Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Was vandaag nieuwe uitbreiding gekomen op Xbox 360. Nieuwe kasteel die helemaal voor jouw is in de buurt van Anvil. Kasteel is vet! Zal ook wel binnenkort op PS3 & PC komen.

Is dit geen mod of iets dergelijks? Want Bethesda zei dat ze niets meer zouden maken voor Oblivion en dat Shivering Isles het laatste was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Was vandaag nieuwe uitbreiding gekomen op Xbox 360. Nieuwe kasteel die helemaal voor jouw is in de buurt van Anvil. Kasteel is vet! Zal ook wel binnenkort op PS3 & PC komen.

Is dit geen mod of iets dergelijks? Want Bethesda zei dat ze niets meer zouden maken voor Oblivion en dat Shivering Isles het laatste was.

Ja een uitbreiding is het ook niet echt. Het is gewoon een kasteel voor jouw, een huis dus. Kan je best beschrijfen als een Mod ja.
Link to comment
Delen op andere websites

Was vandaag nieuwe uitbreiding gekomen op Xbox 360. Nieuwe kasteel die helemaal voor jouw is in de buurt van Anvil. Kasteel is vet! Zal ook wel binnenkort op PS3 & PC komen.

Is dit geen mod of iets dergelijks? Want Bethesda zei dat ze niets meer zouden maken voor Oblivion en dat Shivering Isles het laatste was.

Ja een uitbreiding is het ook niet echt. Het is gewoon een kasteel voor jouw, een huis dus. Kan je best beschrijfen als een Mod ja.

Heb je er toevallig een link van met informatie? Want ik zou hem wel eens willen zien :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Was vandaag nieuwe uitbreiding gekomen op Xbox 360. Nieuwe kasteel die helemaal voor jouw is in de buurt van Anvil. Kasteel is vet! Zal ook wel binnenkort op PS3 & PC komen.

Is dit geen mod of iets dergelijks? Want Bethesda zei dat ze niets meer zouden maken voor Oblivion en dat Shivering Isles het laatste was.

Ja een uitbreiding is het ook niet echt. Het is gewoon een kasteel voor jouw, een huis dus. Kan je best beschrijfen als een Mod ja.

Heb je er toevallig een link van met informatie? Want ik zou hem wel eens willen zien :Y

Klik!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Silver Memberschip hebt kan je hem dan ook downloaden?

Dat kan wel volgens mij, maar deze mod is alleen nog op de Amerikaanse Marketplace. Dus als je hem echt snel wilt hebben moet je een Amerikaans Account maken met een Amerikaanse Hotmail. Of ie in Europa komt weet ik niet, maar denk het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik hoorde dat hij de eerste 14 dagen gratis is :puh:

Dus dat wordt wachten :D

Wat een leuk kasteel zeg eindelijk krijgt:

- The Champion Of Cyrodiil (Tamriel)

- The Hero Of Kvatch (Tamriel/Cyrodiil)

- The Great Listener (Dark Brotherhood/Black Hand)

- Lord Sheogorath (The Shivering Isles )

- Arch-Mage (Mages Guild)

- Great-Champion (Arena)

- Master (Fighters Guild)

- The Gray Fox (Thieves Guild)

- Duke of Mania (Shivering Isles)

En nog wel wat :D

EEN EIGEN KASTEEL!!!

Huzzah!

EDIT: Duke of Mania :D

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Goed (even dubbelposten want dit onderwerp hoort niet thuis in de vorige post),

Ik ben op een Quest ik ben vergeten hoe die heet maar je moet "The Mace Of Zenithar" uit de Chapel van Leyawiin halen.

Alleen ik heb geen idee hoe ik bij dat platform kan komen waar die op staat :7

Weet iemand hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen ik speel sinds vandaag oblivion en ben nu in die hoofdstad,

Nu wil ik graag een huis kopen bij zo'n ouwe kerel die in een stoel zit, maar hij zegt ''Mischien als we betere vrienden zijn'' nu weet ik hoe dat gaat met dat dingetje in de linkerbovenhoek maar dat wil me niet lukken, het wordt er alleen maar slechter op. Dus wie heeft tips voor mij??

P.S Ik heb hem op de ps3...

Bewerkt: door .Exorcist
Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen ik speel sinds vandaag oblivion en ben nu in die hoofdstad,

Nu wil ik graag een huis kopen bij zo'n ouwe kerel die in een stoel zit, maar hij zegt ''Mischien als we betere vrienden zijn'' nu weet ik hoe dat gaat met dat dingetje in de linkerbovenhoek maar dat wil me niet lukken, het wordt er alleen maar slechter op. Dus wie heeft tips voor mij??

P.S Ik heb hem op de ps3...

Ik denk dat je persuaden bedoelt. Het is heel simpel. Linksboven zie je vier vakjes, links, rechts, onder, en boven. In het midden zie je een getal. Dit geeft aan hoe blij hij is. Klik bijvoorbeeld eerst met de pijltjestoets naar rechts, nu krijg je het rechtervakje. Als hij lacht en als je op kruisje klikt dan gaat het getal omhoog, en als hij boos kijkt dan gaat het getal omlaag. Meestal is links slecht, en rechts en boven zijn meestal goed, maar dat is bij iedereen anders. Ook kunnen de vakjes helemaal gekleurd zijn, voor 75%, voor 50%, of voor 25% gekleurd zijn. De vakjes die 100% gekleurd zijn hebben het meeste invloed, en de vakjes die 25% gekleurd zijn hebben natuurlijk het minste invloed. Probeer dus het 100% gekleurde vakje te krijgen als hij lacht. Als het getal in het midden hoger is dan 70, dan kan je meestal een huis kopen. De prijs voor het huisje in de Imperial City is 2000.

Als dit niet lukt dan zul je je speachcraft skill moeten trainen, of je kan hem briben. Dit kost erg veel geld, maar het is wel effectief. Briben doe je door op driehoekje te drukken wanneer dat kan, dat is onder het persuade menu linksboven aangegeven. Veel succes!

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu Morrowind, maar ben van plan een nieuwe pc te kopen, dus ga ik wss ook oblivion kopen. Maaar, aangezien ik een nieuwe pc ga kopen, wat raden jullie me aan? sowieso specs waar ik oblivion en andere nieuwe spellen mooi op kan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen ik speel sinds vandaag oblivion en ben nu in die hoofdstad,

Nu wil ik graag een huis kopen bij zo'n ouwe kerel die in een stoel zit, maar hij zegt ''Mischien als we betere vrienden zijn'' nu weet ik hoe dat gaat met dat dingetje in de linkerbovenhoek maar dat wil me niet lukken, het wordt er alleen maar slechter op. Dus wie heeft tips voor mij??

P.S Ik heb hem op de ps3...

Ik denk dat je persuaden bedoelt. Het is heel simpel. Linksboven zie je vier vakjes, links, rechts, onder, en boven. In het midden zie je een getal. Dit geeft aan hoe blij hij is. Klik bijvoorbeeld eerst met de pijltjestoets naar rechts, nu krijg je het rechtervakje. Als hij lacht en als je op kruisje klikt dan gaat het getal omhoog, en als hij boos kijkt dan gaat het getal omlaag. Meestal is links slecht, en rechts en boven zijn meestal goed, maar dat is bij iedereen anders. Ook kunnen de vakjes helemaal gekleurd zijn, voor 75%, voor 50%, of voor 25% gekleurd zijn. De vakjes die 100% gekleurd zijn hebben het meeste invloed, en de vakjes die 25% gekleurd zijn hebben natuurlijk het minste invloed. Probeer dus het 100% gekleurde vakje te krijgen als hij lacht. Als het getal in het midden hoger is dan 70, dan kan je meestal een huis kopen. De prijs voor het huisje in de Imperial City is 2000.

Als dit niet lukt dan zul je je speachcraft skill moeten trainen, of je kan hem briben. Dit kost erg veel geld, maar het is wel effectief. Briben doe je door op driehoekje te drukken wanneer dat kan, dat is onder het persuade menu linksboven aangegeven. Veel succes!

Bedankt voor de uitleg, ik ga het even proberen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu Morrowind, maar ben van plan een nieuwe pc te kopen, dus ga ik wss ook oblivion kopen. Maaar, aangezien ik een nieuwe pc ga kopen, wat raden jullie me aan? sowieso specs waar ik oblivion en andere nieuwe spellen mooi op kan spelen

Misschien moet je even hier naartoe: >Hardware<

Maar Nick? Wat heb je gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...