Jump to content

Need for Speed: Carbon


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    57

  • Cosmo

    12

  • Backsmash

    8

  • Dx11

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook al de demo sinds een paar daagies,

Drirften pwnd, het is echt veel beter uitgewerkt als in NFS:U 1 en 2. De manier waarop je in Carbon drift doet met echt denken aan Tokyo Drift (= film)

De Canyon races pwnen ook. Aleen stage 2 is tergend moielijk, terwijl je ook meteen in stage 1 de gast kan inhalen en 10sec. wachten en dan heb je Opponent Overtaking.

Het ziet er 0wn3nd uit, maar of het echt zo leuk is... De wagen drift vanzelf. En dat vind ik niet leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

niet eens! ik vind het driften pittiger dan bij nfs:u2! (in de pc-demo dan, maar tegenwoordig koop ik geen pc-racegames meer :puh: ) en dat canyon-racing is heel erg vet (in de demo)! en in een filmpje zie je hoe diep het tunen eigelijk gaat! en de politie er ook nog eens bij... _O_:klap: :$ EDIT @ backsmash: foei! :puh:;)^_^:schater:

Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was gisteren avond even in Alkmaar. Dus even gekeken bij de Media Markt. Daar kan je de uitgespeelde versie al spelen. Ik heb daar dus iets van 1 uur gestaan. :puh: Het was opzich wel een geinig spel. Het is een echte aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Is/komt nfs carbon ook voor de normale xbox uit?

Ik kijk weer eens naar de officiele site van ea:

Availible on these platforms:

Playstation 3, Playstation 2, PSP, XboX, XboX360, Nintendo Wii, Nintendo Gamecube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PC en Mobile

Ja dus. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Is/komt nfs carbon ook voor de normale xbox uit?

Ik kijk weer eens naar de officiele site van ea:

Availible on these platforms:

Playstation 3, Playstation 2, PSP, XboX, XboX360, Nintendo Wii, Nintendo Gamecube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PC en Mobile

Ja dus. ^_^

dankje ook voor de antwoorden van mw, komt er trouwens ook zo'n speciale editie van carbon? anders wacht ik daar wel op..
Link to comment
Delen op andere websites

Fout! Alleen voor de PS2 is die er. En ik dacht dat ik er een voor de XBox 360 zag.

Maar dus ALLEEN IN EUROPA IS DIE ER VOOR PS2 :@. Voor andere continenten zijn die er voor alle dacht ik. Maar ik kan nog wel eens fout denken dus.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Need for speed carbon is een goede game maar het spijtig daar aan dat het te simpel is ,je kan al alles kopen voor je auto wat voor uitdaging is dat nu .Zijn gameplay is wel goed maar zoals ik al zeg het is te simpel dat spel

Bij need foor speed most wanted was het pas uitdagend je moest de blacklist uitspelen coor dat je je auto kan terug zien.En je moet auto' vrijspelen door black list deelnemers te verslaan.Bij niet voor speed carbon is dat niet.Enigste wat je moet doen is hele de race world verooveren meer niet wat is dat nu voor een uidaging :ch:

Greets Syfes

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

deze is er al. voor alle platvormen behalve handhelds(dacht ik) deze heet need for speed the collectors edition. je kan deze herkennen aan een ander hoesje.
en wat is het verschil met de normale editie? en trouwens is carbon al uit voor de xbox en zo nee wanneer gebeurt dat dan?
Link to comment
Delen op andere websites

deze is er al. voor alle platvormen behalve handhelds(dacht ik) deze heet need for speed the collectors edition. je kan deze herkennen aan een ander hoesje.
en wat is het verschil met de normale editie? en trouwens is carbon al uit voor de xbox en zo nee wanneer gebeurt dat dan?

Het verschil is dat er een speciale DVD bij zit met extra's.

En er zitten exclusieve auto's in het spel.

En Need For Speed Carbon is inderdaad al uit voor de X-Box. Hij kost rond de €55,-. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fout! Alleen voor de PS2 is die er. En ik dacht dat ik er een voor de XBox 360 zag.

Maar dus ALLEEN IN EUROPA IS DIE ER VOOR PS2 :@. Voor andere continenten zijn die er voor alle dacht ik. Maar ik kan nog wel eens fout denken dus.. :puh:

Ik heb de 'Special (limited) Edition' gezien voor Xbox360 en ook voor PS2. Hij is er dus niet alleen voor de PS2. ;) Ik vind het wel droog dat voor de handhelds altijd een andere versie (NFS: Carbon: Own The City) wordt gemaakt. Dit was bij NFS Most Wanted (NFS: MW 5-1-0) ook al zo. Waarom worden handhelds altijd als minderwaardig gezien en worden er altijd games gemaakt met inhoud van oude games samen? :( Burnout Legends is ook een mix van Burnout 1, 2 en 3...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Ik heb na een lang besluit mijn Carbon opnieuw geinstalleerd

Alleen nu staan mijn profiles er nog...

hoe kan ik die er weg krijgen zodat ik aan het begin weer een nieuwe kan maken

ik wil ze gewoon helemaal weg hebben,,,

mvg Cosmo

Bewerkt: door Cosmo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...