Jump to content

moet gta IV ook op pc uitkomen ?


Crappy-Apple

moet gta IV ook op pc uitkomen ?  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. moet gta IV ook op pc uitkomen ?

    • Ja
      68
    • Nee want ik koop hem al voor de PS3
      12
    • Nee want ik koop hem al voor de Xbox360
      4
    • Nee want ik hoef dat spel niet
      1


Recommended Posts

Het zou dom zijn als Rockstar GTA 4 niet uit laat komen voor de PC. Een groot deel van de gamers speelt op de PC, dus zouden ze heel veel geld mislopen.

Het is het zelfde als met Call of Duty 3, Hier zijn ook de geruchten dat hij niet op de PC uitkomt. Maar het is zoveel geld wat de makers dan mislopen.

Het zal wel zo zijn: eerst xbox 360 en playstation 3 en dan een half jaar later op de PC.

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    3

  • SummerBase

    3

  • W1ckeD

    2

  • Rekam

    2

Ja tuurlijk, GTA is oorspronkelijk ook een PC game, en ik vind dat hij op zijn minst daar ook op moet uit komen. En ik vind het veel te duur om een console te moeten kopen voor GTA, want heb al o.a. een Ps2 staan en vind dat ding ook best. Koop ik liever de game voor de PC.

EDIT: Wat Ikkes zegt ben ik het wel mee eens, dat hij het volgende half jaar ofzo pas op de PC verschijnt :Y

Bewerkt: door martYn
Link to comment
Delen op andere websites

NATUURLIJK moet ie op de pc uitkomen, geen denken aan dat ie niet komt op de pc :sst:

btw met een goeie videokaart kan je um denk ik gwoon spele.

Ut enige is dat ie op console minder mooi eruit hoeft te zien en is er dus nog veel werk voor de pc versie

Link to comment
Delen op andere websites

Met een flinke harde schijf en een goede videokaart is het zeer goed te bespelen.

Een enorme hoeveelheid mensen kopen hem voor de pc en hij is oorspronkelijk ook voor de pc

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar kennende komt hij natuurlijk voor zoveel mogelijk platformen uit en 1 daarvan is zeker de pc, want met deze versie wordt misschien wel het meeste geld binnen gehaald.

Maar ik denk wel dat de pc-versie weer een half jaar later uitkomt dan de ps3/xbox360 versie, zoals altijd :duh:

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Nee want ik koop hem al voor de PS3

Nee want ik koop hem al voor de Xbox360

Dat vind ik een beetje sneu want dan hebben de mensen zonder console geen GTA meer om te spelen ik heb op PC gestemt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ab-so-luut dat hij op de PC moet komen.Denk maar eens na wat de modcommunity heeft betekend voor Rockstar.

Veel net zoals de hele gameindustrie.

Oorspronkelijk komt GTA van de PC en daar hoort ie gewoonweg thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

de pc blijft toch altijd beter, je kan je 360 of ps3 niet upgraden met nieuwe onderdelen de pc wel, R* brengt hem echt wel uit op de pc, en als ze dat niet doen, lopen ze miljoenen mis. En tegen die tijd zijn de computers een stuk beter, en onderdelen weer goedkoper. iedereen kan hem tegen die tijd wel op z'n pc spelen, als ie de onderdelen maar een paar keer in de zoveel jaar upgrade.

dus ja, gta 4 moet ook op de pc uitkomen!

PC 4 life!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...