Jump to content

~{New Staunton Island}~


Puma

Recommended Posts

Ik ben beetje weer gaan modelen (heb de laatste tijd beetje veel mta gespeeld :Y ) en hier zijn de resultaten, twee appartementsgebouwen (of ja eigenlijk 4 maarja):

1mp9.jpg

2ec9.jpg

3dv2.jpg

4ll4.jpg

Deze ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ is nog niet helemaal af, als hij af is stuur ik nog wat screens. Onderstaand appartementengebouwtje (:D) is al wél af:

5tx7.jpg

6xi3.jpg

Zoals jullie in de gaten hebben ben ik dus met de woonwijk begonnen :bier::bier: ...

Edit: ik ben al een heel eind gevorderd, het is bijna af (dat huis dan die hierboven staat die nog niet af is) en het is best mooi geworden met balkon, bankjes e.d.

Edit 2: Hier wat pics van de stand van zaken:

afbeelding2mb8.jpg

afbeelding4as6.jpg

afbeelding6wu7.jpg

afbeelding8lk7.jpg

afbeelding10hu3.jpg

Even voor de duidelijkheid: die gang met die lichten en deuren is dus die gang waarvan je de ingang (die gaten) in het middelste gebouw ziet.

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    40

  • FIRE1BULL

    10

  • Jorge_F

    4

  • Wazuup

    4

Ik gebruik sketchup, en ik heb textures van stefaneke (die origineel van san andreas zelf zijn) en die heb ik dan geedit, zoals je misschien wel kunt zien (klimplant op muren en dergelijke)...

Ik ben nu met een parkeerplaats bezig, die komt op dat vierkante stuk achter het oranje, voor het middelste van de drie gebouw. Die zal morgen af zijn en dan post ik wat pics.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke luchthaven? Als je die van New Staunton Island bedoelt... ik ben nu met de woonwijk bezig, en daarna zie ik wel verder maar ik weet niet uit m'n hoofd wanneer ik welk gedeelte van het eiland maak. Maar een vliegveld gaat er zeker komen :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar weer eens tijd voor (wat) updates:

Raider's Shop.

1mg9.jpg

2xl2.jpg

3wy6.jpg

4eq6.jpg

Welkomstbord.

5pq7.jpg

Parkeerplaats.

6ax0.jpg

7kd5.jpg

Overzicht.

8rz5.jpg

9ma2.jpg

10sc0.jpg

Zoals jullie zien ben ik dus weer behoorlijk bezig geweest ^_^...

Sorry voor de dubbelpost maar ik had het al gepost voor ik het in de gaten had :).

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

heel mooi Puma!!!! ziet er echt netjes uit voor sketchup dan

die huizen zijn ook vet gemaakt :klap::klap:

alleen wat Xwa zei kan je beter een stoeprand maken dat is dan wel handig

want dan loopt het mooi tegen de gebouwen aan :)

iniedergeval ga zo door :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Welke luchthaven? Als je die van New Staunton Island bedoelt... ik ben nu met de woonwijk bezig, en daarna zie ik wel verder maar ik weet niet uit m'n hoofd wanneer ik welk gedeelte van het eiland maak. Maar een vliegveld gaat er zeker komen :Y.

nee ik bedoel je was toch eens bezig met een eigen luchtvaartmaatschappij in gta sa en de luchthavens wat veranderen enzo ze noemde san andreas airlines

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik van die stoeprand, had ik ook al in de gaten dat over gras lopen beetje dom zou overkomen; ik maak eerst alle gebouwen af, en dan ga ik stoepranden enzo maken.

Ja ik gebruik sketchup, ik werk er nu (als ik echt tel vanaf dat ik echt wat meer models ging maken dus niet 1 per maand) ongeveer een half jaar mee.

Bedankt voor alle leuke complimentjes btw :$ :$ .

Ik ga nu (straks) verder met meerdere woonwijk-dingen. En ohja, ik wou ook nog een palmboom gaan maken ^_^.

Edit:

Welke luchthaven? Als je die van New Staunton Island bedoelt... ik ben nu met de woonwijk bezig, en daarna zie ik wel verder maar ik weet niet uit m'n hoofd wanneer ik welk gedeelte van het eiland maak. Maar een vliegveld gaat er zeker komen :Y.

nee ik bedoel je was toch eens bezig met een eigen luchtvaartmaatschappij in gta sa en de luchthavens wat veranderen enzo ze noemde san andreas airlines

Ohja dat zijn van die projecten war ik dan aan begin maar later geen zin in heb :N:bonk: .

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi puma chek men topic voor een update.

Maar euhm stefaneke wil je ook die link geven voor die

textures.

Die winkel vind ik ook wel geil maar wil je die bank voor op te zitten

eens uploaden als je het goed vind(want ik heb geen zin om een bank

te maken en diegene die ik had gemaakt was echt wel kut) :?:?

Doei en tot de volgende :cya::cya:

Zijn die winkel karretjes niet high poly???

En hoe doe je dat in sketchup voor zoon hek textuur zoals op het terras

van het middelste gebouw dat ie ingame zowat doorzichtig is op sommige

plaatsen of zoals de bomen???

Ik hoop dat je me snapt???

Bewerkt: door FIRE1BULL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...