ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620 Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD. Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten! Bewerkt: 1 september 2006 door ikt Reageren
Rullez Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) je mag toch geen linken van forums hier op dit forum plaatsen maar is het registreren gratis en lid zijn is dat ook gratis Bewerkt: 14 mei 2006 door zonnet Reageren
SamShine Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Tuurlijk, het is juist fijn dat je bronnen plaatst! ONTOPIC: Ik las het pas op insidegamer, laat ze eerst maar wat meer details geven voordat ik warm of koud van deze game wordt! Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 je mag toch geen linken van forums hier op dit forum plaatsenmaar is het registreren gratis en lid zijn is dat ook gratis Je mag wel linken naar andere forum/sites plaatsen, als je maar niet berichten gaat doen zoals deze: Kom naar deze site/forum!! Ik ga zo even het filmpje bekijken, hopenlijk is hij leuk! Reageren
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Het duurt niet erg lang Je ziet een paar lchten, neon, en je hoort wat auto's Reageren
SamShine Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Het duurt niet erg lang Je ziet een paar lchten, neon, en je hoort wat auto's Daarom is de kans groot dat hij nep is! Ik denk dat EA eerst Spore moet afmaken voordat ze met een vervolg op de NFS serie komen! Reageren
Yohan Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 En laat ze dit keer ook een goed vervolg maken... EA moet weer is origineel doen, Ik word dus nog niet enthausiast bij een aankondiging van een nieuwe Need For Speed Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 En laat ze dit keer ook een goed vervolg maken...EA moet weer is origineel doen, Ik word dus nog niet enthausiast bij een aankondiging van een nieuwe Need For Speed Je hebt voor de helft gelijk. EA melkt NFS inderdaat uit, maar een goed vervolg hebben een paar NFS delen wel gehad! Kijk naar NFS:U en NFS:MW! Reageren
ikt Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ik hoop dat het niet NFS: MW 2 wordt Reageren
Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik hoop het ook het moet niet weer een afknapper worden Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Zonnet, vind jij MW een afknapper ? Ok, ik geef toe, het tunen in Underground was beter Maar waarom zou het daarom een afknapper zijn? In mijn ogen is Most Wanted zeker GEEN afknapper en ben ik het totaal niet eens met wat je zegt ONTOPIC: Leuk, een nieuwe NFS, maar Carbon waar slaat dat op ? Reageren
ikt Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Hoplekijk iets met streetracing. In het filmpje zie je dat het donker is... Hopelijk is er dag en nacht. Meer echt. In NFSU2 (gamecube) zie je niets, en als het begint met regenen zie je nóg minder. Heb daar een paar races door verloren En in MW heb je last van overbelichting als je uit een tunnel komt Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Volgens mijn vrienden op school betekend Carbon Koolstof... Maar daar klopt volgensmij ook weinig van... Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Whaha.. weten jullie niet wat Carbon is ? Carbon is inderdaad koolstofvezel. Die zwarte ruitjes... waar ze motorkappen of Spoilers van maken.. Daarmee maak je je wagen ook lichter. Maar persoonlijk.. ik vind het nep, de neon is echt slecht afgewerkt daar. Je ziet niets, dat kan elk spel zijn. MW is nog niet zo lang uit.. zo snel al ? ik geloof het niet. @ Ikt, die overbelichting is juist een mooi effect. Als je in Real uit een tunnel tegen 275 km/u komt gevlogen krijg je ook wel zoiets. Bewerkt: 15 mei 2006 door Giorgo Reageren
ikt Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) @Giorgo: Ja, dat is zo, maar in MW overdrijven ze iets te veel Het havle scherm wordt wit Edit: In NFSForum worden mogelijke auto's genoemd. Link! Bewerkt: 20 mei 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.