Jump to content

Windows Vista Beta 2 Voor Iedereen


wizkid4590

Recommended Posts

Doe CTRL-ALT-DEL en doe op toepassingen, nieuwe taak en dan explorere.exe intypen :)

reset knop is even effectief :puh:

maar ik wil windows vista!, maar mijn Pc heeft niet genoeg RAM (maar 128MB)

en m'n pa's pc (met meer dan genoeg RAm) heeft een originele versie van windows...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    11

  • wizkid4590

    10

  • Le MrG

    4

  • ~Mario~

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Koop meer RAM menneke :puh:

Of je kan meteen een nieuwe PC aanschaffen. Want met die 128 RAM kan je niet zoveel. Als ik die PC zou gebruiken zou die zowat ontploffen. (Vind je het gek met 7 applicaties tegelijk :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er al mensen die Vista hebben draaien? Kan iemand misschien even een verslagje maken met wat screens en dergelijke zodat iedereen wat meer van Vista te weten komt? Informatie van bijvoorbeeld gebruiktsvriendelijkheid, toegankelijkheid, draait het soepel, is het het wel waard om Vista te installeren, veiligheid, dat soort dingen..

Zou erg op prijs gesteld worden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker! ik gebruik windows Vista al een tijdje, moet ik een paar leuke nieuwe dingen zeggen? ok, hier komt wat!

Windows Vista ReadyBoost.

Dit programma is echt te gek! als je je usb stick inplugt (die van mij is 1 gb) kun je dat sticky als extra mb ram gebruiken!

Windows Vista Speech recognation

Dit programma is ook heel leuk, je kunt Windows nou commando's geven met je stem! je kunt zo ook bijv. wachtwoorden beveiligen. heel tof! je zeg bij, "internet" en Internet explorer start op! en als je zegt

"go to www dot google dot nl" gaat ie naar de site van google! (dot betekent "punt")

+

Je krijgt er ook nog eens een gratis virus scanner bij!

als je vensters opent krijg je een mooie animatie en je kunt zelfs door vensters heen kijken!

trouwens, beta 2 is eigenlijk windows vista ultimate beta 2, want Vista ultimate zijn alle vista versies in een, er zit ook een media center bij en ook nog om zaken te doen en al

minium specs zijn ong. dit

800 mhz

512 mb ram

128 mb grafische kaart (64 mb is eigenlijk voldoende! maar niet om de nieuwe interface in te schakelen!

(ik heb dit niet getypt! ik heb dit via speech recognition gedaan!)

binnenkort zet ik wel een verslag op internet vista draait ook heel soepel en het is het zeker waard je krijgt er een gratis antivirus kit bij het is zeer toegankelijk en natuurlijk gebruikersvriendelijk want daar draait het bij MS helemaal om, als je toch zover ben, kun je beter ook office 2007 downloaden , dank u binnenkort nog meer! _O_s

Binnenkort nog meer en screens :Y

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

800 mhz

512 mb ram

128 mb grafische kaart (64 mb is eigenlijk voldoende! maar niet om de nieuwe interface in te schakelen!

Moet je dat op je pc hebben of komt dat erbij? als ik windows vista installeer?

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je hebben. Anders gaat Vista niet goed werken. LET WEL OP! Want sommige programma's dat je op XP installeert zullen niet werken op Windows Vista. Aangezien dat sommige programma's windows vista niet ondersteunen. 3dsmax 8 werkt alvast niet met Vista. Verder is het wel heel leuk dat ze hem openbaarlijk vrijgeven. Als je fouten hebt verzend steeds het rapport. Zodat de meeste bugs eruit worden gehaald. :D

Link to comment
Delen op andere websites

hier mooie screen

Gebruikt er nog iemand anders vista :) speech recognation al geprobeerd? zeker doen! pluspunt in Vista!

Vista is overigens Zeer Toegankelijk voor gehandicapte

iets wat ik zeker niet ga gebruiken is die irritante sidebar :duh:

ja ik weet het, ik vind dat vliegtuig op de achtergrond mooi (fa22) maar daar let je maar bij de volgende screens niet op

helemaal onderaan kun je zien wat voor programma's erbij geleverd worden

Oja, als je Windows Vista Beta 2 download welke versie heb je dan? nou je heb ze allemaal in een, je download namelijk Windows Vista Ultimate met alle functie's van deze versie's inbegrepen.

Windows Vista Business

Windows Vista Enterprise

Windows Vista Home Premium

nog iets, ze zeggen dat Vista 15GB nodig heeft, ik heb een nieuwe hard disk in mijn computer gebouwd van 60 gb speciaal voor vista en er is maar 5 gb weg! dat is gek

mijn computer specs staan hier en windows vista doet het prima!

1024 MB Ram (kan er 2048 van maken met ReadyBoost)

3.6 GHZ Intel Pentium 4 met HT technologie

256 MB Grafisce kaart Ati Radeon nog wa

mijn oom heeft ook vista op zijn computer, daar doet iet het super vlotjes op! dat mag ook wel met

AMD Athalon 64 Bit 2X 2.4 GHZ (Dualcore)

2048 MB RAM

2X 250 GB Hard Disk

512 MB Ram Videokaart

(mijn oom is video bewerker, heeft daarom een kei zware pc nodig)

post-3799-1149950936_thumb.jpg

post-3799-1149951450_thumb.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Help! hoe kom je aan een virusscan voor Windows Vista! (en niet die gratis versie van etrust)

Ik denk dat deze er nog niet zijn, dit komt omdat Windows Vista nog niet officieel is. Het is een beta dus voor ontwikkelaars nog geen nut om nieuwe virusscanners te maken. Die zullen wel uitkomen als Vista officieel is. Dus met Vista over het net swerven is niet de goede manier. Mijn tip is, je hebt nu gezien hoe het is in Vista.

Dus ga gewoon weer terug naar het veiligere Windows XP, wil je dat niet dan zul je de gevaren onder ogen moeten zien. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Windows toets + Tab

Vind eigenlijk wel gek, want op de site van microsoft staat Alt+Tab :schater:

Wel knap hé? dat een kind van 12 dat allemaal kan, ik heb super veel verstand van computers, dat is wel leuk, want zelfs de computerleraren op school snappen niet wat ik doe! :dans:

Trouwens ik heb Windows Vista van mijn oom, en die betaalt ervoor om lid te zijn van microsoft. daarom ken ik Windows Vista al wat beter, jammer dat ie nog steeds engels is, en speech recognation ook. in de zomer komt er een nederlandse versie van Beta 2 dan een maand!

enne wizkid4590 gebruik jij ook speech recognation? staat bij > start>control panel>speech regnition

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...