Jump to content

Noobmode General Topic


Ewoud

Recommended Posts

@TheRing: Dat is zijn lijstje voor de volgende N00bmode zoals in zijn bericht vermeld staat, dus dat kan niet.

Ik heb gisteren de n00bmode v.2 gedownload en ik vindt hem geweldig. Zeker Nitrous Oxide is geweldig voor extra snelheid. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harmmrah

    13

  • Ghost_Rider

    7

  • Le MrG

    6

  • -Matthijs-

    6

zou er iemand asjeblieft ff antwoord willen geven op mijn vraag? :t

ik had een vraag over de noobmode.. je MOET toch een new game beginnen om de noobmode te gebruiken? kun je niet een save game downloaden en die in de plaats zetten van de gesavede new game?... zodat je de noobmode kan gebruiken in een 100% game ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

-Dat je een homie kan laten rijden, dat je op de kaart een plek kan aankruisen waar hij naartoe moet rijden, zodat jij lekker kan schieten! :D

-Dat je homies opdracht kan geven om je te volgen met hun auto. :puh:

Kan dat ook al ??

Hoe dan ?

Nee dat kan niet, ik zei dat dat een leuk iets zou zijn voor de volgende N00bmode ;)

Link to comment
Delen op andere websites

VRAAG

Ik gebruik een 100 procent savegame omdat ik de tijd niet heb voor alle missies

nou zie ik dat ik die niet meer kan gebruiken!

Kan/is er iamand die mij een 100 PROCENT savegame met de noobmode heeft, want ik heb gewoon de tijd niet om al die missies te doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Yo Eclipse en Wauzie! Ik had ff een vraagje aan jullie: zou het voor jullie mogelijk zijn om van die mods te maken dat als je een homie recruteert, dat de homie dan gaat rijden, (dat je dan op de kaart een plek aan moet kruisen waar je homie naartoe moet rijden) en dat jij dan op de passagier stoel gaat zitten, en uit het raam kan schieten? (In elke richting die je maar wil, dus niet alleen naar links en naar rechts)

En is het mogelijk als je een homie recruteert hem een auto te geven, en hem de opdracht te geven om jou te volgen? :D

Als dit mogelijk is, zou het misschien leuk zijn voor de volgende N00bmode. (als er nog een komt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ideeën mag iedereen geven, maar verwacht geen versie 3.0 :puh:. Voorlopig ziet het er naar uit dat dit de laatste versie is, heel misschien komt er nog een versie waar wat dingetjes in worden verwerkt, maar ga daar maar niet van uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die met de N00bmode niet voorbij drive-trhu kunnen komen, ik ben er al wel voorbij. De laatste missie die ik gedaan heb is Cesar Vialpando, met de lowriders. Dus ik ben nog niet zo ver voorbij drive-trhu. Maar voor degene die niet voorbij drive-trhu kunnen komen, wil ik best mijn save game bij deze topic zetten...

P.S. Mijn CJ ziet er wel heel debiel uit, mongolische kleren, dom kapsel, maar ik denk niet dat jullie dat echt erg vinden, hè :'D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook iets mee gemaakt ik zat in een bootje toen duwde ik op de shift toets best lang en toen werd het beeld heel lelijk enzo en als ik op start duw en dn weer op esc duw dan zie je rechts langzaam wit beeld terug komen en de radio blijft door spelen screens staan op andere pc dus komen eraan

Link to comment
Delen op andere websites

heey....

ik weet waarom je niet voor bij drive-tru (of zoiets) kan komen:

je moet dat 'infinite player and car mod' uitzetten. dat is kei irri want dan kan je wagen wel kapot

maar zo ben ik er doorheen gekomen

en even een vraagje: kun je ook je girlfriends 100% aardig vinden??? dat is namelijk erg handig

want ik heb een girlfriend trainer gedownload maar die moet je steeds opstarten en zo.....

maar ja ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen met drive-thru :?

bye bye en groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

-Dat je een homie kan laten rijden, dat je op de kaart een plek kan aankruisen waar hij naartoe moet rijden, zodat jij lekker kan schieten! :D

-Dat je homies opdracht kan geven om je te volgen met hun auto. :puh:

Kan dat ook al ??

Hoe dan ?

Nee,dit kan niet :N ,dat was iets wat hij wou voor de volgende noobmod (als die komt) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...