Lantyz Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Derde Corporation Verkiezing van start gegaan. De winnende gang van deze verkiezing mag als Corporation haar intrek in het subforum naast de andere twee Corporations nemen. Zoals gebruikelijk krijgen de gangs tot 18 juni de tijd om duidelijk te maken waarom zij die felbegeerde titel als Corporation verdienen, voor de eigenlijke stemronde begint. De deelnemers vind je in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan in het vragentopic. Deze derde Verkiezing wordt tevens de laatste Verkiezing waarin een gang de kans krijgt direct een promotie in de wacht te slepen, hierna zal de titel 'Corporation' verdedigd worden door de drie al bestaande Corporations. Dus gangleaders: Grijp je kans! Veel succes, ook namens de feestcommissie.
DJ-TQM Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Leuk, ik heb er al zin in. Ik ga gelijk beginnen met het maken van de sigs en de campagne Alle gangs succes gewenst EDIT: Mag ik hier eigenlijk wel posten? Als het niet mag, verwijder deze post dan maar. Bewerkt: 14 juni 2006 door TQM
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Leuk, ik heb er al zin in. Ik ga gelijk beginnen met het maken van de sigs en de campagneAlle gangs succes gewenst EDIT: Mag ik hier eigenlijk wel posten? Als het niet mag, verwijder deze post dan maar. Ik denk dat je hier wel mag posten, want hij is 'open' en er staat nergens in de post dat het niet mag. Teven wens ik alle Gang's en hun Gang-leider's veel succes. Het is de laatste kans om een mooi forum in de wacht te slepen. Waar niemand behalve de admin(s) en de gang-leden van de desbetreffende gang in kunnen. Ik zou zeggen, zet een leuke campange op. Schrijf in de PB/PM naar mensen in duidelijk Algemeen beschaafd nederland's waarom die persoon op de desbetreffende gang moet stemmen. Veel succes.
Giorgo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik wens alle gangs ook heel veel succes. Vooral wens ik Big Smoke succes, deze gang was het bijna. Nu is hun hoogtepunt zeker aangebroken. Succes iedereen, vergeet niet campagne te maken .
Flame^ Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Oceans ftw . Leuk om te horen en ik wens elke gang veel succes ! En dankje Giorgo .
Ferre Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Ik vind al die verkiezingen wel leuk, maar ik vind 2 eerlijk gezegt al zat. Want een Corp. moet iets speciaals zijn, en nu vind ik het al minder speciaal worden. Natuurlijk gun ik de gangs wel een eigen subforum, maar we moeten ook nog wel wat gangs overhouden. Want als we een 3e Corp. hebben zijn er nog maar 3 gangs over (HCM-GFX is er niet meer). Eigenlijk vind ik een paar Corps genoeg, en meerdere gangs beter. [sorry voor als ik gangs en/of leden beledigd heb, dit was niet mijn bedoeling] Bewerkt: 14 juni 2006 door Ferre
Dutchy3010 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg hoor, maar dat had je niet gezegd als jouw gang niet al een eigen subforum had... Dan had je wel graag meegedaan en willen winnen! Bewerkt: 14 juni 2006 door Dutchy3010
Ferre Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg hoor, maar dat had je niet gezegd als jouw gang niet al een eigen subforum had... Dan had je wel graag meegedaan en willen winnen! Dat snap ik ook wel, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ookal begrijp ik wel je reactie. Ik vind dat er niet te veel Corperations moeten komen, want anders is de lol er ook vanaf. Dat wou ik eigenlijk zeggen. Bewerkt: 14 juni 2006 door Ferre
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 [@ Ferre]. Volgens mij bedoelt Lantyz, dat als er 3 Corperations zijn, dat die dan moeten gaan strijden om een plek om Corporation te blijven. Tenminste, dat leid ik hieruit af: Deze derde Verkiezing wordt tevens de laatste Verkiezing waarin een gang de kans krijgt direct een promotie in de wacht te slepen, hierna zal de titel 'Corporation' verdedigd worden door de drie al bestaande Corporations. Dus gangleaders: Grijp je kans! Veel succes, ook namens de feestcommissie.
Ruurd31 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Eigenlijk vind ik een paar Corps genoeg, en meerdere gangs beter. Ja, vind ik ook. Je hebt nu ongeveer 4 à 5 gangs en daarvan zijn 3 'hoofd'-gangs. Deze gangs hebben een eigensubforum en 2 niet. Das opzich wel lullig. Als je nou één of twee 'hoofd'-gangs hebt dan is het erg speciaal en zul je er veel meer aan doen. Eigenlijk zou je dan de laatste 2 ook wel een subforum kunnen geven. Als er nou 100 gangs zijn, dan zou het wel mogen, dat er een stuk of 5 waren. Je hebt dan leuke, speciale gangs en mensen willen graag joinen. Kortom een erg leuke gang.. Einde discussie, de Admins regelen dit.
Rullez Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hoeveel moderators mag een corperation hebben
Ferre Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) hoeveel moderators mag een corperation hebben Vragen kun je stellen in het topic Stel hier je vraag!. Maar alles wordt overlegt met de leader. Als je naar de de al bestaande Corps kijkt, zie je dat de leader en co-leader het subforum modereren. Zelf lijkt mij dat ook genoeg, want als het hele team een moderator functie krijgt wordt het een chaos. Laat maar zien wat je in huis hebt. Bewerkt: 14 juni 2006 door Ferre
Dutchy3010 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Sorry dat ik het zeg hoor, maar dat had je niet gezegd als jouw gang niet al een eigen subforum had... Dan had je wel graag meegedaan en willen winnen! Dat snap ik ook wel, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ookal begrijp ik wel je reactie. Ik vind dat er niet te veel Corperations moeten komen, want anders is de lol er ook vanaf. Dat wou ik eigenlijk zeggen. O, ik denk dan dat ik je verkeerd begrepen had... Sorry
TheGuardian Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik vind al die verkiezingen wel leuk, maar ik vind 2 eerlijk gezegt al zat. Want een Corp. moet iets speciaals zijn, en nu vind ik het al minder speciaal worden. Natuurlijk gun ik de gangs wel een eigen subforum, maar we moeten ook nog wel wat gangs overhouden. Want als we een 3e Corp. hebben zijn er nog maar 3 gangs over (HCM-GFX is er niet meer).Eigenlijk vind ik een paar Corps genoeg, en meerdere gangs beter. Je reacties klinken best jaloers en hard Rullez stelde zijn vraag in dit topic omdat het over gangs gaat, en in dit topic gaat het over gangs Anders moet ie weer appart topic gaan maken Ik vind wel, hoe meer gangs er hoger komen hoe beter, ik bedoel, je kunt andere toch ook een kans geven om corps te worden Jij bent het nu, en ineens vind je het niet meer goed Vind dat je ook aan andere moet denken die het ook willen Maarja, dat is dan mijn mening hé
DJ-TQM Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 HOMIES CLUB MEMBERS, stop met discussieren over het aantal verkiezingen, ga geen ruzie maken!
Recommended Posts