Blastov Posted August 8, 2006 Report Posted August 8, 2006 Nou in de txd workshop moet hij dezelfde naam hebben als de desbetreffende .bmp Zorg ook dat hij in de txd workshop rechtsonder op SAN ANDREAS staat. Sad. Quote
topdrop Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 ja de txd staat op san andres en de txd naam heb ik boks.txd de bmp had ik steen.bmp die heb ik nu verandert in boks.bmp maar doet nog nie :S heb ik meschien iets fouts gedaan in de ipl/ide of the dff model zelf ? als ik een auto pak in de spel en ik schijn er met de koplampen op dan kan ik heb wel zien zonder textuur Quote
topdrop Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 DATA\MAPS\TEST.IPL: 18001, boks, 0, 2487.402, -1669.153, 13.33595, 0, 0, 0, 1, 1 DATA\MAPS\TEST.IDE: 18001, boks, boks, 300, 128 Quote
Loek Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Wie kan mij helpen!? Ik heb alles gedaan zoals het in de TUT staat.. Maar als ik het spel opstart krijg ik een fouten raport.. Quote
topdrop Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 he hij doet het nu ik heb mijn ipl lijn veranderd nu heb ik hem 18001, boks, 0, 2487.402, -1669.153, 13.33595, 0, 0, 0, 1, -1 en ff een vraag wat houden die laatste cijfers dan in ?? (die 0,0,0,1,-1) Quote
Loek Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 (edited) Mijn vorige probleem is opgelost.. Nu heb ik een niew probleem. Ik heb mijn model ingame alleen het heeft geen texturen.... Edit: Het is al gelukt! Edited August 10, 2006 by Loek Quote
RHochstenbach Posted September 19, 2006 Report Posted September 19, 2006 Ik heb alles gedaan wat in de tutorial is beschreven. Het lukte met de eerste 6 objecten, maar als ik daarna nog meer bestanden toevoeg aan gta3.img dan loopt GTA vast. Is er soms een limiet voor het aantal bestanden in dit archief? En zo ja, hoe kan ik dan toch nog bestanden toevoegen? Quote
Matiscus Posted September 19, 2006 Report Posted September 19, 2006 Ik denk niet echt dat een limiet opstaat. Ik denk dat het eerder aan een slechte DFF ligt... Quote
mickey Posted September 19, 2006 Report Posted September 19, 2006 Ik denk niet echt dat een limiet opstaat. Ik denk dat het eerder aan een slechte DFF ligt... Er is wel degelijk een limiet. En dat je maar 6 objecten kan toevoegen klopt, want dat is precies het limiet. Er zijn nog mensen bezig met een hack (waarmee je dus het limiet kan opheffen) Greets, Mickey Quote
RHochstenbach Posted September 19, 2006 Report Posted September 19, 2006 Ok bedankt. Dan maar wachten op die hack Quote
Killa-Billa Posted October 30, 2006 Report Posted October 30, 2006 Dit is mss wel een late post maar ik zie hierboven dat er een limiet van 6 bestanden is?? betekend dan dat je eigenlijk maar 6 objecten kan toevoegen? Hoe doen ze het bij die grote mods dan? daar voegen ze ganse eilanden in en zo??! Quote
Blastov Posted October 31, 2006 Report Posted October 31, 2006 Klupt, je kunt maar 6 zelf geneukte objecten toevoegen. Klupt, in grote mods met grote eilanden hebben we uiteraad meer. Dat kumt momdat wij een tool gebruiken die SA cleaned, waardoor er al zo'n gauw 12.000 ID (ID = een uniek nummer dat elk model voor zich heeft) nummers vrijkomen. Quote
.Antonio Posted October 31, 2006 Report Posted October 31, 2006 K ben vast een beetje laat, maar ik die tut is vet Ik heb geen 3ds max, dus ik kan niet gaan modden , maar ik zoek wel wat mods op internet die ik gewoon meteen kan installeren Quote
SWYV Posted November 23, 2006 Report Posted November 23, 2006 kun er iemand AUB dit video met ondertitelingen maken? want ben namelijk doof en ik heb niks aan als er gesproken wordt want daar versta ik niks van ik heb heleboel problemen met de collision te maken aargh ik heb echt hekel eraan man Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.