Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

ik denk erover om dit spel te gaan halen maar op alle screens zie ik alleen first person view (dat je alleen je wapen ziet) en dat lijkt me egt niet leuk. kan je ook gewoon het hele poppetje zien zeg maar ?

Ja dat is mogelijk, alleen is het geen aanrader, de crosshair verdwijnt waardoor je moeilijk ziet waar je op slaat :puh: en hij loopt niet perfect aangezien hij gemaakt is voor first person (als je schuin wilt lopen ziet het eruit alsof hij vooruit loopt terwijl dat hij schuingaat)

Op een paard ofzoiets ziet het er wel goed uit, en je kunt er voor kiezen bijv. lopen in third person en als je vecht in first person gaan.

Als je uitscrollt of in scrollt gaat hij verder en dichtbij van het poppetje, scroll je nog verder dan gaat hij van third person naar first person, of andersom :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk erover om dit spel te gaan halen maar op alle screens zie ik alleen first person view (dat je alleen je wapen ziet) en dat lijkt me egt niet leuk. kan je ook gewoon het hele poppetje zien zeg maar ?

Ik heb hem 2 weken geleden gehaald en het is zeker een leuke game. Nou zie ik dat je PSN heb en neem dus aan dat je hem voor de PS3 gaat halen. Dan is het inderdaad mogelijk op je gehele personages te bekijken. Dit doe je door op R3 of L3 te drukken. Klik er er nog is op zie je alleen je vuisten of zwaard, maar wil je de game echt beleven dan is het laatste gewoon het mooist. Je heb beter zicht en het lijkt net of je uit de ogen van het personage kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekocht en ben net wezen spelen en nu ben ik al uit de riool en ben ik in imperial city market sector ofz.

maar ik ben compleet radeloos. de speelwereld is ongelofelijk groot en ik weet nu egt niet wat ik moet doen. ik heb geen geld en geen wapens en er zit een bounty op mijn hoofd :duh: dus al met al het gaat nu niet zo geweldig weet iemand wat ik moet doen ? want ik zit met mijn handen in mijn haren rond te lopen in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekocht en ben net wezen spelen en nu ben ik al uit de riool en ben ik in imperial city market sector ofz.

maar ik ben compleet radeloos. de speelwereld is ongelofelijk groot en ik weet nu egt niet wat ik moet doen. ik heb geen geld en geen wapens en er zit een bounty op mijn hoofd :duh: dus al met al het gaat nu niet zo geweldig weet iemand wat ik moet doen ? want ik zit met mijn handen in mijn haren rond te lopen in het spel.

Als het goed is is er in de map wat aangegeven. Een rood/groen streppje loop daarheen daar kan je een quest starten. Met questen kan je geld winnen en vaardigheidspunten. Wat ik doe om geld te verdienen is wedden op gevechten. Dit kan in de Imperial City Arena, maar save hemw el voordat je wed, want als jij je geld ben verloren dan kan je altijd nog terug. Zo maak je dus geen verlies en dat is erg slim. Van het geld wat je dan hebt koop je schilden wapens en potions. En dan wordt je zelf een strijder. Dit doe je door naar beneden in de Arena te gaan. In het begin krijg je 50 per gewonnen game. Dit wordt telkens met 50 verhoogd om de 3 keer.

Veel gameplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekocht en ben net wezen spelen en nu ben ik al uit de riool en ben ik in imperial city market sector ofz.

maar ik ben compleet radeloos. de speelwereld is ongelofelijk groot en ik weet nu egt niet wat ik moet doen. ik heb geen geld en geen wapens en er zit een bounty op mijn hoofd :duh: dus al met al het gaat nu niet zo geweldig weet iemand wat ik moet doen ? want ik zit met mijn handen in mijn haren rond te lopen in het spel.

Als het goed is is er in de map wat aangegeven. Een rood/groen streppje loop daarheen daar kan je een quest starten. Met questen kan je geld winnen en vaardigheidspunten. Wat ik doe om geld te verdienen is wedden op gevechten. Dit kan in de Imperial City Arena, maar save hemw el voordat je wed, want als jij je geld ben verloren dan kan je altijd nog terug. Zo maak je dus geen verlies en dat is erg slim. Van het geld wat je dan hebt koop je schilden wapens en potions. En dan wordt je zelf een strijder. Dit doe je door naar beneden in de Arena te gaan. In het begin krijg je 50 per gewonnen game. Dit wordt telkens met 50 verhoogd om de 3 keer.

Veel gameplezier.

Dit postte ik eerder :7 :

-Sorry voor de bump, maar als ik een nieuw topic zou aanmaken dan had ik de zoekfunctie moeten gebruiken. Dat heb ik ook inderdaad gedaan, en kwam toen in dit topic terecht, dus dan weten jullie ook de reden waarom ik bump-

Ik heb dit spel net aangeschaft en ik ben net uit de gevangenis gekomen, maar mijn vraag is nu: Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen? Wat is eigenlijk het doel van het spel? Oftewel: Ik snap er nu niks meer van, kan iemand even deze vraagjes beantwoorden?

Bedankt,

Apple-Mac

Dat is het mooie van Oblivion je kunt zelf kiezen wat je doet.

- Je kunt het hoofdverhaal volgen:

Ga in het menu dat je opent met tab naar quest journal en klik op de quest "Deliver the Amulet" als je dat hebt gedaan zal er een groene of rode marker verschijnen op de radar onderin het beeld.

Een groene pijl betekend dat de locatie waar je heen moet gaan zich bevind in het gebied waar jij je ook bevindt. (bijv. jij zit in dezelfde stad waar je pijl ook heen wijst.)

Een rode pijl betekend dat de locatie waar je heen moet gaan zich bevind in het gebied waar je dan niet bent. (bijv. jij zit in een stad terwijl de locatie waar je heen moet in een andere stad is.)

- Je kunt zelf op zoek gaan naar quests.

Ga een stad in of iets dergelijks en ga met mensen praten er zijn af en toe wel mensen die een quest voor je hebben als je een quest krijgt van iemand verschijnt er links bovenin het scherm een stukje tekst waaraan je kunt zien dat je een quest hebt gekregen.

Ga vervolgens naar je quest journal om te zien welke quest het is en je kunt hem activeren om de quest te starten.

- Verken de wereld.

Ga opzoek door de wereld naar mensen planten en grotten om bijv. te zorgen dat je sterker wordt enz. of ga kijken in steden of daar nog wat te doen valt enz.

- Ga bij een gilde (Guild)

Ga naar een stad en sluit je aan bij de wariors guild of magic guild. (kun je je in elke stad bij aan sluiten behalve de Imperial City daar heb je een arena voor vechters en de Arcane University daar kun je pas in als je in elke stad een quest hebt gedaan voor de magic guild) Of ga opzoek naar geheime guilds waar niemand van af weet.

- Vecht in de arena.

Zoals ik hierboven al vermelde is er een arena in de Imperial City dat ligt in de Arena district recht tegen over de hoofdingang van de stad aan de andere kant van het paleis.

Daar kun je vechten waardoor je steeds een rank omhoog gaat tot je uiteindelijk de rank van Grand Champion behaalt. Daarna kun je elke week een gevecht houden in de arena waar je vecht tegen dieren. (varieerd van sterkte word aangepast aan het level dat jij bent) Hier kun je trouwens redelijk wat geld aan verdienen als je het nodig hebt.

Je kunt ook bij de ingang van de arena kiezen om te kijken naar een wedstrijd dan kun je geld inzetten en als je wint krijg je geld als je verliest verlies je dus geld. (Ik stem altijd op het blauwe team maar dat is mijn keus)

Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust en ik zal ze beantwoorden.

Ik hoop dat dit wat uitleg geeft ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik wil graag een savegame starten met 3/4 andere mensen. Dus een samen account om het zo even te zeggen. Dus vraag ik mij af wie zou er eventueel mee aan willen doen. Let er wel op data lles op de PS3 gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
hey,

weet iemand soms een manier om van vampirisme af te komen als je al langer dan 3 dagen bent besme en de quest te moeilijk vindt..... :cya::duh: want als vampier kan je echt niks :duh:

Doe de vampire quest :7 die kun je starten in de Arcane University dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo ik heb oblivion game of the year edition (xbox 360)

Ik zat bij zo'n quest van zo'n geheime sekte waar ik in moest en toen een boek moest jatten. Het zweet stond me op de handen zo spannend was het. Toen ben ik een tijdje gestopt (Ik weet niet waarom) maar vanaf vandaag speel ik weer. Ik ben een orc en heb een eigen classe aangemaakt en birth sign weet ik niet meer (zal wel iets met strenght zijn)

greetz, ThunderZ

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb oblivion game of the year edition (xbox 360)

Ik zat bij zo'n quest van zo'n geheime sekte waar ik in moest en toen een boek moest jatten. Het zweet stond me op de handen zo spannend was het. Toen ben ik een tijdje gestopt (Ik weet niet waarom) maar vanaf vandaag speel ik weer. Ik ben een orc en heb een eigen classe aangemaakt en birth sign weet ik niet meer (zal wel iets met strenght zijn)

greetz, ThunderZ

Bedoel je soms The Thieves Guild? Daar moet je om erin te komen inderdaad een dagboek jatten. Ik vind dat wel een van de leukste guilds waar je bij kunt zijn samen met The Dark Brotherhood[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

IK heb sinds vanmiddag Oblivion en het bevalt me uitstekend.

Maar ik heb een vraag.

Hoe geraak ik bij de thieves guild en waar is die?

Alvast bedankt.

[EDIT:] Heb het al gevonden.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...