Jump to content

[SA|MAP] Een model in SA zetten.


Wazuup

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    12

  • SmokingCookie

    7

  • jaah90

    5

  • topdrop

    4

ja de txd staat op san andres en de txd naam heb ik boks.txd de bmp had ik steen.bmp die heb ik nu verandert in boks.bmp maar doet nog nie :S heb ik meschien iets fouts gedaan in de ipl/ide of the dff model zelf ?

als ik een auto pak in de spel en ik schijn er met de koplampen op dan kan ik heb wel zien zonder textuur

Link to comment
Share on other sites

he hij doet het nu

ik heb mijn ipl lijn veranderd nu heb ik hem 18001, boks, 0, 2487.402, -1669.153, 13.33595, 0, 0, 0, 1, -1

en ff een vraag wat houden die laatste cijfers dan in ?? (die 0,0,0,1,-1)

Link to comment
Share on other sites

Mijn vorige probleem is opgelost..

Nu heb ik een niew probleem.

Ik heb mijn model ingame alleen het heeft geen texturen.... :(

Edit: Het is al gelukt! :D

Edited by Loek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb alles gedaan wat in de tutorial is beschreven. Het lukte met de eerste 6 objecten, maar als ik daarna nog meer bestanden toevoeg aan gta3.img dan loopt GTA vast. Is er soms een limiet voor het aantal bestanden in dit archief? En zo ja, hoe kan ik dan toch nog bestanden toevoegen?

Link to comment
Share on other sites

Ik denk niet echt dat een limiet opstaat. Ik denk dat het eerder aan een slechte DFF ligt...

Er is wel degelijk een limiet.

En dat je maar 6 objecten kan toevoegen klopt, want dat is precies het limiet.

Er zijn nog mensen bezig met een hack (waarmee je dus het limiet kan opheffen)

Greets,

Mickey

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dit is mss wel een late post maar ik zie hierboven dat er een limiet van 6 bestanden is?? betekend dan dat je eigenlijk maar 6 objecten kan toevoegen? Hoe doen ze het bij die grote mods dan? daar voegen ze ganse eilanden in en zo??!

Link to comment
Share on other sites

Klupt, je kunt maar 6 zelf geneukte objecten toevoegen.

Klupt, in grote mods met grote eilanden hebben we uiteraad meer. Dat kumt momdat wij een tool gebruiken die SA cleaned, waardoor er al zo'n gauw 12.000 ID (ID = een uniek nummer dat elk model voor zich heeft) nummers vrijkomen.

Link to comment
Share on other sites

K ben vast een beetje laat, maar ik die tut is vet :Y Ik heb geen 3ds max, dus ik kan niet gaan modden :N , maar ik zoek wel wat mods op internet die ik gewoon meteen kan installeren ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

kun er iemand AUB dit video met ondertitelingen maken? want ben namelijk doof en ik heb niks aan als er gesproken wordt want daar versta ik niks van :(

ik heb heleboel problemen met de collision te maken aargh ik heb echt hekel eraan man

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...