Jump to content

Derde Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheGuardian

    5

  • Ferre

    4

  • Dutchy3010

    4

  • DJ-TQM

    3

Ik gunde het de GTAgames oldbies, ik ben samen met 6 andere gekken de enige die op ze heeft gestemd. :schater:

Ocean's gefeliciteerd. :klap: het was wel te verwachten. ;)

Moet jij toch altijd uniek doen he :D . Deze uitslag verwachte ik wel wat! Ik heb geen enkele PB gekregen van een gang (vorige keer een stuk of 3 :) ) maar heb toch op The Oceans gestemd. Ze waren er altijd héél dicht bij dus is dit wel verdiend hoor! :Y 71 stemmen is best veel hoor! :klap: Het meeste toch? De andere gangs hadden het ook allemaal verdiend hoor, maarja .

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit wel verwacht ja, tenminste dat de oceans zouden winnen , niet zon groot verschil!

maar jullie verdienden het ook het meeste van allemaal.

gefeliciteerd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik feliciteer The Oceans ook. Ik volg dat gedoe in het Gang & Cop. forum helemaal niet, maar The Oceans ken ik al vanaf het begin. Dus is het tijd voor een volgende stap en die hebben ze nu gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd, de gunslingers hadden gestemd dat jullie gingen winen en dat is ook gebeurd ;)

Inderdaad, het overgrote deel van onze corporation had op The Oceans gestemd. Jullie hebben het echt verdiend. The Oceans is altijd een succesvolle gang geweest, en ik weet zeker dat jullie het als corporation ook niet slecht zullen doen.

Gefeliciteerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...