mickey Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb de demo net binnen. (Filefront, redelijk snelle mirror, gemiddeld 80 á 90 kb/s) Hij is nu aan het installeren (31% ) Ik zal nog wel even wat posten als ik het gespeeld heb. Greets, Mickey EDIT: Voor de modders die graag cars uit NFS halen (waar ik mezelf ook bij reken ), de cars zijn dezelfde extensie (.bin) als Most Wanted. EDIT: Alleen kan je ze niet importeren met Zmodeler. EDIT²: Ik heb de demo nu gespeeld, en geloof me, deze demo is de lange wachttijd meer dan waard. De autosculpt functie is werkelijk ongelovelijk. (aan het begin kan je uit drie auto's kiezen die je dan naar eigen wensen kan finetunen) Je kan écht (zowat) alles aanpassen. De canyon duel is net zo geweldig. Als je tegen de vangrail aanrijdt, vlieg je er ook echt doorheen, de afgrond in. Het enige minpunt wat ik (zo snel) kon vinden is de grafische kwaliteit. Maar dat kan ook aan mijn instellingen (standaard) of videokaart liggen. Maar, ik weet zeker, deze game word absoluut een topper! Nou, tot morgen. Bewerkt: 28 oktober 2006 door mickey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb hem ook gedownload! Die autosculpt functie is inderdaad wat je zegt goed. Maar dat driften is belabberd. En daar zit ik dus nu mee vast... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 het driften vind ik juist het simpelst. ik heb eerst geoefend met die muscle car, dan met de tuner en dan met de exotic. dat is volgens mij het makkelijkst. in de teamrace is je teammate best handig. daardoor won ik. alleen het canyon racen vind ik moeilijk. ik ga steeds door de vangrail Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb de demo net binnen. (Filefront, redelijk snelle mirror, gemiddeld 80 á 90 kb/s)Hij is nu aan het installeren (31% ) Ik zal nog wel even wat posten als ik het gespeeld heb. Greets, Mickey EDIT: Voor de modders die graag cars uit NFS halen (waar ik mezelf ook bij reken ), de cars zijn dezelfde extensie (.bin) als Most Wanted. EDIT: Alleen kan je ze niet importeren met Zmodeler. EDIT²: Ik heb de demo nu gespeeld, en geloof me, deze demo is de lange wachttijd meer dan waard. De autosculpt functie is werkelijk ongelovelijk. (aan het begin kan je uit drie auto's kiezen die je dan naar eigen wensen kan finetunen) Je kan écht (zowat) alles aanpassen. De canyon duel is net zo geweldig. Als je tegen de vangrail aanrijdt, vlieg je er ook echt doorheen, de afgrond in. Het enige minpunt wat ik (zo snel) kon vinden is de grafische kwaliteit. Maar dat kan ook aan mijn instellingen (standaard) of videokaart liggen. Maar, ik weet zeker, deze game word absoluut een topper! Nou, tot morgen. Grapics kun je instellen bij options. Maar het menu is nu weer anders ingericht Het Driften zuigt echt, je hoeft alleen maar een ruk aan het stuur te geven en gas te geven, en je auto drift vanzelf al. Canyon Duel pwnt hard, omdat je door de vangrail kan rijden. En omdat het een nieuwe soort race is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Inderdaad. Koptelefoon op, geluid op z'n hardst...Zalig die Canyon Races. Ik heb net Kenji verslagen, en daarmee gelijk de demo uitgespeeld. Weet iemand welke gangs er allemaal zijn? De Scorpians onder leiding van Kenji en wie nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Het Driften zuigt echt, je hoeft alleen maar een ruk aan het stuur te geven en gas te geven, en je auto drift vanzelf al. dat vind ik dus helemaal niet. het is veel verbeterd ten opzichte van de andere versies. bij de vorige was het gewoon de bedoeling dat je een beetje glijd. hierbij is het een uitdaging geworden om een complete ronde zonder nos een lange combo te maken. ik vind het canyon racen niet echt leuk. maar dat is gewoon omdat ik steeds overal tegen op knal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Dat driften pwnt hard . Screentjes(me pctje trekt het nog eens niet op deze reso..): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 het driften is echt gezakt en belabbert en makkelijk de canyon duel is echt super maar wel makkelijk met een tuner, had em in minder dan 12 sec gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Bij canyon duel moet je gewoon in die eerste bocht vol gas gaan en tegen Kenji opknallen. Dan lig je als je geluk hebt voor hem. Dit kan je makkelijk 10 seconden vol houden en je bnet klaar. Het tweede gedeelte van het canyon duel is namelijk onmogelijk. Weet iemand trouwens waner de volledige versie uitkomt? Bij EA staat er 1 November, op Bol.com staat at hij op 8 November uitkomt, op verschillende sites staat dat hij op 2 of 6 November uitkomt...Wat is het nou? Bewerkt: 29 oktober 2006 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Op de TV kwam er een reclame van 2 November.. =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 carbon komt op pc in europa op 9 november Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Europa heeft een vertraging, altijd Maar het is al vastgesteld dat voor de PS2 Carbon Collectors Edition komt. Toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 Ik ga hem (denk ik) vandaag halen. @Ikt: Ja, maar volgens mij ook op de 360, er is in ieder geval wel een collecter's edition download (waarmee je de cars en tracks ook krijgt) Greets, Mickey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 Jij denkt maar lekker Alleen het feit is dat je hem pas op 9 november kan halen Tenzij je ff naar the USA heen en weer gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 Ik heb ook al de demo sinds een paar daagies, Drirften pwnd, het is echt veel beter uitgewerkt als in NFS:U 1 en 2. De manier waarop je in Carbon drift doet met echt denken aan Tokyo Drift (= film) De Canyon races pwnen ook. Aleen stage 2 is tergend moielijk, terwijl je ook meteen in stage 1 de gast kan inhalen en 10sec. wachten en dan heb je Opponent Overtaking. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.