Jump to content

moet gta IV ook op pc uitkomen ?


Crappy-Apple

moet gta IV ook op pc uitkomen ?  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. moet gta IV ook op pc uitkomen ?

    • Ja
      68
    • Nee want ik koop hem al voor de PS3
      12
    • Nee want ik koop hem al voor de Xbox360
      4
    • Nee want ik hoef dat spel niet
      1


Recommended Posts

Natuurlijk moet hij op de pc uitkomen. Alleen ben ik bang dat mijn pc het niet meer zal aankunnen, ik heb net een niewe gekocht en ben niet van plan dat nog eens te doen bij de release aangezien het geld niet op mijn rug groeit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    3

  • SummerBase

    3

  • W1ckeD

    2

  • Rekam

    2

Over 1,5 jaar is de Computer Techniek ook weer uitgebreid.Die blijft ook niet stilstaan.

Ik denk dat als we 2 jaar verder zijn dat mensen dan ongeveer zo een p.c's hebben zoals bijna de snelste

op dit moment. (Dus niet meteen Dual Core gaan denken enzo.. :) )

Een beetje gewone computer kan ook wel iets meer dan GTA:SA aan..Ik ben er niet zeker van die op de p.c komt ik hoop het wel want ik ga niet express een ps3 kopen om hem te kunnen spelen.Alhoewel ik dat wel op de psp heb gedaan maar ik weet niet zeker of ik dat weer doe.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind (en weet vrijwel zeker) dat ie ook voor de PC moet verschijnen, om de reden die meerdere mensen al gaven: Klanten verlies, Al eerder gedaan etc.

Ik maak daarom ook niet druk over het feit dat hij nog niet officieel is aangekondigd voor de PC.

Hij komt pas over 2 jaar dus als je hem al op de PC wilt gaan spelen kun je nu alvast je PC een beetje gaan boosten of sparen voor een nieuwe Videokaart of dergelijke, het is wat prijzig maar Games is nooit gratis en je zal er dus wat voor over moeten hebben.

Word wel een beetje afwegen want een goede Vidkaart kost al zo 300/400 euro en de Ps3 en 360 (grof gezegt) liggen ook rond die prijs, dus tsjah speel jij liever console of PC ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat GtaIV ook op de pc uit moet komen, omdat het ten eerste over een jaar of twee weer heel anders ligt. De technieken zijn verder uitgebreid, Rockstart scripters kunnen tegen die tijd mischien zo het script instellen dat het automatisch de beste weergave presenteert op zijn/haar nivuea. En waarom zou pc niet kunnen? Er zullen anders geen multi-player mod's meer zijn. Dan heb ik het over mod's en niet over officiele multi-player modes. Verder kunnen we hier nog hoog of laag over discuseren maar het staat bij mij al vast dat ze heel veel geld verliezen als ze geen pc release uitbrengen :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het geen "Loostopic" in dit topic dienen we juist te discuseren over het geen wat in de topic titel staat namelijk: Of GTA IV ook op de pc uit komt. Ik ben het ook deels met joun verklaring eens, ik zou hem ook graag eerder op de pc willen zien dan op een console. Hij komt namelijk later omdat er dan heel veel mensen masaal console's gaan kopen. Is weer goed voor de console en Rockstar verdient er aan. Minder leuk voor de consumment maar het is nou een maal zo. Gewoon wachten totdat de Pc versie er is dus. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja want ik ben vanplan een nieuwe videokaart te kopen of een nieuwe pc en dan is het wel handig als hij ook op de PC uitkomt, maar ik verwacht hem dan wanneer windows vista uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

ja want ik ben vanplan een nieuwe videokaart te kopen of een nieuwe pc en dan is het wel handig als hij ook op de PC uitkomt, maar ik verwacht hem dan wanneer windows vista uit is.

Ik ga als "Windows Vista" er is een giga game-pc komen of eerder gezegt zelf asembleren. Dus dan moet GTA IV geen probleem zijn. En natuurlijk komt hij na de release van windows vista. Want die komt volgend jaar Januari in de winkels. Althans als je de geruchten mag geloven. Ik ga er in ieder geval wel van uit dat hij komt. Want er zitten mooie verbeteringen in. Die betere prestatie's kunnen vormen. En ook al hou je gewoon windows die hoef je heus niet weg te doen hoor. GTA IV zal het zeker weten nog wel doen op windows xp. Maak je daar maar geen druk over :clown:.Maar om niet te ver offtopic te gaan lijkt het mij verstandiger om nu weer ontopic te gaan. Gewoon reactie geven op de hoofdvraag: "Moet gta IV ook op pc uitkomen?"

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk komt GTA IV uit op de PC maar ze zouden wel slim zijn als hem voor Windows XP en Windows Vista uitbrengen. Diegenen met slechtere hardware kunnen dan met Windows Vista GTA IV veel soepeler spelen dan diegenen met een dure videokaart op Windows XP.

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mag hij op de PC uitkomen :Y

maar ik ga hem denk ik toch voor de Ps3 kopen...

want onze computer heb maar 40Gb en ik denk dat hij ook de Grapix niet aankan

maar ik zie het wel voorlopig staat het vast dat ik hem voor de Ps3 koop :*D

Link to comment
Delen op andere websites

@Ruurd31

dat klopt niet de spec. van de ps3 en x-box 360 kommen wel overeen met pc en consol de toekomst als windows vista uit komt met DX10 denk ik dat je wel anders praat , de game zal wel zwaar zijn in vidakaart valt wel mee (voor mij denk ik) maar je hebt er denk ik heel wat mb ram voor nodig verder als hij egt neit voor pc uit komt (onwaarschijnlijk) dan speel ik hem wel op een emulater op de pc

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat geen enkele consolegamer het pleziertje van een nieuwe GTA aan de PC-gamers misgunt, dus misschien hadden de keuzemogelijkheden ietsje anders kunnen zijn. Maar het lijkt me logisch dat GTA IV op de PC komt, zo niet, dan word ik heeeeeel verdrietig :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...