cavorpa Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 dankje wel je bent een goeie lid je hebt me alle problemen verwerkt Reageren
eddy313 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 hoe moet je 'nitro oxide' activeren? Reageren
MvdE Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Als ik klik op downloaden moet ik betalen voor Winzip, klopt dat? Reageren
MvdE Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Is de Noobmode ook voor op de Playstation 2 beschikbaar Reageren
Tjerk Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Het antwoord is simpel: Nee! En het zal er ook niet op komen ook. Reageren
Rikzone Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Er worden nog een aantal topic gemaakt over de noobmode met problemen ,vragen ect. Dus ik heb besloten om een algemeen topicje te maken waar vragen, problemen gepost kunnen worden. Algemene Vragen: Q. Waar kan ik de noobmode downloaden? Je kan hem downloaden in de download database van GTAGames.nl: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=66 Q: Hoe instaleer ik de noobmode. Unzip de zip file door met de rechtmuisknop op de map te klikken. Je klikt 'alles uitpakken' aan. Volg de stappen. Als je hem uitgepakt hebt open je de uitgepakte map noobmode v.2 en druk je op installer.exe . Er wordt gevraagd welke versie je wilt installeren en daarna druk je op volgende. Noobmode geinstaleert. Let op: Voor dat je begint met instaleren. Moet je dit doen. Dit om de noobmode te deinstaleren. Maak ergens een map aan genaamt: Back Up San Andreas Orgineel Ga naar de map waar san andreas geinstaleert is. Ga naar de map \data en dan naar de map \script. Meestal hier te vinden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script Selecteer MAIN.SCM en SCRIPT.SCM. Rechtermuis knop - kopieren. Ga nu naar je net gemaakte map 'Back Up San Andreas Orgineel' Rechtermuis knop - plakken. Ga weer naar de map waar san andreas geinstaleert is. Ga naar de map \text Meestal hier te vinden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text Selecteer american.GXT. Rechtermuis knop - kopieren. Ga nu naar je net gemaakte map 'Back Up San Andreas Orgineel' Rechtermuis knop - plakken. Je hebt nu San Andreas voor de noobmode v.2 geback upt. Q: Hoe deinstaleer ik de noobmode: Als je san andreas gebackt upt heb zo als hier boven beschreven staat. Plaats je de geback upte bestanden gewoon terug naar deze locaties: MAIN.SCM en SCRIPT.SCM. plaatsen in *:\*\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script american.GXT. plaatsen in *:\*\Rockstar Games\GTA San Andreas\text Anders moet je san andreas opnieuw instaleren. Q:Waarom werken me oude save games niet meer? Dit omdat het bestand main.scm overschreven wordt. Daarvoor moet je altijd met een new game beginnen in de noobmode. Als Bijlage een uninstaller voor de noobmode toegevoegd. Download hier de uninstaller F*CK Ik heb GEEN BACKUP wat moet ik doen!!!!???? HELP SVP !! SOS!!! MAYDAY MAYDAY!!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Data aanvraag? SA opnieuw installeren? De volgende keer wel back-ups maken? Bij anderen de data vragen? Reageren
Rikzone Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Alleen de savegame's die in N00bmod zijn gehaalt doen het, gewoon 100% savegame's niet.Hier vindt je een 100% savegame voor N00bmod V2. Uhum die is voor GTA SA V.1.0 en 1.1 Reageren
Rikzone Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Kan iemand me vertellen of het landingsgestel en een screenshot nemen kunt scheiden het is heel irri, als ik met mn Shamal de lucht in ga en ik wil het landingsgestel inklappen staat er: Screenshot taken! IRRI! au revoir Reageren
harmmrah Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik heb de vette nOObmode v2.0 gedownload alleen krijg ik geen voertuig in de andromada en de Leviathan Skycrane is er niet en bij de aircraft gravejard kan ik niet kopen Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik heb de vette nOObmode v2.0 gedownload alleen krijg ik geen voertuig in de andromada en de Leviathan Skycrane is er niet en bij de aircraft gravejard kan ik niet kopen Ben je wel in het 3e eiland met missies.. En er zijn N00bmode savegame´s.. >Klik hier< Deze zet je in de map: GTA San Andreas Userfiles Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 ik heb de vette nOObmode v2.0 gedownload alleen krijg ik geen voertuig in de andromada en de Leviathan Skycrane is er niet en bij de aircraft gravejard kan ik niet kopen De Andromada is normaal dat daar geen interior voor is. en de skycrane komt maar in een missie voor. Ik ken een mod van de Andromada maar van de Skycrane ken ik geen mod. Reageren
harmmrah Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 bedankt voor de antwoorden Reageren
harmmrah Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) :bier:ik was aan het vliegen met de beagle toen was ik aan het "stunten" toen viel ik op de kop neer en toen ontplofte de beagle Bewerkt: 20 augustus 2008 door harmmrah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.