Goliat Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ik gunde het de GTAgames oldbies, ik ben samen met 6 andere gekken de enige die op ze heeft gestemd. Ocean's gefeliciteerd. het was wel te verwachten.
Jon-asses Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ik gunde het de GTAgames oldbies, ik ben samen met 6 andere gekken de enige die op ze heeft gestemd. Ocean's gefeliciteerd. het was wel te verwachten. Moet jij toch altijd uniek doen he . Deze uitslag verwachte ik wel wat! Ik heb geen enkele PB gekregen van een gang (vorige keer een stuk of 3 ) maar heb toch op The Oceans gestemd. Ze waren er altijd héél dicht bij dus is dit wel verdiend hoor! 71 stemmen is best veel hoor! Het meeste toch? De andere gangs hadden het ook allemaal verdiend hoor, maarja .
Advancegta Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 ik had dit wel verwacht ja, tenminste dat de oceans zouden winnen , niet zon groot verschil! maar jullie verdienden het ook het meeste van allemaal. gefeliciteerd
S.W.A.T. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Eindelijk hebben we gewonnen ik wil ook iedereen bedanken die op ons gestemt heeft.
-Niels- Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Ik feliciteer The Oceans ook. Ik volg dat gedoe in het Gang & Cop. forum helemaal niet, maar The Oceans ken ik al vanaf het begin. Dus is het tijd voor een volgende stap en die hebben ze nu gemaakt.
Le MrG Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Gefeliciteerd, Na de 3de en 2de plaats komt de 1ste Homies zijn 3de
SamShine Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Gefeliciteerd, Na de 3de en 2de plaats komt de 1ste Homies zijn 3de We zijn bij de vorige verkiezingen allebei de keren 2e geworden
Svenie Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Wow, ruime overwining. Gefeliciteerd Oceans, maak er een gezelige corparation van.
Merticus XVII Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Gefelicteerd Oceans. Een ruime overwinning verdient een gezellige Corporation. Succes verder met jullie nieuwe Corporation. Greetz Merticus
Bling Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Gefeliciteerd met deze ruime overwinning, Ocean's! Ik hoop dat jullie een gezellige Corporation worden, en hopelijk hebben jullie er heel lang plezier van!
Kama Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Gefeliciteert met jullie "privé-forum". Jullie hadden het echt verdient!
Argon Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Gefeliciteerd, de gunslingers hadden gestemd dat jullie gingen winen en dat is ook gebeurd
Gunslinger Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Gefeliciteerd, de gunslingers hadden gestemd dat jullie gingen winen en dat is ook gebeurd Inderdaad, het overgrote deel van onze corporation had op The Oceans gestemd. Jullie hebben het echt verdiend. The Oceans is altijd een succesvolle gang geweest, en ik weet zeker dat jullie het als corporation ook niet slecht zullen doen. Gefeliciteerd!
Recommended Posts