Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Aaah! :7 Dat zou ik echt zielig vinden. The Argonians zijn echt zo'n grappig ras :puh:

Alle Rassen uit Tamriel zijn eigenlijk grappig :D Behalve Dark en High Elves hun gezichten staan me niet echt aan.

Ooit zo'n High of Dark elf horen zeggen: Good that you've made it. :kots:

Iemand hier die een Kajitt speelt? Kunnen die me wat vertellen over The Eye Of Fear?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een probleem ik moet bij Kvatch nadat je tegen martin in de kerk heb gepraat staat er bij quests dat ik moet kijken ofer iemand in het kamp buiten kvatch wil helpen martin en de andere mensen te redden uit die kerk. Maar geen een poppetje in dat kamp gaat mee. Of is het niet dat kamp wat beneden aan die heuvel ligt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem ik moet bij Kvatch nadat je tegen martin in de kerk heb gepraat staat er bij quests dat ik moet kijken ofer iemand in het kamp buiten kvatch wil helpen martin en de andere mensen te redden uit die kerk. Maar geen een poppetje in dat kamp gaat mee. Of is het niet dat kamp wat beneden aan die heuvel ligt?

Je moet praten met die guards die achter een houten verdediginshek staan, een paar meter vanwaar je het Oblivion Gate gesloten hebt. Hij zal met jou meegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha ik ben nu bezigom die gate te sluiten maar het lukt niet geweldig. eerst kwam ik in een gebouw waar boven een man in een kooi zat, moest ik eerst over een soort van brug naar een andere toren lopen en hij zei tegen mij dat ik eerst een sleutel moest hebben van sigil keeper, maar waar vindt ik die hoogste toren en waar is die keeper.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha ik ben nu bezigom die gate te sluiten maar het lukt niet geweldig. eerst kwam ik in een gebouw waar boven een man in een kooi zat, moest ik eerst over een soort van brug naar een andere toren lopen en hij zei tegen mij dat ik eerst een sleutel moest hebben van sigil keeper, maar waar vindt ik die hoogste toren en waar is die keeper.

Heb je voordat je die kooi zag niet iemand moeten doden? Ik dacht dat hij die had. Anders moet je eens naar de andere toren lopen, en daar naar de top gaan. Dan heb je de sleutel denk ik en volgens mij zegt die man dan dat hij zichzelf wel red. Dan moet je de Sigil Stone wegnemen, en is de Oblivion Gate vernietigd. (Dit is van mijn herrinnering toen ik het speelde, maar het meeste is wel juist meen ik.)

Link to comment
Delen op andere websites

Aha ik ben nu bezigom die gate te sluiten maar het lukt niet geweldig. eerst kwam ik in een gebouw waar boven een man in een kooi zat, moest ik eerst over een soort van brug naar een andere toren lopen en hij zei tegen mij dat ik eerst een sleutel moest hebben van sigil keeper, maar waar vindt ik die hoogste toren en waar is die keeper.

Heb je voordat je die kooi zag niet iemand moeten doden? Ik dacht dat hij die had. Anders moet je eens naar de andere toren lopen, en daar naar de top gaan. Dan heb je de sleutel denk ik en volgens mij zegt die man dan dat hij zichzelf wel red. Dan moet je de Sigil Stone wegnemen, en is de Oblivion Gate vernietigd. (Dit is van mijn herrinnering toen ik het speelde, maar het meeste is wel juist meen ik.)

Dat dacht ik ook :tu: Maar die toren zie je heel makkelijk het is een hele dike grote toren en als je erin zit zit er midden in zo'n lichtstraal en een grote ronde plek met lava en dan moet je steeds verder omhoog soms moet je dan via kamers en (misschien heeft daar iemand de sleutel) dan komen je bovenin de toren en dan pak je de Sigil Stone en dan is de poort gesloten en sta je buiten de Oblivion Gate. :tu:

Haha sommige mensen daar hebben mie domme gesprekken bijv. in Sheydinhall had zo'n Arrogante Orc een gesprek met zo'n guard:

Guard:Hello

Orc: i do not know you and i do not care to know you!

Guard: I heard others say the same :puh:

Orc: I do not know you and i do noy care to know you!

Guard: Bye.

Vertaling

Orc: Ik ken je niet en ik wil je ook niet kennen!

Guard: Ik hoor anderen hetzelfde zeggen :puh:

Orc: Ik ken je niet en ik wil je niet kennen!

Guard: Doei.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe problemen , Ik ben bezig met de QUest Path Of Dawn waarin je vier boeken allereerst moet hebben dieheb ik nu en u staat er dat ik die boekn beter moet bestuderen, ik heb de boeken al geopend en alle pagina's laten verschijnen maar dit mocht niet baten. DIt staat er precies:

Tar- meens says that mankar camoran hid a message within his writings so only the enlightened ones could join him and the mythic dawn. i should study these books some more.

En verder een Quest van May the best thief win, Is dit uberhaupt een hoofd quest? Iig heeft iemand anderes dat voorwerp te pakken en dat moet ik stelen mar waar kan ik haar dan vinden? Dit staat er precies.

methredhel has beaten me to amantius allectus diary if i cant get if forum het somehow, she will get into the guild and ill be left out in the cold. its too bad the competition rules wont let me kill her however armand dint say anything about stealing from her!

Verder staat er 1 blauwe marker dus zon omgekeerde driehoek bij de plaats waar de gate naar oblivion was in kvatch. Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe problemen , Ik ben bezig met de QUest Path Of Dawn waarin je vier boeken allereerst moet hebben dieheb ik nu en u staat er dat ik die boekn beter moet bestuderen, ik heb de boeken al geopend en alle pagina's laten verschijnen maar dit mocht niet baten. DIt staat er precies:

Tar- meens says that mankar camoran hid a message within his writings so only the enlightened ones could join him and the mythic dawn. i should study these books some more

.

Je moet de boeken geven aan Tar,dat duurt een dag voordat ze alles bestudeert heeft.

En verder een Quest van May the best thief win, Is dit uberhaupt een hoofd quest? Iig heeft iemand anderes dat voorwerp te pakken en dat moet ik stelen mar waar kan ik haar dan vinden? Dit staat er precies.

methredhel has beaten me to amantius allectus diary if i cant get if forum het somehow, she will get into the guild and ill be left out in the cold. its too bad the competition rules wont let me kill her however armand dint say anything about stealing from her!

Dit is geen hoofdmissie,maar een zijmissie,steel gewoon het boek van haar,haar huis is in één van de huizen.

Verder staat er 1 blauwe marker dus zon omgekeerde driehoek bij de plaats waar de gate naar oblivion was in kvatch. Wat moet ik nu doen?

Dat weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe problemen , Ik ben bezig met de QUest Path Of Dawn waarin je vier boeken allereerst moet hebben dieheb ik nu en u staat er dat ik die boekn beter moet bestuderen, ik heb de boeken al geopend en alle pagina's laten verschijnen maar dit mocht niet baten. DIt staat er precies:

Tar- meens says that mankar camoran hid a message within his writings so only the enlightened ones could join him and the mythic dawn. i should study these books some more.

En verder een Quest van May the best thief win, Is dit uberhaupt een hoofd quest? Iig heeft iemand anderes dat voorwerp te pakken en dat moet ik stelen mar waar kan ik haar dan vinden? Dit staat er precies.

methredhel has beaten me to amantius allectus diary if i cant get if forum het somehow, she will get into the guild and ill be left out in the cold. its too bad the competition rules wont let me kill her however armand dint say anything about stealing from her!

Verder staat er 1 blauwe marker dus zon omgekeerde driehoek bij de plaats waar de gate naar oblivion was in kvatch. Wat moet ik nu doen?

Maak van 'May The Best Thief Win' jouw hoofdquest, en dan moet je naar het huis van degene waar je het dagboek van moest stelen. Als ze daar nog is, steel je haar boek en ren je weg. Als ze er niet is volg je je marker naar haar huis. De volgende nacht ga je weer naar de baas van The Thieves Guild. Dit is geen hoofdquest, maar een quest van de thieves guild.

Je moet voor die andere quest van die boeken naar het graf van een prins, activeer nu deze quest en ga naar The Green Emperor Way oid en volg deze tot het graf. Nu wacht je tot het 12 uur 's middags is en activeer het graf.

Veel succes! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn maar een paar Hoofdquests (The Main Story Line)

Tutorial

Deliver the Amulet

Find the Heir

Breaking the Siege of Kvatch

Weynon Priory

The Path of Dawn

Dagon Shrine

Spies

Blood of the Daedra

Blood of the Divines

Miscarcand

Bruma Gate

Allies for Bruma:

The Wayward Knight (Cheydinhal)

Bravil

Anvil

Chorrol

The Battle for Castle Kvatch

Leyawiin

Skingrad

Defense of Bruma

Great Gate

Paradise

Light the Dragonfires

Imperial Dragon Armor

Als je bedoelt een Quest activeren: Ga je naar je Logboek kies je Current Quests en activeer je er een en die staat dan bij Active Quest

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit welke quest van die 2 ik activeer de blauwe marker blijft bij de gesloten oblivion gate in kvatch staan en ik weet niet wat ik daar moet doen?

De blauwe marker stel je zelf in, dus die heb je daar waarschijnlijk ooit geplaatst. Bij de PS3 versie haal je hem met de square toets of weg geloof ik, of op een andere simpele manier. De rode marker is voor quests die zich in een andere ruimte bevinden dan waar jij staat, en de groene marker is voor quests die zich in dezelfde ruimte als jouw bevinden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet voor die andere quest van die boeken naar het graf van een prins, activeer nu deze quest en ga naar The Green Emperor Way oid en volg deze tot het graf. Nu wacht je tot het 12 uur 's middags is en activeer het graf.

Veel succes! :Y

Is er geen kaartje van dit want ik heb geen idee waar ik dit kan vinden?

Verder kon ik idd die blauwe marker weghalen

En ik kreeg net bericht dat het dagboek al geleverd is en nu moet ik weer naar de garden of dareloth om te kijken of er nog een andere manier is maar ik ben al een uur aan het rondlopen rondom Imperial city (want daar lag dat tog?) Maar ik kan het nergens meer vinden :(.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet voor die andere quest van die boeken naar het graf van een prins, activeer nu deze quest en ga naar The Green Emperor Way oid en volg deze tot het graf. Nu wacht je tot het 12 uur 's middags is en activeer het graf.

Veel succes! :Y

Is er geen kaartje van dit want ik heb geen idee waar ik dit kan vinden?

Verder kon ik idd die blauwe marker weghalen

En ik kreeg net bericht dat het dagboek al geleverd is en nu moet ik weer naar de garden of dareloth om te kijken of er nog een andere manier is maar ik ben al een uur aan het rondlopen rondom Imperial city (want daar lag dat tog?) Maar ik kan het nergens meer vinden :(.

Het is in de Green Emperor way is het middelste gebied van de Imperial City

Advance GTA welke quest is dat?

En over de markers:

een grone marker betekend dat het/hij/zij is op het gebied waar je zelf ook bent

een rode marker betekend dat het/hij/zij op een ander gebied is bijv.

een blauwe marker die kun je zelf neerzetten met de knop shift+linker muisknop

En als je bij je quests op een quest klikt wordt het je active quest en zal hij daar heen wijzen

Trouwens hebben jullie die kaijit in Leyawiin gezien die zeg Do you want to see me licking my butt?

Of ga eens door de ingang in het westen van Leyawiin en dan gelijk de herberg links daar heeft iemand van die domme grappen over kaijit's :puh:

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...