Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)???

gta san andreas is zo gemaakt dat je maar 5 objecten kan toevegoegen en als je dan meer dan 5 objecten toe voegt ... dan cracht het spel :puh: dus jij zal waarschijnlijk meer als 5 objecten er in zette"n en gaat je spel crachen als je wilt dat je spel niet cracht dan moet je steve-m mapcleaner gebruiken :engel: dan is wel ales in gta sa heel de map gewoon zee maar dan kan je een super grote mod maken ;)

• Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

40

• FIRE1BULL

10

• Jorge_F

4

• Wazuup

4

Geplaatst:

als ik die map clenar gebruik dan crast het spel al. terwijl ik dan geen models er in set en de main en de water wel goet neer zet. kan iemand mij helpen want ik ben ook een tc aan het maken.

(zijn er nog meer map cleaners ?? )

Geplaatst:

echt niet.

toen ik voor het eerst de map cleaner heb gedaan toen starte die wel op sonder dat ik ook maar 1 model ingame heb geset

Geplaatst:

oke bedankt ik heb er een model ingeset en nu doet die het. aleen als ik naar die plek toe gaa sie ik mijn model niet. maar dat vix ik wel

bedankt mickey en kaaspizza

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu een brug gemaakt en ingame gezet:

gallery19of2.jpg

gallery20no7.jpg

gallery21ua0.jpg

gallery22ql4.jpg

misschien lijkt de brug knalblauw, dat komt omdat de 'foto' nogal donker is, maar het is in werkelijkheid deze texture:

paintpg7.jpg

wat moet nog verbeterd worden aan de brug:

-ik heb de brug 1x gemaakt en toen vaak achter elkaar geplakt als één model. wat je nu krijg is dat na een tijdje de brug vervaagt. ik ga de brug "in stukjes hakken" en als aparte objecten er in zetten.

-de brug steekt iets boven het land uit, zo kun je er niet op rijden. ik ga de brug iets lager zetten.

wat vinden jullie ervan?

Edit: Ik heb de brug nu verlaagd, zoals je ziet op de foto. toen ik ging kijken was er per ongeluk een vrachtwagen de brug op gereden ^_^.

gallery1qv2.jpg

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Mooie brug puma. :Y:Y:Y

Het ziet er naar uit dat ik niets doe aan men

project maar in werkelijkheid wel...

Maar ik ben aan een verassing bezig en dat moet dus een verassing blijven

en daarom post ik dus geen pics.

See you soon.

IK ben 1 september trg online.

By and greetz from FIRE1BULL

Geplaatst: (bewerkt)

Dikbuik helpt me met de mod; hij maakt een paar models en doet wat scriptwerk zoals voertuigenspawns en frisdrankautomaten als de mod bijna af is.

Ik ga ook zelf een soundtrack maken voor de mod, en als de mod wat verder is komt er ook een trailer mét die soundtrack natuurlijk :Y .

maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)???

gta san andreas is zo gemaakt dat je maar 5 objecten kan toevegoegen en als je dan meer dan 5 objecten toe voegt ... dan cracht het spel :puh: dus jij zal waarschijnlijk meer als 5 objecten er in zette"n en gaat je spel crachen als je wilt dat je spel niet cracht dan moet je steve-m mapcleaner gebruiken :engel: dan is wel ales in gta sa heel de map gewoon zee maar dan kan je een super grote mod maken ;)

Ik had hier nog een vraagje over: bedoel je hiermee dat je max. 5 dingen in gta.dat kunt toevoegen, of dat je dus een link maakt in de gta.dat naar de IDE en IPL en dat je maximaal in die IDE en IPL 5 dingen toe kan voegen? Want ik maak maar 2 links in die gta.dat, eentje voor de IPL en eentje voor de IDE voor het interieur en de het eiland met alles erop en eraan zelf. Daarna maak ik dus ergens in de GTASA/data/maps map een "New Staunton Island" map waar ik dan een "New Staunton Island.IPL" en een "New Staunton Island.IDE" maak, waar ik het eiland, gebouwen, interieur e.d. in zet met nummers vanaf beginnende vanaf 19001. Dit moet toch kunnen of niet?

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Er komt nog een eiland bij genaamd Stealthcity Island. Het word een militaire basis met vliegveld, hier alvast enkele screens en de kaart :

De kaart

kaartxz6.th.jpg

Het eiland

eilandfoto1ef6.th.jpg

Een van de hangars

hangar1fotofw4.th.jpg

Geplaatst:

Ik ga binnenkort nog een keer de Gta:SA map kopieren en daar ff die MapCleaner op gebruiken zodat ik m'n eiland ingame kan zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...