Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Weet iemand waar The Thieves Guild is?

Er is geen vaste plaats van de Thieves guild. Ze hebben niks. De leden lopen gewoon rond in de steden. En ik weet niet of je er al inzit, maar je moet een uitnodiging krijgen, van dezelfde vrouw als de uitnodigeging van The Dark Brotherhood.

Ja, ik had gevonden. Maar ben opnieuw begonnen. Ik Moest die vrouw van dat boek bestelen, maar had geen lockpicks. .-.-\

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een vraag over de Main Quest.

Je moet daarbij naar "The Shrine of Dagon" en je moet daar tijdens Overcast heen, in de nacht. En dan staat er nog iets over "Black Dust" waar kan ik dit halen? Of wat moet ik ermee doen?

Alvast Bedankt :bier:

EDIT: IS AL OPGELOST.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Weet iemand waar The Thieves Guild is?

Er is geen vaste plaats van de Thieves guild. Ze hebben niks. De leden lopen gewoon rond in de steden. En ik weet niet of je er al inzit, maar je moet een uitnodiging krijgen, van dezelfde vrouw als de uitnodigeging van The Dark Brotherhood.

Ja, ik had gevonden. Maar ben opnieuw begonnen. Ik Moest die vrouw van dat boek bestelen, maar had geen lockpicks. .-.-\

Doe Nocturnal's quest en je hebt de Skeleton Key, een onbreekbare lockpick.

Wat betreft de Thieves Guild; je krijgt niet dezelfde uitnodiging als met The Dark Brotherhood. Bij de DB krijg je, nadat je een onschuldig persoon hebt omgelegd, de boodschap "your killing has been observed by forces unknown. Als je vervolgens slaapt en dan wakker wordt staat Lucien Lachance naast je. Oh en lucien is een man, geen vrouw.

De Thieves Guild heeft geen echte hoofdkwartier, maar een aantal leden ervan kun je vinden in de Waterfront District in de Imperial City. Om de Thieves Guild te joinen is de simpelste manier om zo'n poster over de Gray Fox te lezen. Je kan ook met City-Swimmer praten, een argonian in Bravil. Je krijgt dan de topic Gray Fox als optie in je conversaties. Spreek vervolgens met de zwervers in de Imperial City, met name in de Waterfront District. Je zult uiteindelijk horen dat er altijd een ontmoeting plaatsvind in de garden of dareloth. Dit is achter het huis van Armand Christophe. Ga hier om middernacht heen (klokslag 12). Je treft naast Armand 2 andere personen aan, namelijk Amusei en Methredhel. Spreek met Armand om de quest May the best thief win te starten. Waarschijnlijk moet je wel zijn disposition beïnvloeden. Andere optie om bij Armand te komen is een misdaad begaan, je op laten pakken en dan krijg je een brief.

Zelf het spel nagenoeg al eens uitgespeeld. Mainquest voltooid en op A venerable vintage na alle sidequests ook gedaan. Daarnaast Knights of the Nine uitgespeeld en Shivering Isles. Battlehorn castle toen ook geïnstalleerd, die toen een week gratis was.

Ik speelde met een breton en een zelfgemaakte klasse (soort van battlemage). Op een gegeven moment was ik Champion of Cyrodiil, Listener of the Dark Brotherhood, Archmage van de Mages Guild, Guildmaster van de Fighters Guild, Grand Champion van de Arena, Divine Crusader (KotN) en Madgod (SI) plus nog wat kleinere titels zoals een honorary member van the order of virtuous blood. Nog wat mods uitgeprobeerd, zoals de BAB bodymod, better amulets van kafei en wat house mods zoals de pond cottage. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb en ondertussen zijn er ook talloze mods uitgekomen. TFF en Robert's bodymod schijnen vrij populair te zijn. ORE bestaat ook nog steeds. Na Oblivion ben ik naar Morrowind gegaan, welke ik eigenlijk beter in elkaar vind steken. Het is even wennen in het begin, zeker als je van oblivion komt, maar daarna wil het wel. Er zijn simpelweg meer mogelijkheden in Morrowind en meer keuzes.

Misschien dat ik Oblivion nog eens installeer en deze keer met veel meer mods ga spelen. Ik had toen eigenlijk slechts een paar en speelde eigenlijk grotendeels het spel zoals origineel (vanilla dus)

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb et spel ook al een tijd uitgespeeld, jammer dat er niet echt een storyline inzit, zoals fallout 3.

leukste vond ik die arena matches ^^

Fallout 3 zit ook geen echte storyline in. Sterker nog; daar zit nog minder een verhaal aan vast dan Oblivion.

Als je een rpg wilt met een verhaal probeer The Witcher dan eens. Drakensang: The Dark Eye, Divinity II: Ego Draconis, Dragon Age: Origins, Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Icewind Dale zijn allemaal voorbeelden van rpg's met een verhaal. Tes III: Morrowind ook wel, nog meer dan diens opvolger Oblivion. Sacred 2 heeft ook wel een verhaal, al is dit van minder belang dan in The Witcher omdat het een hack & slash is.

Zelf vond ik de Dark Brotherhood het leukst en daarnaast geheel Shivering Isles. Shivering Isles en dan met name Mania doet wel wat denken aan Morrowind (de grote paddestoelen)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb et spel ook al een tijd uitgespeeld, jammer dat er niet echt een storyline inzit, zoals fallout 3.

leukste vond ik die arena matches ^^

Fallout 3 zit ook geen echte storyline in. Sterker nog; daar zit nog minder een verhaal aan vast dan Oblivion.

Als je een rpg wilt met een verhaal probeer The Witcher dan eens. Drakensang: The Dark Eye, Divinity II: Ego Draconis, Dragon Age: Origins, Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Icewind Dale zijn allemaal voorbeelden van rpg's met een verhaal. Tes III: Morrowind ook wel, nog meer dan diens opvolger Oblivion. Sacred 2 heeft ook wel een verhaal, al is dit van minder belang dan in The Witcher omdat het een hack & slash is.

Zelf vond ik de Dark Brotherhood het leukst en daarnaast geheel Shivering Isles. Shivering Isles en dan met name Mania doet wel wat denken aan Morrowind (de grote paddestoelen)

Er zit wel degelijk een verhaal in

en bij Fallout 3 ook, alleen vind ik hier de story veel duidelijker ( en boeiender ) dan in oblivion... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...