Typhoon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Alleen als hij op N00mod is gespeeld, ik weet niet waar jij hem hebt gedownload.. Probeer hem maar eens maar er is een kans dat je spel crasht. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 En wat kan je allemaal doen als je de 2e versie van de noobmode download. Want er zijn 3 versies.Kijk hier maar voor de 2e versie. Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik bedoel gewoon versie 2 van de N00bmod, die versie die jij bedoeld zijn de: - Normal Version: De gewone missies en story line + de n00bmode. - Opened Up Version: Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode. - Stripped Version: Een kale GTA met alleen maar de n00bmode. Er staat uitgeled wat het inhoudt.. Die savegame die ik heb je gegeven is van Versie 2 van N00bmod en niet van de oudere V1 van de N00bmod. Reageren
slasher_nl Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ey all ik heb GTA N00bmode V2.0 geinstalleerd en hij is echt vet man, maar met de missie drive tru krijg ik steeds error, want was opnieuw begonne . En wil graag missies spelen met deze vette mod kan iemand die bug uit de wereld helpen Reageren
Goliat Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Er is hier een speciaal topic voor om topics zoals deze te verkomen, je zou het daar eens kunnen vragen. N00b-mode General Topic Ik kan nog wel zeggen dat het er mischien mee te maken heeft dat je nog andere mods hebt geïnstaleerd, wat is eigenlijk de foutmelding die je krijgt? Bewerkt: 18 juni 2006 door Goliat Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dit topic samengevoegd met het Noobmode General Topic. Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik kan je antwoord geven op die vraag. Ik had precies dezelfde bug, en had alleen n00bmode erin zitten En aangezien Eclipse en Wauwzie hier vrijwel niet meer komen ben ik bang dat je zult moeten leven met deze bug Reageren
Flotje Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ideetje: Je kan zorgen dat als je mist schiet de kogels alsnog raken?? Tenminste, dat lijkt me iets voor een noobmod:puh: Dat kun je doen door een quare te maken voor de speler, dus door wat coordinaten te combineren, en dan te kijken of daar een poppetje loopt, en als je dan schiet dat alle poppetjes in die square sterven... Oh, mag ik dat idee gebruiken voor VC om poppetjes opdrachten te geven?? Reageren
Proxy^ Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 De Noobmode zitten aardig wat Bugs in (sorry dat ik dat zo zeg:P) maar de BUG van Drive-Thru moet je gewoon alle MODS ff uit zetten voor dat je in de rode marker gaat lopen ,, bijvoorbeeld de inifnity heatlh/car Disabeld en al dat andere mods.. dit moet je vaker doen bij andere Missies,, Greetz, ProxY^ Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Het komt door de inf health en inf car health functie die moet je uitzetten dat is de reden waarom ik noobmode weggegooit hebt bij veel missies loopt SA vast en dat word serieus irritant wat ook k*t is is dat het menu verschijnt als je op de action knop drukt, in de meeste gevallen tab, en met die knop kan je ook toevallig je STATS zien en dat kan met noobmode dus niet meer (anders moet je steeds op pauze drukken en het daar opzoeken) erg irritant Reageren
EXIT Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 een vraagje hoe krijg je het menu als je in een auto zit vroeger kon ik het door 0 in te drukken maar na het her installeren gaat dit niet meer Reageren
ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Heey, als ik een paar auto's wil spawne lukt dat wel gewoon maar nadat ik zo'n 5 auto's heb gespawn blijft die vast zitte. is dit normaal ?? >>> Door Matiscus: Geen idee, maar als niemand in het topic antwoordt. Stuur je best een PB naar Wauzie. Die kan je wel uitleg geven. <<< Reageren
jeffero Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 heey....ik weet waarom je niet voor bij drive-tru (of zoiets) kan komen: je moet dat 'infinite player and car mod' uitzetten. dat is kei irri want dan kan je wagen wel kapot maar zo ben ik er doorheen gekomen en even een vraagje: kun je ook je girlfriends 100% aardig vinden??? dat is namelijk erg handig want ik heb een girlfriend trainer gedownload maar die moet je steeds opstarten en zo..... maar ja ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen met drive-thru bye bye en groetjes mag ondergetekende even weten waar jij die trainer vandaan hebt? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 is er ook een manier om die unlimited ammo uit te doen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Nee die is er niet. Als je andere wapens wilt, kan je die selecteren uit het menu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.