the_fa2man Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 zouden jullie het handig vinden als ik hier een tut over zal maken : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Dit kan beter in Graphics Algemeen want het is geen Tutorial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Dit soort vragen moeten in GFX Algemeen. In GFX Tutorials mogen alleen echte tuts worden geplaatst. Want nu heb je een titel van een tut, die er helemaal niet is. Ik zou het wel een leuke tut vinden. Ik zou zeggen gewoon posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Er is al een gelijksoortige tutorial hierover. Schuindeuren Gemaakt door PuffDawg. Ik denk dat het een beetje overbodig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_fa2man Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) ohh sorry want ik heb hem al gemaakt omdat ferre het wel een leuke tut vond en de mijne is simpeler en anders voor mij . Kijk en wat jullie ervan vinden mijn schuifdeuren tut Bewerkt: 6 mei 2006 door the_fa2man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.