iefen Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 ok thx ik ben nu die pb dingen aan het dwnldn Reageren
geo bruce Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ik zou het ook graag doen maar de blueprint is niet meer beschikbaar Reageren
Beagle Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ik zou het ook graag doen maar de blueprint is niet meer beschikbaar www.theblueprints.com. Daar kan je veel blueprints vinden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Erm... Als ik bij het gedeelte kom van het moven dan verplaats ik alles Bewerkt: 21 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Scotara Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik krijg niet zo'n lijntje als ik heb ingezommd Moet ik op een tool klikken ofzo? Dit is me eerste keer dus ik snap nog niks van zmodeler Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 de download link van rapidshare werkt nie meer Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 waar voeg ik zon plaatje toe ik zie nergens left staan Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Google doet wonderen: http://www.zmodeler2.com/?mode=dl&ID=3 2 problemen: -- Ik zie die driehoekjes niet.. Van de andere kant ook niet :S -- Ik kan alleen maar mijn left blueprint toevoegen. Die andere zie je niet :S Holy shit! Zit er gewoon een Virus op de orginele site van Zmodeler... Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Lijkt me sterk. Nod32 liegt nooit.. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Daar sla je de plank dus mis. Virusscanners kunnen ook niet-virussen aanzien als virussen. Zo worden veel cracks en andere niet officiële applicaties gezien als virus. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Daar sla je de plank dus mis. Virusscanners kunnen ook niet-virussen aanzien als virussen. Zo worden veel cracks en andere niet officiële applicaties gezien als virus. Virus scanner geeft aan: Tronjan Horse.... Maar ik heb een anderen gevonden ook daar zit geen virus op Reageren
Beagle Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Daar sla je de plank dus mis. Virusscanners kunnen ook niet-virussen aanzien als virussen. Zo worden veel cracks en andere niet officiële applicaties gezien als virus. Virus scanner geeft aan: Tronjan Horse.... Gelezen wat ik zei? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.