Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Oblivion is geil,me pc gaat er perfect mee,maar soms heeft hij Lagg problemen(maar dat komt omdat een bericht kreeg van Apple om up te daten).De eerste quest was moeilijk(maar ja,hij stond op middelmatig),maar wanneer kun je op paarden zitten?

Dat kan je altijd als je net genoeg geld hebt, ik dacht dat de goedkoopste is in Skingrad, daar kost een Paard 1000 Coins. Je kunt ook op een paard rijden naar het einde toe van de missie " Breaking the Siege of Kvatch" Daar mag je op het paard rijden van een of andere Monk om naar Cloud Ruler Temple ta gaan ( Fast travel). Of je kan gewoon een paard stelen, bij die Bekertjes, maar niet alle Bekertjes zijn Stallen. Paardendiefstal is een erge misdrijf (aldus de Manual), Dus koop er eentje in Skingrad voor 1000, heb je liever een Wit paard kan je dat kopen in Anvil voor 4000 ;) Andere prijzen weet ik niet zozeer, ik raad je aan om hier te kijken :)

Klik

IB

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt 15 minuutjes om de quest te vervoledigen, stop dus niet om te vechten en om te looten , ren gewoon naar de Tower. Met een snelheid van een mannetje met 95 Speed kan je dit in 2-3 minunten doen. Bereid je voor met Health en Magic Potions en Enchanted armour, voor eigen bestwil ( Save ook af en toe). Trouwens, je kan ook telkens de rode pijl volgen op je radar?

Het lijkt net als je bij elk andere Oblivion Portal de Sigil stone moet gaan rippen maar ik denk dat ik je niet zal kunnen helpen met deze Quest . Deze site is erg handig :D,Klik

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Oblivion is geil,me pc gaat er perfect mee,maar soms heeft hij Lagg problemen(maar dat komt omdat een bericht kreeg van Apple om up te daten).De eerste quest was moeilijk(maar ja,hij stond op middelmatig),maar wanneer kun je op paarden zitten?

Dat kan je altijd als je net genoeg geld hebt, ik dacht dat de goedkoopste is in Skingrad, daar kost een Paard 1000 Coins. Je kunt ook op een paard rijden naar het einde toe van de missie " Breaking the Siege of Kvatch" Daar mag je op het paard rijden van een of andere Monk om naar Cloud Ruler Temple ta gaan ( Fast travel). Of je kan gewoon een paard stelen, bij die Bekertjes, maar niet alle Bekertjes zijn Stallen. Paardendiefstal is een erge misdrijf (aldus de Manual), Dus koop er eentje in Skingrad voor 1000, heb je liever een Wit paard kan je dat kopen in Anvil voor 4000 ;) Andere prijzen weet ik niet zozeer, ik raad je aan om hier te kijken :)

Klik

IB

Het goedkoopste paard is in Bruma voor 500 gold :puh: dan heb je zo'n vlekkerig langzaam paard :puh: deze krijg je trouwens gratis als je naar jaufre in Chorrol gaat dan kun je namelijk aan die monikken daar vragen om assistance en van een van hun krijg je dan zo'n vlekkerig paard of je kunt als je de "Horse Armor" uitbreiding hebt praten tegen die orc in de paardenstall voor de Imperial City en dan krijg je er ook 1 met armor.

Je hoeft ze trouwens niet te kopen je kunt ze ook stelen maar dan krijg je wel een dikke boete :puh:

Ik ben B.T.W lvl 39 en heb alle uitbreidingen :puh: echte oblivion fan dus :puh:

Ik post binnenkort wel een screen

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil al lang deze armor, maar als ik iemand vermoord met deze armor kan ik hem niet oppakken. Welke level moet ik daar voor zijn, of kan ik het wel oppakken ?

Gaat om deze armor;

0448.jpg

Zoals damos zei kan dat niet op een normale manier maar als je hem op de pc hebt type dan in je console

player.coc WarehousePathgrids (dit is B.T.W niet de goeie kamer maar dan moet je daar even door de deur gaan en dan kom je in een kamer met heel veel deuren dan moet je even kijken bij welke deur armor staat en daar liggen alle armors uit het spel dus die waarschijnlijk ook) dit is dacht ik een ruimte gemaakt om alles te testen, maar goed als het goed is kun je het daar krijgen en anders met een mod.

(je kunt daar ook die kleding van de konging krijgen dus die met die witte bondkraag :puh:)

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

het is gelukt kheb het gesloten en alles is voorbij nu ben ik wat sidequests aan het doen maar wat moet je doen als je in die ene zijn droom gaat snap er niet veel van en owja ik ontsnap elke keer uit gevangenis met de spell Open Hard Lock :Y:puh: en waar kan ik de Thieves Guild vinden ??

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

1. in die droom van henantier (denk ik) moet je 4 opdrachten voldoen en daar een stone weg halen als je ze allemaal hebt moet je naar henantier heen en je hebt hem gered. (er zijn ook 2 opdrachten beneden)

2.Je krijgt een note van Myvrano Arano als je iets gestoelen hebt en in de gevangens zat. Dan moet je midden in de nacht naar de garden of dareloth in de waterfront en daar een quest oploseen (iets stelen) je hebt twee kansen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oblivion is lekker,ben er verslaaft op.De quests,die graphics(zelfde graphics als de PS3),de Realiteit.Maar wat kun je met de uitbreidingspaketten doen?Ben nu bezig de quest van The Dark Brotherbloods,moet iemand in de jail vermoorden!En je kunt niet dood overdag,als je s'nachts veel bloed zuigt,dan kun je overdags gewoon wandelen.Bloed drinken is wel slecht voor je Strenght.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand aan welk level je Elven armor kan krijgen? Ik dacht dat dit 9+ was? En welke Monsters/ personen dit droppen :puh:.

Weet je ook waar het goedkoopste huis in Oblivion, omdat ik me stuff will opslaan. Blijft toch daar liggen? Niet?

IB

(Bericht half gedelete)

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

The thieves guild is onvindbaar, om bij the Thievesguild te gaan moet je naar Anvil (dacht ik) en rond middernacht naar de zeehaven te gaan. Maar je krijgt eerst een Note van een (doe kom je toevallig tegen langs de weg ofzo)Dark Elf, dan komt je rode pijl en wijst je naar daar.

Trouwens, weet iemand aan welk level je Elven armor kan krijgen? Ik dacht dat dit 9+ was? En welke Monsters/ personen dit droppen :puh: .

Weet je ook waar het goedkoopste huis in Oblivion, omdat ik me stuff will opslaan. Blijft toch daar liggen? Niet?

IB

Om bij The Thieves guild te gaan moet je al veel spullen gepikt hebben en 1 keer of drie in The Imperial Prison hebben gezeten en dat dagelijks doet,dan krijg je een note van een Dark Elf,je moet om 12 uur(middernacht) naar de Waterfront buiten Imperial City gaan,eenmaal die nacht is hij daar met 2 gasten,praat met hem en je moet een wedstrijd spelen,meer vertel ik niet, moet je ontdekken ;)

Tip:Het beste is vragen aan een zwerfer waar "het" huis is die je zoekt,daar is het altijd onbeveiligd,doe lockpicks mee.Als hij het dagboek heeft,dan moet je gewoon die gast vermoorden(niet Gazy Fog)die het dagboek heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet persee in de gevangenis te hebben gezeten om de Thieves Quild te joinen.

Je kunt ook even naar zo'n blaadje van de Gray Fox die overal in de stad hangen heen lopen en even aanklikken, als je daarnaa naar een zwerver gaat en je zorgt even dat hij je mag dan moet je even vragen naar the gray fox en dan zegt hij van "Are you looking for him" en dan moet je klikken 'Yes i want to work with him" dan zal hij ook zeggen dat je om 12 uur bij de Waterfront moet zijn.

Weet iemand aan welk level je Elven armor kan krijgen? Ik dacht dat dit 9+ was? En welke Monsters/ personen dit droppen :puh:.

Weet je ook waar het goedkoopste huis in Oblivion, omdat ik me stuff will opslaan. Blijft toch daar liggen? Niet?

IB

(Bericht half gedelete)

Het goedkoopste huis is in de imperial Waterfront. Die kun je kopen in The Mystic Imporium dacht ik voor 1000 gold

(als die naam niet klopt is het in ieder geval in de Market District van de Imperial City En ja je spullen blijven daar altijd liggen en in een kastje of ton of iets anders kun je ook zo veel in stoppen als je wil.

Ik vindt het trouwens jammer dat je een huis in de Waterfront krijg ik had gehoopt op 1 van die mooie huizen in de Elven Garden Districts ofzo dat vindt ik veel mooier dan zo'n krot in een achterstands wijkje (zo noemen ze het daar dan)

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de Thiefs Guild gevonden en ik ben er nu in ik moet nu de ene die er altijd met zijn fakel staat waar je moet tegen praten gaan zoeken weet niet meer hoe hij noemt maar dan crashte m'n game :N

maar dat gebeurt vaker met games dat hij zomaar crasht ging juist aan iemand iets vragen en ik heb 150.000 GOLD :dans::dans: en ook een Elven armor en deadre armor ik zal eens een screen van m'n character tonen

en ik ben level 16

EDIT en bestaar er een "cheat" zodat je in een Vampire veranderd

(met cheat bedoel ik iets dat je in de console moet invoegen )

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Bewerkt: door gtafreak007
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de Thiefs Guild gevonden en ik ben er nu in ik moet nu de ene die er altijd met zijn fakel staat waar je moet tegen praten gaan zoeken weet niet meer hoe hij noemt maar dan crashte m'n game :N

maar dat gebeurt vaker met games dat hij zomaar crasht ging juist aan iemand iets vragen en ik heb 150.000 GOLD :dans::dans: en ook een Elven armor en deadre armor ik zal eens een screen van m'n character tonen

en ik ben level 16

EDIT en bestaar er een "cheat" zodat je in een Vampire veranderd

(met cheat bedoel ik iets dat je in de console moet invoegen )

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Alle cheats bij oblivion vul je volgens mij in het console in maar ik zal even kijken of ik wat vindt :bier:

Hoe heb je de thieves quild nou gevonden op mijn manier of op de gevangenis manier?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...