Bezoory Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik had laatst een tut gezien hier Waar een glans over de letters heen bewoog kan iemand die terug vinden??? Reageren
RobbertR Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Bedoel je deze mischien? En voor een volledig overzicht van alle tutorials kan je hier kijken. Bewerkt: 3 mei 2006 door RobbertR Reageren
Bezoory Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 nee die is het niet wel bedankt voor de moeite De gene die de tut maakt gebruikt volgens mij de letters Qs nee die is het niet wel bedankt voor de moeite De gene die de tut maakt gebruikt volgens mij de letters Qs Reageren
Ferre Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Heb je ook gekeken bij GTAForum's Tutorials?. Nu weet ik niet goed wat je bedoelt, kun je wat duidelijker zijn? Hoe zag de tut eruit, wat voor een kleur had hij? Weet je misschien nog een stukje van de titel? Want ik ken al die Photoshop termen, en namen wel (eigendunk ) PS: Kun je in het vervolg een andere topic titel kiezen? die [ ] zijn overbodig. Reageren
Bezoory Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 nee ik weet er echt niks meer van volgens mij was hij zwart kleurig dat stuk tekst gaan zo'n glim overheen zo'n tut was er vlgens mjij Reageren
Upstream Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat je deze bedoelt. Maar wil je dit de volgende keer niet hier posten, hier mag je alleen tut's posten. Als je een andere vraag hebt, doe je dat de volgende keer in Graphics Algemeem. Edit: @ hieronder, ik was toch aan het typen toen jij dat posten. Er zit 1 min verschil tussen . Bewerkt: 3 mei 2006 door Upstream Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat je deze bedoelt. Maar wil je dit de volgende keer niet hier posten, hier mag je alleen tut's posten. Als je een andere vraag hebt, doe je dat de volgende keer in Graphics Algemeem. Deze post ik hnet. Edit:Hier bove:Het geeft niet hoor Upstream geeft niet Bewerkt: 3 mei 2006 door gta ripper Reageren
Bezoory Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 echt super man hartstikke bedankt en sowwy voor dwie schorrie morrie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.