Jump to content

Windows Vista Beta 2 Voor Iedereen


wizkid4590

Recommended Posts

Processor : AMD Athlon XP 2400+, MMX, 3DNow, 2.0Ghz

Geheugen : 512 MB Ram

Videokaart : NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X

Zijn die goed genoeg om Vista te runnen, ik ben zelf niet zo'n PC Expert....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    11

  • wizkid4590

    10

  • Le MrG

    4

  • ~Mario~

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vista zit nu al op 11% met 1103KB/sec. nog 43:17 :D :D :D

als je twee partitations maakt of 2 HD's erin zet krijg je DualBoot, oftewel: je kunt kiezen welk besturingssysteem je opstart, je kunt geen twee besturingssystemen bij elkaar elkaar installeren, je kunt wel upgraden, dan behoud je al je je bestanden enz. maar dan heb je windows vista

uhm ik had een keer Windows 98SE en Windows 2000 Prof. op 1 partitie staan met Dualboot...

dus wat jij zegt is onzin ;)

edit: nu op 90% met 1098KB/sec. nog 04:20 :D :D

Edit2: hij is klaar!!

Bewerkt: door Johan O.
Link to comment
Delen op andere websites

@Le MrG: Dat kan je beter niet doen zelfs op mijn pc, P4 2.77Ghz 786MB DDR-RAM Geforce 4 128MB, draait ie traag. Ik ga vandaag of morgen weer terug naar Windows XP Media Center 2005. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem aan het downloaden op dit moment, 16%

Stomme Zooi, eindelijk klaar met downloaden, open ik .iso bestand, staat er alleen zo'n lullig readme bestand in :(

En als ik het icoontje klik en dan eigenschappen zegt hij dat het bestand 3,12 gb groot is

Die readme is maar 1 kb ?

Bewerkt: door Le MrG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem aan het downloaden op dit moment, 16%

Stomme Zooi, eindelijk klaar met downloaden, open ik .iso bestand, staat er alleen zo'n lullig readme bestand in :(

En als ik het icoontje klik en dan eigenschappen zegt hij dat het bestand 3,12 gb groot is

Die readme is maar 1 kb ?

het is een iso moet je branden

Vista zit nu al op 11% met 1103KB/sec. nog 43:17 :D :D :D

als je twee partitations maakt of 2 HD's erin zet krijg je DualBoot, oftewel: je kunt kiezen welk besturingssysteem je opstart, je kunt geen twee besturingssystemen bij elkaar elkaar installeren, je kunt wel upgraden, dan behoud je al je je bestanden enz. maar dan heb je windows vista

uhm ik had een keer Windows 98SE en Windows 2000 Prof. op 1 partitie staan met Dualboot...

dus wat jij zegt is onzin ;)

edit: nu op 90% met 1098KB/sec. nog 04:20 :D :D

Edit2: hij is klaar!!

maar dat werk niet met Windows Vista :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem aan het downloaden op dit moment, 16%

Stomme Zooi, eindelijk klaar met downloaden, open ik .iso bestand, staat er alleen zo'n lullig readme bestand in :(

En als ik het icoontje klik en dan eigenschappen zegt hij dat het bestand 3,12 gb groot is

Die readme is maar 1 kb ?

het is een iso moet je branden

Vista zit nu al op 11% met 1103KB/sec. nog 43:17 :D :D :D

als je twee partitations maakt of 2 HD's erin zet krijg je DualBoot, oftewel: je kunt kiezen welk besturingssysteem je opstart, je kunt geen twee besturingssystemen bij elkaar elkaar installeren, je kunt wel upgraden, dan behoud je al je je bestanden enz. maar dan heb je windows vista

uhm ik had een keer Windows 98SE en Windows 2000 Prof. op 1 partitie staan met Dualboot...

dus wat jij zegt is onzin ;)

edit: nu op 90% met 1098KB/sec. nog 04:20 :D :D

Edit2: hij is klaar!!

maar dat werk niet met Windows Vista :puh:

Toch wel. Ik heb het gisteren ook gedaan. Ik krijg een Dualbooting met Windows Vista en XP. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...