Jump to content

~{New Staunton Island}~


Puma

Recommended Posts

Leuk, zo'n nieuw eiland, ik heb het zelf geprobeerd maar het kostte mij te veel tijd om het alleen te doen, en het inngame plaatsen gaat echt irriteren als het niet op de goed plek komt na een half uur de coordinaten veranderen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    40

  • FIRE1BULL

    10

  • Jorge_F

    4

  • Wazuup

    4

Leuk, zo'n nieuw eiland, ik heb het zelf geprobeerd maar het kostte mij te veel tijd om het alleen te doen, en het inngame plaatsen gaat echt irriteren als het niet op de goed plek komt na een half uur de coordinaten veranderen

Ik weet niet of jij 3ds max gebruikt, maar zo ja, dan kan je beter KAM's Map IO scripts gebruiken.

Dan hoef je niet op je gevoel de coördinaten te gaan veranderen, en kan je veel nauwkeuriger mappen.

Mvg, Wazuup :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

he ik heb dus een vraagje

ik gebruik GMAX het werkt allemaal perfect enzo.

alleen: kami's scripts werken niet goed.

ik heb al iets van 5 keer de scripts er opnieuw ingezet volgens de readme maar het probleem is dat elke keer als ik dan op save druk bij het SA_DFF_IO (zoiets) script dan slaatie niks op, ook de col slaat hij niet op, het is heel vaag en irritant want ik kan zo niks wat ik heb gemaakt ingame krijgen. kan iemand mij helpen en zijn GMAX scripts folder in een rar pakken en in een bericht doen??? alvast bedankt!!! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een screen van het winkelcentrum, ik ben er echt trots op :Y

*screenshot*

maar hijs nog niet af

Het ziet er goed uit, beetje amsterdams (waar ik dus woon). Alleen dat glas krijg je denk ik niet zo ingame (op de manier die jij nu gebruikt hebt)

Daar moet je even naar kijken. Verder zou ik proberen om KAM's nieuwste scripts te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, zo'n nieuw eiland, ik heb het zelf geprobeerd maar het kostte mij te veel tijd om het alleen te doen, en het inngame plaatsen gaat echt irriteren als het niet op de goed plek komt na een half uur de coordinaten veranderen

Ik weet niet of jij 3ds max gebruikt, maar zo ja, dan kan je beter KAM's Map IO scripts gebruiken.

Dan hoef je niet op je gevoel de coördinaten te gaan veranderen, en kan je veel nauwkeuriger mappen.

Mvg, Wazuup :sigaar:

ik heb ook gmax, en bij mij werken die scripts wel goed (dacht ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg maar dat winkelcentrum is niet zo heel erg mooi :N.

De huizen zijn prachtig, maar het winkelcentrum past er gewoon niet bij.

Probeer eens wat anders dan betonnen blokken achter de huizen en 1 groot glas.

Link to comment
Delen op andere websites

Puma, mooi werk , de stijl klopt niet echt bij elkaar, modern winkelcentrum, en die auto amsterdamse herenhuizen,

maar ik vind het oude wel wat hebben, dat winkelcentrum vind ik niet heel mooi om eerlijk te zijn ,ik vind dat het wel iets minder glas mag

Dit is mijn mening! neem het niet te serieus!

mvg

Bewerkt: door Baztiaan.gta
Link to comment
Delen op andere websites

alle suggesties zijn welkom!!!

het winkelcentrum word 2 verdiepingern, zo langs de rand ook nog een verdieping, net zoals bij het vice city winkelcentrum. in het midden komen dan eetkraampjes en planten enzo. misschien dat ik die herenhuizen ga vervangen door flats, wat eigenlijk wel waarschijnlijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...