Jump to content

[III] GTA III Fotocontest vragentopic.


Svenie

Recommended Posts

Een antwoord op je eerste vraag:

De deelnemers kunnen foto's blijven insturen tot het einde van Juni.

Antwoord op je 2de vraag: Dat ben ik momenteel nog aan het bedenken, de winaar zal waarschijnlijk een Badge krijgen. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

1) Ik zou graag willen meedoen, maar ik kan niet zo goed met het programma "frag" (of zoiets :? ) werken.

Kan er mij iemand soms wat uitleg of informatie geven?

2) Wat is een Badge?

Bewerkt: door glen dc
Link to comment
Delen op andere websites

1) Ik zou graag willen meedoen, maar ik kan niet zo goed met het programma "frag" (of zoiets :? ) werken.

Kan er mij iemand soms wat uitleg of informatie geven?

2) Wat is een Badge?

1) Ik denk dat je het programma: Fraps bedoelt, hiermee kan je filmpjes/screens maken onder het gamen. Deze worden automatisch in de Fraps map geplaatst. Je start Fraps gewoon voor het spelen van eht spel, als je het speelt komt er linksboven/rechtsboven een geel nummer te staan. Dat is de FPS (Frame per seconde). Als je een screen wilt maken moet je op F10 drukken, voor filmen is het F9, je stopt gewoon weer door het nog eens F9 te gebruiken. Je vind de Fraps bestanden in deze map: C:\Fraps, waarbij C natuurlijk de letter van het station is. Je kan Fraps hier downloaden, veel succes. :cya:

2) Helaas, maar dat zou ik echt niet weten mischien even 'Google' gebruiken. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor die 2de vraag, hier heb ik een voorbeeld van een badge:

winnervcrtpre1fu4hm.png

Sorry, dit is er 1 van de VCRT. :)

Verder heb ik je pm ontvangen Glen Dc. Maar er zit een foutje in, met je foto's.

Je kan je foto's beter uploaden met imageshack en dan kies je Thumbnail for forums (1) dan kopier je die link naar je pm en dan kan ik je foto's wel zien. ;)

Voor meer info kan je hier kijken: GTA III fotocontest.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...