saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 help mij een sme mijn probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
None Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Als ik die faces wil maken gebeurd er niks bij jouw word het dan grijs achtig maar bij mij gebeurd er helemaal niks... Help please Reageren
drummerss Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 ok dat heb ik gedaan, met wat hulp ook van een andere tutorial en nu heb ik dit : http://members.lycos.nl/wimcomeyne/minicooper.z3d (ik kon het niet in een bijlage plaatsen) maar, wat nu? moet ik het interior ook zo maken? ik weet geen raad meer dank bij voorbaat! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 ok dat heb ik gedaan,met wat hulp ook van een andere tutorial en nu heb ik dit : http://members.lycos.nl/wimcomeyne/minicooper.z3d (ik kon het niet in een bijlage plaatsen) maar, wat nu? moet ik het interior ook zo maken? ik weet geen raad meer dank bij voorbaat! Als je die in gta wilt zetten, zul je wel een interior moeten maken. Plus wielen, motor en een 3d onderkant. Maar je kan wel die dingen uit SA rippen en die dan erin je wagen zetten. Maar de wagen ziet er goed uit, alhoewel je een 3d stuur kan maken, met Zmodeler tools lukt dat wel. Reageren
moneyman Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 als ik op die link klik van die 350Z kan hij hem niet vinden wat nu Reageren
Newspaper Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Huh Hoe maak je een blue print? ik snap nie.. leg uit.. Reageren
Edver Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Moeten bij het cutten van de blueprints ook nog die cijfers en zo weg? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dat hoeft helemaal niet. Wat je moet doen voor het cutten van blueprints: Je opent je blueprint in MS Paint (dat is het makkelijkste), hier selecteer je (met dat vierkantje bovenin links) bijvoorbeeld de voorkant(geen delen van andere stukken selecteren, dan kan je blueprint straks in verhouding met andere een verkeerde afmeting krijgen). Je kijkt even welke grootte het is rechtsonderin(bijvoorbeeld 390 x 430), je drukt ctrl+c, opent een nieuw scherm van paint, en gaat bovenin naar afbeeldingen>kenmerken. Hier vul je nu bij breedte 512 in, en bij hoogte ook 512. Dit namelijk omdat 512 boven 390 het eerste getal is dat een macht van 2 is (ik neem aan dat je weet wat dat is!). Ook boven 430 is 512 het eerste getal dat een macht van 2 is. Als je dus bij zowel breedte als hoogte 512 hebt ingevult, druk je op ok. Nu druk je ctrl+v in en je zet (in dit geval) de voorkant in het midden van je plaatje (zorg dat hij goed in het midden staat, anders krijg je in Zmodeler problemen). Nu sla je de voorkant op. Dit doe je dus met alle 4 de views: voorkant, achterkant, zijkant en bovenkant. Let op: Als je voorkant in hoogte 430 is, en je achterkant 520, klopt er iets niet, zoek dan andere blueprints, want dan passen ze niet bij elkaar(tenzij je zin hebt om bepaalde delen te gaan verkleinen ofzo, maar dan worden ze slordig en waarschijnlijk onduidelijk). De totale hoogte van de voorkant, achterkant, en zijkant moet hetzelfde zijn. De lengte van de auto op de zijkant en bovenkant moet ook hetzelfde zijn. De breedte van voorkant, achterkant en bovenkant moet óók hetzelfde zijn. (1 of 2 pixels verschil maakt niet echt uit, maar 10 wel). Ik denk dat het wel logisch te beredeneren is waarom dat moet kloppen: Als je auto op het vooraanzicht ineens veel hoger is dan op het zijaanzicht, en je gaat modellen, dan stel je je verticles van bij het dak dus gelijk aan het zijaanzicht, en dan wil je die verticles daarna op het vooraanzicht ook goed zetten in verband met de breedte van de auto, en dan blijkt ineens dat je dak niet klopt met het vooraanzicht. Ik hoop dat dit iets ophelderd. Reageren
Edver Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) Dat helderd alles op, hartelijk bedankt Enkel een probleem met het installeren van mijn ZModeller v1.07b Weet iemand wat er aan de hand is? Screen: Bewerkt: 17 juli 2008 door Edver Reageren
Edver Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 (bewerkt) // Dubbel post Bewerkt: 17 juli 2008 door Edver Reageren
roberekke Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Heb een vraagje kan iemand blueprints van een honda mokey of jincheng singa vinden ik zou deze namenlijk wel in gtaSA hebben maar er is nog geen mod van gemaakt (en dus moet ik die zelf Zmodelleren) maar k kan geen blueprints vinden Alvast bedankt en als hij af zou geraken zal ik heb hier posten voor de MINI4STROKE liefhebbers is in orde ik zal wat foto's nemen van mijn eigen singa wil er iemand het anders ook eens proberen ik kan er geen ... van hier vindt je alle info en alle foto's http://www.freewebs.com/gtasajinchengsinga/index.htm succes Bewerkt: 29 augustus 2008 door roberekke Reageren
nicemans1 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) als ik op de prints probeer te downloaden klik zegt ie fie not found wat nu? Bewerkt: 28 september 2008 door nicemans1 Reageren
iefen Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) eey ik zie niet waar de tut over cutte van blue prints is ik heb het nodig!!! edit; srry ik weet het Bewerkt: 24 oktober 2008 door iefen Reageren
gta player Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 al de tutorials die ik kan vinden zijn voor zmodeler 1.3 of 1.7 maar op al de downloads zit een virus dus heeft iemand toevallig 1.3 of 1.7 voor mij? alvast bedankt Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Dood lopende link. Heeft iemand anders die gecutte blueprints? Of toevallig gecutte blueprints van een F1 wagen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.