Jump to content

~{New Staunton Island}~


Puma

Recommended Posts

~{ New Staunton Island }~

Het plan is om een totaal nieuw eiland te maken. Het eiland word toegevoegd aan San Andreas, het is géén total conversion mod ofzo. Het word een serieuze mod met realistische gebouwen. Hier een opsomminkje van wat er op het eiland moet gaan komen.

-Winkelcentrum met parkeergarage

-Park

-Woonwijk

-Industrieterrein met industriehaven(tje)

-Jachthaven

-Snelweg om het eiland heen

-Parachutespringtoren

-Misschien een stuntpark voor monstertrucks, sanchez'.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    40

  • FIRE1BULL

    10

  • Jorge_F

    4

  • Wazuup

    4

Ik ben begonnen met de woonwijk. Na 1 uurtje werk heb ik een gebouw in 2 versies:

house22zq.jpg

house12br.jpg

Dit is 1 uurtje werk dus zo'n hele woonwijk zal niet zo lang gaan duren. Of dit gebouw nou echt in een "woonwijk" past weet ik nog niet, ik vond het ook een mooi idee om een soort gracht door het winkelcentrum te laten lopen met dit soort gebouwen erlangs. Zoiets:

winkelcentrumgebouwengracht2lm.jpg

dat "rivier" moet "gracht" zijn.. ik heb nog nooit een rivier dwars door een woonwijk/winkelcentrum zien stromen :bonk::bonk::bonk:

winkelcentrumgebouwengrachtscr.jpg

edit: ff plaatjes veranderd, pagina werd vervormd

>>> Door Jorge_F: Stop nou eens met dubbelposten!! De volgende keer dat ik je betrap heb je een warn aan je broek!<<<

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

in dat winkelcentrum zullen bijvoorbeeld ook

-een gamesworkshop

-een gamsshop

-een macdonalds

en meer realistische dingen komen

langs de wegen in het spel zullen ook fastfood restaurants en tankstations komen.

Link to comment
Delen op andere websites

leuk idee

maar ik zou om te begginnen een kaart maken van hoe het eruit komt te zien zodat moddelen wat makkelijker gaat (werkt teminste bij mij ><)

ik hoop dat het gaat lukken zeker het downloaden waard.

greets gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

:bonk: zelf gebruik ik sketchup, en ik wil deze mod erg graag zelf maken... ik heb ook Gmax alleen werken kami's scripts bij mij niet. als ik dan op save druk bij die dff export dan slaat ie niks op :?:bonk: damn wat vind ik dat :bonk: smilie toch vet
Link to comment
Delen op andere websites

leuk idee

maar ik zou om te begginnen een kaart maken van hoe het eruit komt te zien zodat moddelen wat makkelijker gaat (werkt teminste bij mij ><)

ik hoop dat het gaat lukken zeker het downloaden waard.

greets gybrus

Ach die kaart maakt opzich niet zoveel uit, ik model ook me eilanden zonder kaart ;).

Zo kan je altijd nog aanpassingen doen als iets toch niet zo goed uitpakt.

Link to comment
Delen op andere websites

leuk idee

maar ik zou om te begginnen een kaart maken van hoe het eruit komt te zien zodat moddelen wat makkelijker gaat (werkt teminste bij mij ><)

ik hoop dat het gaat lukken zeker het downloaden waard.

greets gybrus

Ach die kaart maakt opzich niet zoveel uit, ik model ook me eilanden zonder kaart ;).

Zo kan je altijd nog aanpassingen doen als iets toch niet zo goed uitpakt.

mee eens, je MOET geen kaart, als je een kaart maak en je wil iets weizigen, is hte weer zon gedoe, nu klooi je lekker raak :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...