Jump to content

Derde Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

Het is inderdaad de bedoeling dat er 3 corporations blijven. Het aantal gangs gaat regelmatig op en neer is onze ervaring. Dus dat er nu wat weinig overblijven is op zich geen probleem. Hopelijk zullen snel weer leden zich geroepen voelen een eigen gang te beginnen en op te klimmen naar corporation status.

De volgende verkiezingen na deze, zal de verkiezings-procedure wat veranderen. Dan wordt naast de meest populaire gang, ook de minst populaire corporation gekozen. Deze twee gaan dan in een eindronde strijden om een corporation-plaats. Wint de corporation, dan veranderd er niets, maar wint de gang, dan neemt deze de plaats over van de corporation. De corporation zal dan weer teruggaan naar gang.

@rullez:

De corporation-leader bepaald in principe hoeveel moderators er zijn. (binnen redelijke grenzen natuurlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheGuardian

    5

  • Ferre

    4

  • Dutchy3010

    4

  • DJ-TQM

    3

In de forums van de corporations zijn meestal meerdere topics wat gebeurt hier dan mee? Worden die allemaal in het gang talk forum gezet, word het forum verborgen, worden ze verwijderd, ...?

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Daar hebben we om eerlijk te zijn nog niet over nagedacht, maar ik denk dat het 't eerlijkst is, om het forum gewoon op slot te doen en op te bergen.

Misschien kan de leider van de corporation, op het eind de belangrijkste berichten uit de verschillende topics nog even samenvoegen tot 1 topic, wat dan als gang-chat topic verder kan worden gebruikt.

Het forum wordt daarna opgeborgen ( uit het zicht van iedereen), tot dezelfde gang eventueel later weer corporation wordt.

Maar dat is een zorg voor later..

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad de bedoeling dat er 3 corporations blijven. Het aantal gangs gaat regelmatig op en neer is onze ervaring. Dus dat er nu wat weinig overblijven is op zich geen probleem. Hopelijk zullen snel weer leden zich geroepen voelen een eigen gang te beginnen en op te klimmen naar corporation status.

De volgende verkiezingen na deze, zal de verkiezings-procedure wat veranderen. Dan wordt naast de meest populaire gang, ook de minst populaire corporation gekozen. Deze twee gaan dan in een eindronde strijden om een corporation-plaats. Wint de corporation, dan veranderd er niets, maar wint de gang, dan neemt deze de plaats over van de corporation. De corporation zal dan weer teruggaan naar gang.

@rullez:

De corporation-leader bepaald in principe hoeveel moderators er zijn. (binnen redelijke grenzen natuurlijk)

Ik vind het best leuk idee Patrick.

Wil je een corps blijven, moet je er dus ook iets voor blijven doen, of anders heb je kans terug gang te worden.Dus als je corps bent, denken sommige nu: we hebben ons doel bereikt, maar door een gang en corps te laten strijden, blijft er dus altijd spanning tussen de gangs en de corps, dat maakt het dan weer leuk

Goede actie van jullie ;)

Bewerkt: door slimmeke1
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat er binnenkort weer een verkiezing komt. :) Toevallig hebben we (The Gunslinger) het er kort geleden nog over gehad in onze Private Section. Als het stemgedrag van het forum niet veel verschilt met dat van het gehele forum, dan kan ik nu al een winnaar aanwijzen. ;) Maar ik zeg lekker niks, we houden onze mening voor onszelf. :puh:

Ik wil namens alle leden van The Gunslingers alle gangs veel succes wensen met de verkiezing, en moge de beste gang winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat er binnenkort weer een verkiezing komt. :) Toevallig hebben we (The Gunslinger) het er kort geleden nog over gehad in onze Private Section. Als het stemgedrag van het forum niet veel verschilt met dat van het gehele forum, dan kan ik nu al een winnaar aanwijzen. ;) Maar ik zeg lekker niks, we houden onze mening voor onszelf. :puh:

Ik wil namens alle leden van The Gunslingers alle gangs veel succes wensen met de verkiezing, en moge de beste gang winnen!

Inderdaad, en het was een zeer grote meerderheid die ervoor ging, ik denk dus dat die gang zeker corporation gaat worden en ik denk dat ze zelf weten dat ze een grote kans hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

De stembus sluit middernacht zaterdag 24 juni.

Dat je dan nog op het GTAForum zit :cab: Ik hoop dat het een eerlijke verkiezing word, met een terechte winnaar!

Link to comment
Delen op andere websites

De stembus sluit middernacht zaterdag 24 juni.

Dat je dan nog op het GTAForum zit :cab:

Om middernacht niet op GTAforum? Dan is het juist het gezelligst :puh:

Iedereen veel succes en stem op.... degene die jij het meest geschikt vind :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...