tjoef Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Heb je 'load game' of 'new game' genomen? Als je n00bmode eenmaal hebt geïnstalleerd, kan je geen oude savegames meer gebruiken, maar moet je dus overnieuw beginnen met "new game" Reageren
Soulreaver Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 hoe kan ik die lijst met mods opene voor bomb car enzo Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Je meot dan op 'Tab' drukken. Normaal moet dan een lijst te voorschijn komen. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 er komt niets alleen mijn stats Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Heb je hem wel goed geïnstalleerd? Reageren
Gast Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Removed Bewerkt: 7 april 2020 door Gast Reageren
benzie Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ik heb effe een vraagje in wil die noobmod weer deinstaleren ofzowiest en ik heb die dingen niet gebackupt en ik kijk bij data en dan scripts en daar staan die 2 scripts wel die er zijn genoemt dus hoe moet ik dat deinstaleren? en sinds ik die noobmod heb geinstaleerd zijn al mijn mods weg en mijn game die ik heb opgeslagen is er nog wel maar als ik er in wil krijg ik zon blakje dat er een foutmelding mee is?!?!?! wie me kan helpen alvast bedankt:) Reageren
Tjerk Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik denk dat je de orginele bestanden: Main.scm en Script.img nodig hebt. Deze heb je waarschijnlijk niet geback-uped, dus moet je ze hier gaan aanvragen: Klik. Maar als je de orginele cd hebt, is het, volgens mij, toch sneller als je het spel opnieuw installeerd, hierbij blijven ook je Savegames behouden. Reageren
benzie Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 oh oke ik zal het doen en alvast bedankt:) Reageren
cavorpa Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 welke toets heb ik nodig bij n00bmode dat ik mijn auto ergens anders kan teleporteren net als the strip Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Die zit er niet in. Wat je wel kan doen is om net voordat hij echt op de stoel gaat zitten, gaan teleporteren met Tab. Succes! . Reageren
cavorpa Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 het is nog me pas gelukt ik druk linkse ctrl en ik krijg due menu ik kon gewoon naar verdant meadaws met me S.W.A.T Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Voortaan raad ik jou, en andere mensen die gaan komen, aan eerst even de readme van de nOObmode door te lezen. Daar staat álles in, van de toetsen tot bugs. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Die staat in de map waar ook de installer zich bevind. Ik heb er een screen van genomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.