peter99 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ik heb nu die bleuprints voor de 2e keer geopend ofzo en nu is het helemaal smal geworden van af de zijkant , en ook andere kanten , wat doe ik ??? Reageren
fragje Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Bump , zelfde probleem als peter99 Iemand een oplossing ? mvg fragje *edit* Ik heb de oplossing gevonden, je moet blueprints hebben van 512x512 of alle andere nummers deelbaar door 8. Als je wilt upload ik de juiste cut van de wagen. Bewerkt: 6 augustus 2006 door fragje Reageren
Kraay Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Bij mij worden die 'faces' geen dicht object. Het zal wel aan mij liggen, maar de oplossing weet ik niet :'( Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Dan kijk je waarschijnlijk tegen de verkeerde kant want van een face is 1 kant zichtbaar en de andere niet. Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 je kan toch met zmodeler niet importeren zonder te betalen.(vergeef me als k het fout heb dan heeft het toch geen zin om auto's te gaan maken.. want je kan ze nergens inzetten Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) je kan toch met zmodeler niet importeren zonder te betalen.(vergeef me als k het fout hebdan heeft het toch geen zin om auto's te gaan maken.. want je kan ze nergens inzetten Met de nieuwste versie kan dat niet nee, maar er is ook nog een oudere versie namelijk deze: ZModeler v1.07 en daar kan het wel gewoon mee. Bewerkt: 25 september 2006 door kaaspizza Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 dus je kan met ZModeler v1.07 gwoon een gratis programma auto's mee maken? Reageren
EXIT Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 @drifter. waarom werk je niet met zmodeller2? ik persoonlijk vind de 2 veel makkelijker dan de zmodeler1 ps. op http://www.zmodeler2.com/docs/program/less...s/contents.html staan nog veel meer tips en hulp Reageren
SWYV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 EXIT, Zmodeler 2 moet jij betalen anders kan jij NIKS importeren enz.. Reageren
The GamerII Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 waar kan ik nog gecutte blueprints vinden.. die link is namelijk verwijderd Reageren
ikt Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Wil iemand deze (klik) voor mij cutten? Ik krijg er hoofdpijn van . Lukt steeds niet :| Reageren
EXIT Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 EXIT, Zmodeler 2 moet jij betalen anders kan jij NIKS importeren enz.. dat is waar maar sommige mensen hebben dat er voor over Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ff een vraagje, kan je hiermee de dff/txd (weet niet welke het zijn) bewerken van de gta games? ben nog een newb op dit gebied Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hey, dat cutten is dat dat je alle cijfers weghaalt? alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hey,dat cutten is dat dat je alle cijfers weghaalt? alvast bedankt Als je een blueprint opzoekt op het internet, krijg je meestal een plaatje met daarin vier verschillende ''views'' (aanzichten), zoals bijvoorbeeld deze. Met dat ''cutten'', wat in het engels knippen betekend, knip je de blueprint in vieren, voor elke view een eigen bestand, zodat je ze vervolgens kan toevoegen in Zmoddeler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.