Le MrG Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Foutje Maargoed, is er ook een mogelijkheid dat je MAIn.scm zo kunt aanpassen dat je wel voorbij drive-tru kan komen ? En dat je deuren op slot zitten vind ik niet handig bij missies ! Reageren
Velaro Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Foutje Maargoed, is er ook een mogelijkheid dat je MAIn.scm zo kunt aanpassen dat je wel voorbij drive-tru kan komen ? En dat je deuren op slot zitten vind ik niet handig bij missies ! Iemand zei in dit topic dat het wel ging als je die 'infinite player/car uitzette ,of dat dat waar is zie je zelf wel Reageren
ikt Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 als ik een gedownloade auto wil spawnen loopt gta vast Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hmmz, dat is raar. Maar je moet nooit mods over mods installeren. Reageren
Fireman Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Dan heb je de auto verkeerd geinstalleerd ik kan de noobmode met all mn mods wel gebruiken. Reageren
PuCky.Xnl Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 he ik heb ook noobmode maar ik heb gewoon een zwarte CJ Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hmmz, dat is raar. Maar je moet nooit mods over mods installeren. ik heb noobmode opnieuw geinstaleerd en nu doet hij het Reageren
RedNeck Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 nou ff voor de duidelijkheid voor iedereen die deze vraag stelde kun je nou eerst de n00bmod installeren en dan een 100% savegame installeren zonder dat ie vastloopt (want dat deed ie bij mij) en das nie leuk alsvast bedankt Reageren
brantje Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 zo als gezegt: ALS JE NOOBMODE INSTALEERD DOEN JE SAVEGAMES HET NIET MEER. Sorry voor de caps maar sommige mensen zijn te lui om het topic te lezen! Reageren
Bredanaar Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 heeft iemand een link voor de n00bmode v2.0? ik kan hem niet van gtagames.nl downloaden vanwege die bug ofzo met database... Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Je kon ook gewoon ff googlen. Maar ik heb het ff voor je opgezocht. klik Reageren
Alexy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Stel dat er nog een n00bmode komt, dan zou het ook wel handig zijn als je alle huizen kan kopen, zonder een volgende stad te hebben vrijgespeeld. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik heb een vraag.Als je de noobmode ge instaleert hebt.Dan zijn je save games weg.Als je dan andere save games download waar de story line is uitgespeeld.Doet in die save game de noobmode dan ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Alleen de savegame's die in N00bmod zijn gehaalt doen het, gewoon 100% savegame's niet. Hier vindt je een 100% savegame voor N00bmod V2. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik heb nu een save game waar de story line is uitgespeeld. Doet hij het daar gewoon wel ? Ja of Nee ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.