Jump to content

Noobmode General Topic


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harmmrah

    13

  • Ghost_Rider

    7

  • Le MrG

    6

  • -Matthijs-

    6

Als ik de nOObmode instaleer kan ik dan nog online spelen?(SA-MP)

Als je noobmode normaal installeert kan je geen SA-MP meer spelen. Aangezien noobmode een soort cheat device is, die het spel lollig maakt. En aangezien je niet mag cheaten in SA-MP is dit namelijk niet toegestaan... Verbeter mij als ik fout ben... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Maar het zou wel kunnen en kan je dan ook cheaten in SAMP?

NEE toch?

Mods en SA-MP gaan sowieso niet samen en zeker de n00bmode en SA-MP niet, aangezien de n0bmode enkele bestanden vervangt die volgens mij best belangrijk zijn voor SA-MP, denk aan onder andere de 'main.scm' en 'script.img'. Deze en waarschijnlijk geen enkele andere mod zal het doen in SA-MP, dus cheaten hiermee in SA-MP zal (gelukkig) niet gaan lukken en dat is maar goed ook; valsspelers zijn we liever kwijt dan rijk.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Maar het zou wel kunnen en kan je dan ook cheaten in SAMP?

NEE toch?

Mods en SA-MP gaan sowieso niet samen en zeker de n00bmode en SA-MP niet, aangezien de n0bmode enkele bestanden vervangt die volgens mij best belangrijk zijn voor SA-MP, denk aan onder andere de 'main.scm' en 'script.img'. Deze en waarschijnlijk geen enkele andere mod zal het doen in SA-MP, dus cheaten hiermee in SA-MP zal (gelukkig) niet gaan lukken en dat is maar goed ook; valsspelers zijn we liever kwijt dan rijk.

Je kan wel modellen en textures veranderen met IMG tool. Bijv. nieuwe auto's of wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Het zal we een hele stom vraag zijn maar hoe spwan ik een auto of een voertuig.

Ik las ook in de topic dat je tab + de aangegeven toetsencombinatie moet gebruiken.., maar dan krijg je het menu..

Hoe spwan ik voertuig 'x'

Hoe gebruik ik de sneltoetsen?

EDIT:

Als ik de H-toets induk gebeurt hetzelfde als wat je van de toets met het pijltje mag verwachten.

De H+N combinatie werkt niet en TAB + H +N werkt niet..

Ik zal wel iets fout doen.. Maar wat dan?

Bewerkt: door Peran
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Kan iemand me hier verder mee helpen?

Met [TAB] open je enkel het menu (control panel), op de tweede pagina vind je dan dan een optie om om voertuigen mee te spawnen. Scrol door het menu door gebruik van de pijltjestoetsen en de spatiebalk.

eej egt chill die noobmode maar khad een vraag ik zoek read me en ik kan hem niet vindne of heb je hem er niet in staan

De readme zit er gewoon bij inbegrepen, hoor. Naast de installer vind je in dit pakket ook nog een leesmij (de readme) die te openen is met kladblok.

ps weet jij waar ik die super man mod en andere mods kan krijgen dan deze site

Die mods zijn hier niet te downloaden, daarvoor zul je moeten uitwijken naar andere sites. Ik raad je overigens aan eens een kijkje te nemen in dit topic, waar genoeg sites voor je op een rijtje staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...