Fuffie Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Kan iemand een voor me maken het liefst graag wikireal zo moet hij heten alvast bedankt
The Mafia Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Download gewoon Wiki en lees de Readme goed door dan kom je er vast wel uit.
Argon Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Kan iemand een voor me maken het liefst graag wikireal zo moet hij heten alvast bedankt Als je al ervaring hebt met web applicaties instaleren, dan kan je inderdaad gewoon wiki downloaden op www.wikimedia.org. Als je hiermee nog geen ervaring hebt zou ik zeggen doe die op, ViceAgent had hier een mooie tutorial over gemaakt. Forum & CMS install guide Bewerkt: 10 juni 2006 door Argon
ViceAgent Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Argon je kan hem niet van WikiMEDIA downloaden, maar wel van mediaWIKI downloaden, het is inderdaad zeer onhandig en ik snap ook niet waarom ze het omgedraaid hebben; maar het zij zo. Er zit een duidelijke readme bij en voor de nodige CHMod/FTP kennis kun je altijd mijn guide even inkijken, zoals Juul al zei.
Grove St. Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Hier was al een topic over Hier namelijk Klik Bewerkt: 11 juni 2006 door Grove St.
Gunslinger Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hier was al een topic over Hier namelijk Klik Niet veel aan toe te voegen... Nogmaals, u kunt verder posten in dit topic. -Slot-
Recommended Posts