Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) ~{ New Staunton Island }~ Het plan is om een totaal nieuw eiland te maken. Het eiland word toegevoegd aan San Andreas, het is géén total conversion mod ofzo. Het word een serieuze mod met realistische gebouwen. Hier een opsomminkje van wat er op het eiland moet gaan komen. -Winkelcentrum met parkeergarage -Park -Woonwijk -Industrieterrein met industriehaven(tje) -Jachthaven -Snelweg om het eiland heen -Parachutespringtoren -Misschien een stuntpark voor monstertrucks, sanchez'. Bewerkt: 14 juni 2006 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Ik ben begonnen met de woonwijk. Na 1 uurtje werk heb ik een gebouw in 2 versies: Dit is 1 uurtje werk dus zo'n hele woonwijk zal niet zo lang gaan duren. Of dit gebouw nou echt in een "woonwijk" past weet ik nog niet, ik vond het ook een mooi idee om een soort gracht door het winkelcentrum te laten lopen met dit soort gebouwen erlangs. Zoiets: dat "rivier" moet "gracht" zijn.. ik heb nog nooit een rivier dwars door een woonwijk/winkelcentrum zien stromen edit: ff plaatjes veranderd, pagina werd vervormd >>> Door Jorge_F: Stop nou eens met dubbelposten!! De volgende keer dat ik je betrap heb je een warn aan je broek!<<< Bewerkt: 14 juni 2006 door Jorge_F Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Hey Mooi gemaakt hoor, ik zou je best willen helpen maar ik ben niet zo goed in modden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 in dat winkelcentrum zullen bijvoorbeeld ook -een gamesworkshop -een gamsshop -een macdonalds en meer realistische dingen komen langs de wegen in het spel zullen ook fastfood restaurants en tankstations komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Dat lijkt eerder op Old Staunton Island of Nieuw Amsterdam (oud New York in de tijd dat de Nederlanders er zaten). Iedergeval mooi werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Old staunton island... gta3? ik heb nog nooit van "old staunton island" gehoord maar ik vond iets met "staunton" wel in san andreas passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 leuk idee maar ik zou om te begginnen een kaart maken van hoe het eruit komt te zien zodat moddelen wat makkelijker gaat (werkt teminste bij mij ><) ik hoop dat het gaat lukken zeker het downloaden waard. greets gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) goed idee ik ga aande slag (over een uurtje moet eerst ff krante lope) ik weet alleen nog lang niet de omvang enzow dus... maaar ja dat zie ikdan wel weer Bewerkt: 14 juni 2006 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Mooi gemaakt! Als hij klaar is ga ik hem zeker downloaden! Hoe groot wordt hij eigenlijk?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Zeg, ik wil je wel helpen, kan wel een beetje modden. Ik gebruik wel Gmax, is dat erg? Maar zeg maar wat ik moet maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 zelf gebruik ik sketchup, en ik wil deze mod erg graag zelf maken... ik heb ook Gmax alleen werken kami's scripts bij mij niet. als ik dan op save druk bij die dff export dan slaat ie niks op damn wat vind ik dat smilie toch vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Is ook goed. Ik dacht dat je nog mensen zocht om te helpen. Maakt niet uit. (Stom van me ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 leuk ideemaar ik zou om te begginnen een kaart maken van hoe het eruit komt te zien zodat moddelen wat makkelijker gaat (werkt teminste bij mij ><) ik hoop dat het gaat lukken zeker het downloaden waard. greets gybrus Ach die kaart maakt opzich niet zoveel uit, ik model ook me eilanden zonder kaart . Zo kan je altijd nog aanpassingen doen als iets toch niet zo goed uitpakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 leuk idee maar ik zou om te begginnen een kaart maken van hoe het eruit komt te zien zodat moddelen wat makkelijker gaat (werkt teminste bij mij ><) ik hoop dat het gaat lukken zeker het downloaden waard. greets gybrus Ach die kaart maakt opzich niet zoveel uit, ik model ook me eilanden zonder kaart . Zo kan je altijd nog aanpassingen doen als iets toch niet zo goed uitpakt. mee eens, je MOET geen kaart, als je een kaart maak en je wil iets weizigen, is hte weer zon gedoe, nu klooi je lekker raak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FIRE1BULL Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Cool zal er zeker cool uitzien maar ik heb geen gta sa maar wel vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.