Jump to content

RonaldVC vs. Dizzee


RonaldVC

Recommended Posts

Mensen die daadwerkelijk ook stemmen, en niet alleen maar in het topic zitten te kijken zijn hier blijkbaar ver te zoeken...

EDIT: Sorry als ik wat chagerijnig klonk, in mijn battles wordt er altijd zo weinig gestemd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Laatset Stemdag: Beide singnatures vind ik heel mooi, maar die van Dizzee vind ik tyoch maar nets iets beter, een beetje rustiger en ook meer mijn stijl

Maar beiden zijn van zeer hoge kwaliteit, doe zo voort jongens :Y

@ Ronald: Het grijs (transparant :? ) vind ik niet zo mooi, en ik snap niet wat er de bedoeling van is ?

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

@ Ronald: Het grijs (transparant :? ) vind ik niet zo mooi, en ik snap niet wat er de bedoeling van is ?

Dat is transparant. Maar bij IE zie je geen transparant, dus daarom is het grijs/blauw. Met FireFox, zie wel dat het gewoon transparant is. Dus als je IE gebruikt, moet je dat grijze gewoon wegdenken. Dat is er gewoon niet ;)

++++++

Die van RonaldVC vind ik echt geweldig. Past allemaal echt bij elkaar.

Die van Dizzee, vind ik mooi. Qua effecten vooral, maar ik vind zijn kleuren wat somber. Verder vind ik die render wel heel mooi.

Dizzee

RonaldVC

Dizzee

RonaldVC

Dizzee

Stem:

RonaldVC

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Stem: Dizzee

Sigs zoals die van Dizzee zie ik graag , niet te veel sharpen erin. Het licht vind ik altijd leuk in de sigs en de render komt er goed uit. Bij Ronald is de sig veels te sharpen naar mijn ogen , maar de auto komt er wel goed uit. Zekf hou ik niet zoveel van auto's..

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn alle twee echt heel mooi en er bij alle twee echt bijna helemaal niks op aan te merken. Maar de sig van dizzee spreekt me toch meer aan.

Bewerkt: door juuldr
Link to comment
Delen op andere websites

Ronald jij kan veel beter, ik vind deze niks, ik heb veel betere gezien, ook die ruit vind ik niet al te mooi. Hij is ook bijna alleen maar Rood, er mocht wel iets meer kleur-verschil in

In tegenstelling tot die van Dizzee, die ik wel prachtig vind, mooie render, mooie achtergrond, alles past bij elkaar, jep, een prachtig design :D

Dizzee

Link to comment
Delen op andere websites

Eindstand: Ronald 11 - 10 Dizzee.

Man, *zucht van opluchting*, met de hakken over de sloot.. Het was een spannende battle Dizzee, en eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik zou winnen..

Nouja, ik pm Slimm. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...