Jump to content

RonaldVC vs. Dizzee


RonaldVC

Recommended Posts

Deze battle is afgesproken via msn. :)

Onderwerp: Freestyle

Size: max 500x150

design: Signature

Render: ja

Premade: nee

Animatie: nee

RonaldVC:

burnout55rm.png

Dizzee:

lotr8dm.jpg

Stemmen tot en met 13 mei!!

Succes Dizz, alhoewel ik denk dat ik het meer nodig heb. :puh:

BTW, voor de I.E. gebruikers, die ruimte onder sig van mij is transparant, niet grijs. ;) (pop-out)

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Damn! Jullie maken het wel erg moeilijk om te stemmen!

Het is echt moeilijk kiezen aangezien het alletwee prachtige Designs zijn...

Over RonaldVC; Een prima Sig, en zeer origineel gemaakt... Je naam had eigenlijk best wel in de Sig zelf gemogen, bijvoorbeeld in het Rode vlak achter de auto.

Het is weer eens iets heel anders, en het is erg mooi afgewerkt.

Over Dizzee's Designs... Ook deze zier een kei goed uit, je hebt er mooie effecten in gestopt, en je tekst past mooi bij het onderwerp....

Ik vind het egt moeilijk kiezen, vooral omdat het 2 totaal verschilende onderwerpen zijn, maar ook omdat

de 2 Designs er gewoon prima uitzien..

Toch gaat mijn stem naar RonaldVC... Aangezien deze weer eens wat anders is, en erg origineel verzonnen is...

Ik denk dat het een spannende Battle gaat worden! Veel succes allebei nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Damn! Jullie maken het wel erg moeilijk om te stemmen!

Het is echt moeilijk kiezen aangezien het alletwee prachtige Designs zijn...

Over RonaldVC; Een prima Sig, en zeer origineel gemaakt... Je naam had eigenlijk best wel in de Sig zelf gemogen, bijvoorbeeld in het Rode vlak achter de auto.

Het is weer eens iets heel anders, en het is erg mooi afgewerkt.

Over Dizzee's Designs... Ook deze zier een kei goed uit, je hebt er mooie effecten in gestopt, en je tekst past mooi bij het onderwerp....

Ik vind het egt moeilijk kiezen, vooral omdat het 2 totaal verschilende onderwerpen zijn, maar ook omdat

de 2 Designs er gewoon prima uitzien..

Toch gaat mijn stem naar RonaldVC... Aangezien deze weer eens wat anders is, en erg origineel verzonnen is...

Ik denk dat het een spannende Battle gaat worden! Veel succes allebei nog!

Het is moeilijk om te stemmen maar uiteindelijk toch RonaldVC

Respect!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor Dizzee,

RVC, echt een prachtige signature hoor,

alleen die van Dizzee trekt met iets meer (niet doordenken).

En LOTR is waanzinnig!

Vote: Dizzee.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de signature's bekeek, was de stem voor mij al snel bekend. Ik stem op Dizzee omdat ik hem wat rustiger en mooier vind. RonaldVC, jou signature is redelijk drk. Vooral de achtergrond, ik weet niet dat het de brush is die naast jou persoon zit, maar ik vind hem te druk. Het lijkt heel slecht gebrusht, omdat het krasserig lijkt. Ik persoonlijk vind dat niet zo mooi, En dat de auto eruit steekt, vind ik eerlijk gezegt ook niet echt mooi. Dit doe je vaker valt mij op, en het is niet mijn smaak. Daarom stem ik ook op Dizzee, dit is meer mijn smaak. Het mens is er heel mooi ingezet, en zelf heb ik ook alle 3 de Lord of the Rings delen gezien. Ook vind ik de achtergrond mooi flitsend, dus vandaar de stem op Dizzee! :tu::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de signature's bekeek, was de stem voor mij al snel bekend. Ik stem op Dizzee omdat ik hem wat rustiger en mooier vind. RonaldVC, jou signature is redelijk drk. Vooral de achtergrond, ik weet niet dat het de brush is die naast jou persoon zit, maar ik vind hem te druk. Het lijkt heel slecht gebrusht, omdat het krasserig lijkt. Ik persoonlijk vind dat niet zo mooi, En dat de auto eruit steekt, vind ik eerlijk gezegt ook niet echt mooi. Dit doe je vaker valt mij op, en het is niet mijn smaak. Daarom stem ik ook op Dizzee, dit is meer mijn smaak. Het mens is er heel mooi ingezet, en zelf heb ik ook alle 3 de Lord of the Rings delen gezien. Ook vind ik de achtergrond mooi flitsend, dus vandaar de stem op Dizzee! :tu::klap:
Ik heb geen brushes gebruikt in de signature hoor Ruurd. :) Alleen maar delen van de render en een hoop filters...

Tussenstand: Ronald 5 - 4 Dizzee.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...