Crappy-Apple Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)??? gta san andreas is zo gemaakt dat je maar 5 objecten kan toevegoegen en als je dan meer dan 5 objecten toe voegt ... dan cracht het spel dus jij zal waarschijnlijk meer als 5 objecten er in zette"n en gaat je spel crachen als je wilt dat je spel niet cracht dan moet je steve-m mapcleaner gebruiken dan is wel ales in gta sa heel de map gewoon zee maar dan kan je een super grote mod maken Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 als ik die map clenar gebruik dan crast het spel al. terwijl ik dan geen models er in set en de main en de water wel goet neer zet. kan iemand mij helpen want ik ben ook een tc aan het maken. (zijn er nog meer map cleaners ?? ) Reageren
mickey Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 @kees: Je moet wel een model erin zetten, anders crasht het spel zoiezo. Greets, Mickey Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 echt niet. toen ik voor het eerst de map cleaner heb gedaan toen starte die wel op sonder dat ik ook maar 1 model ingame heb geset Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dan had je toen mazzel want 9 van de 10 x crasht ie wel.. dus zet is een model ingame.. Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 oke bedankt ik heb er een model ingeset en nu doet die het. aleen als ik naar die plek toe gaa sie ik mijn model niet. maar dat vix ik wel bedankt mickey en kaaspizza Reageren
Puma Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) ik heb nu een brug gemaakt en ingame gezet: misschien lijkt de brug knalblauw, dat komt omdat de 'foto' nogal donker is, maar het is in werkelijkheid deze texture: wat moet nog verbeterd worden aan de brug: -ik heb de brug 1x gemaakt en toen vaak achter elkaar geplakt als één model. wat je nu krijg is dat na een tijdje de brug vervaagt. ik ga de brug "in stukjes hakken" en als aparte objecten er in zetten. -de brug steekt iets boven het land uit, zo kun je er niet op rijden. ik ga de brug iets lager zetten. wat vinden jullie ervan? Edit: Ik heb de brug nu verlaagd, zoals je ziet op de foto. toen ik ging kijken was er per ongeluk een vrachtwagen de brug op gereden . Bewerkt: 10 augustus 2006 door Puma Reageren
Donwell Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ziet er netjes uit, Puma! Ga zo door! Donwell Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Mooie brug puma. Het ziet er naar uit dat ik niets doe aan men project maar in werkelijkheid wel... Maar ik ben aan een verassing bezig en dat moet dus een verassing blijven en daarom post ik dus geen pics. See you soon. IK ben 1 september trg online. By and greetz from FIRE1BULL Reageren
Dikbuik Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ziet er echt vet uit puma, word echt een dolle mod Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Dikbuik helpt me met de mod; hij maakt een paar models en doet wat scriptwerk zoals voertuigenspawns en frisdrankautomaten als de mod bijna af is. Ik ga ook zelf een soundtrack maken voor de mod, en als de mod wat verder is komt er ook een trailer mét die soundtrack natuurlijk . maar hoe bedoelen jullie "het is teveel voor het spel" (zoiets dan)??? gta san andreas is zo gemaakt dat je maar 5 objecten kan toevegoegen en als je dan meer dan 5 objecten toe voegt ... dan cracht het spel dus jij zal waarschijnlijk meer als 5 objecten er in zette"n en gaat je spel crachen als je wilt dat je spel niet cracht dan moet je steve-m mapcleaner gebruiken dan is wel ales in gta sa heel de map gewoon zee maar dan kan je een super grote mod maken Ik had hier nog een vraagje over: bedoel je hiermee dat je max. 5 dingen in gta.dat kunt toevoegen, of dat je dus een link maakt in de gta.dat naar de IDE en IPL en dat je maximaal in die IDE en IPL 5 dingen toe kan voegen? Want ik maak maar 2 links in die gta.dat, eentje voor de IPL en eentje voor de IDE voor het interieur en de het eiland met alles erop en eraan zelf. Daarna maak ik dus ergens in de GTASA/data/maps map een "New Staunton Island" map waar ik dan een "New Staunton Island.IPL" en een "New Staunton Island.IDE" maak, waar ik het eiland, gebouwen, interieur e.d. in zet met nummers vanaf beginnende vanaf 19001. Dit moet toch kunnen of niet? Bewerkt: 13 augustus 2006 door Puma Reageren
Dikbuik Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Er komt nog een eiland bij genaamd Stealthcity Island. Het word een militaire basis met vliegveld, hier alvast enkele screens en de kaart : De kaart Het eiland Een van de hangars Reageren
Puma Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik heb wat plaatjes voor reclameborden gemaakt: Wat vinden jullie ervan? Ik vind ze zelf wel leuk geworden . Reageren
masterkey Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 gaaf man Waar blijven meer ingame screens ik kan niet wachten Reageren
Puma Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik ga binnenkort nog een keer de Gta:SA map kopieren en daar ff die MapCleaner op gebruiken zodat ik m'n eiland ingame kan zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.