Matiscus Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ik vind het allemaal wel mooi overkomen. Maar ik hoop voor jou dat je het bugloos ingame krijgt. Verder zou ik ook graag hebben dat je let op de grote van je plaatjes. De maximum toegestane grote is 640X480. Verder heb ik van al jou plaatjes een URL gemaakt. Omdat het anders de skin uitrekt. Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 nou heb ik eindelijk 3dsMax binnen, heb de scripts erin gezet, probeer iets te exporten krijg je dit: HIJ SLAAT NIKS OP!!!! ik klik op "export", typ naam in, zoek map uit, druk op save, maak de txd, wil het ingame doen, wtf is de dff gebleven? nog keer exporteren voor de zekerheid, nog steeds niks. die scripts slaan gewoon niks op. ditzelfde probleem had ik dus ook met GmaX. WAT TE DOEN???? ik wil m'n models ingame krijgen Reageren
gybrus Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 heb je wel de 4 blokjes geelgemaakt met vcol en al die rommel heb je je objeckt geselecteerd druk op export zet hem eerst even op je bureaublad kun je het snel cheken. in de naam moet je niet naam.dff doen want dat dff doet die zelf er wel achter. voor e rest weet ik niks.. ooh gebruik je wel de dff exporter?? greets Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hey puma ziet er mooi uit maar wat zou je denken als we samen met onze 2 eilanden een TC maken als ze allebei af zijn kunnen we ze samenvoegen is maar een idee hoor, dat ik toch wel leuk zou vinden(hoeft niet als je niet wilt) De link naar men stad staat onder men handtekening. Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 ja dat kunnen we best doen alleen: ik werk met sketchup. waar werk jij mee? ik kan alles maken wat je wil met sketchup . voeg me maar toe op msn, die pm ik je wel. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Ik en Puma hebben besloten om samen te werken door New Staunton Island en Las Colinas samen te voegen in sa met een brug tussen beiden en maken we van de 2 gehele eilanden een tc. Bewerkt: 29 juni 2006 door FIRE1BULL Reageren
Puma Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) INGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME!!! m'n eerste model ingame kben superblij!! (nu zie ik dat een texture niet helemaal klopt ) Bewerkt: 29 juni 2006 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goed puma bravo is zeer mooi. Reageren
Puma Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ik ben bezig met het wegennet zelf, dat is bijna af en het eiland dan ook. ik moet nog 1 bocht maken, en dan het eiland zelf. maar ik ga nu op vakantie doei!! Reageren
Puma Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 kben weer terug, en met goed nieuws: ik heb het eiland af en het ingame gekregen. (wel in de lucht zwevend maar dat was als test) ik ga nu een locatie bedenken voor het eiland, waarschijnlijk ergens ten oosten van Los santos. dan maak ik een brug naar een weg die langs het water loopt op het vasteland. als ik het ingame heb gekregen zal ik wat screens posten, en ik heb de vuurtoren ook bijna af. >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten, gebruik voortaan de 'Edit' knop. <<< Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ja maar maak een TC van je mod want anders ga het spel crachen met dat 5+ limit dus gebruik steve-m mapcleaner Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 daar is een boundarie hack voor bradley Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 daar is een boundarie hack voor bradley LOL ik ben brandley niet maar er is nog geen hack voor san andreas dus ... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik was vergeten te quoten, kijk ff pagina terug. En die bestaat er wel, 1 mod heeft hem gemaakt. Reageren
Puma Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.