Ninoke Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Euh probleempje met de nOObmode als ik de elegy wil spawnen dan krijg ik de cadrona? Reageren
goalgetter Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 is het toevallig dat op het nummerbord van een sweeper die ik liet spawnen met de noobmode eclipse staat? Reageren
Ninoke Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Als ik de nOObmode instaleer kan ik dan nog online spelen?(SA-MP) Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Als ik de nOObmode instaleer kan ik dan nog online spelen?(SA-MP) Als je noobmode normaal installeert kan je geen SA-MP meer spelen. Aangezien noobmode een soort cheat device is, die het spel lollig maakt. En aangezien je niet mag cheaten in SA-MP is dit namelijk niet toegestaan... Verbeter mij als ik fout ben... Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Maar het zou wel kunnen en kan je dan ook cheaten in SAMP? NEE toch? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Maar het zou wel kunnen en kan je dan ook cheaten in SAMP?NEE toch? Mods en SA-MP gaan sowieso niet samen en zeker de n00bmode en SA-MP niet, aangezien de n0bmode enkele bestanden vervangt die volgens mij best belangrijk zijn voor SA-MP, denk aan onder andere de 'main.scm' en 'script.img'. Deze en waarschijnlijk geen enkele andere mod zal het doen in SA-MP, dus cheaten hiermee in SA-MP zal (gelukkig) niet gaan lukken en dat is maar goed ook; valsspelers zijn we liever kwijt dan rijk. Bewerkt: 1 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Yep ik haat die stome ****** cheater die gasten zijn te triest voor woorden Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Maar het zou wel kunnen en kan je dan ook cheaten in SAMP?NEE toch? Mods en SA-MP gaan sowieso niet samen en zeker de n00bmode en SA-MP niet, aangezien de n0bmode enkele bestanden vervangt die volgens mij best belangrijk zijn voor SA-MP, denk aan onder andere de 'main.scm' en 'script.img'. Deze en waarschijnlijk geen enkele andere mod zal het doen in SA-MP, dus cheaten hiermee in SA-MP zal (gelukkig) niet gaan lukken en dat is maar goed ook; valsspelers zijn we liever kwijt dan rijk. Je kan wel modellen en textures veranderen met IMG tool. Bijv. nieuwe auto's of wapens. Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik heb de n00bmode en SA:MP en hij doet het nog steeds , maar ik kan niet cheaten Duzz Maar later Reageren
joman Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb hier een nieuwe starters savegame voor de laatste n00b mod. (V2.0 + fixes) Alle verzamelobjecten zijn verzameld. Alles is maximum. Laatste missie die gedaan is: "Ryder" (is de 2e) Hier nog wat screens: Groetjes Joman Joman__s_n00b_Savegame.rar Reageren
Peran Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Het zal we een hele stom vraag zijn maar hoe spwan ik een auto of een voertuig. Ik las ook in de topic dat je tab + de aangegeven toetsencombinatie moet gebruiken.., maar dan krijg je het menu.. Hoe spwan ik voertuig 'x' Hoe gebruik ik de sneltoetsen? EDIT: Als ik de H-toets induk gebeurt hetzelfde als wat je van de toets met het pijltje mag verwachten. De H+N combinatie werkt niet en TAB + H +N werkt niet.. Ik zal wel iets fout doen.. Maar wat dan? Bewerkt: 23 oktober 2007 door Peran Reageren
Peran Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Kan iemand me hier verder mee helpen? Reageren
Aquaghost Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 eej egt chill die noobmode maar khad een vraag ik zoek read me en ik kan hem niet vindne of heb je hem er niet in staan ps weet jij waar ik die super man mod en andere mods kan krijgen dan deze site groetjes Aquaghost Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Kan iemand me hier verder mee helpen? Met [TAB] open je enkel het menu (control panel), op de tweede pagina vind je dan dan een optie om om voertuigen mee te spawnen. Scrol door het menu door gebruik van de pijltjestoetsen en de spatiebalk. eej egt chill die noobmode maar khad een vraag ik zoek read me en ik kan hem niet vindne of heb je hem er niet in staan De readme zit er gewoon bij inbegrepen, hoor. Naast de installer vind je in dit pakket ook nog een leesmij (de readme) die te openen is met kladblok. ps weet jij waar ik die super man mod en andere mods kan krijgen dan deze site Die mods zijn hier niet te downloaden, daarvoor zul je moeten uitwijken naar andere sites. Ik raad je overigens aan eens een kijkje te nemen in dit topic, waar genoeg sites voor je op een rijtje staan. Reageren
robin bb Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 ik had een foutje bij noobode ik deed homie creation maar ze luisterden niet echt dus schoot ik ze dood en dan opeens lopen er geen mensen op straat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.