SmokingCookie Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Hoi, werk, al die videotutorials, maar ik heb een probleem met Kam's scripts: ik kan niet exporteren. Als ik "export" doe, krijg ik wel zo'n "opslaan" vanster, maar daarna krijg ik in de "Listener window" van GMax een hele reeks maffe getallen (ik gebruik GMax omdat 3DS Max bijna $3000 kost en ik simpelweg alleen maar kan dromen van zoveel geld...). Vervolgens moet ik "T2B <FILE.TXT> <FILE.DFF>" (zonder de <> en "") typen. FILE staat voor een bestandsnaam. allemaal heel leuk en aardig, maar het werkt niet. Kan iemand me helpen? Mvg, SmokingCookie Reageren
jaah90 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Mooie tut, maar is het mogelijk om de kam scripts die je daar gebruikt, up te loaden? bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Natuurlijk kan dat. De laatste versie van KAM's script vind je in het topic op GTAForums.com. De laatste versie dateerd alweer van 21 december 2005.Ikzelf vind dat KAM zijn scripts moet updaten, want er zijn al veel nieuwe vindingen (en dus de scripts zijn een beetje outdated). Download Kams Script. Vriendelijke groeten, Dabeast Reageren
jaah90 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Natuurlijk kan dat.De laatste versie van KAM's script vind je in het topic op GTAForums.com. De laatste versie dateerd alweer van 21 december 2005.Ikzelf vind dat KAM zijn scripts moet updaten, want er zijn al veel nieuwe vindingen (en dus de scripts zijn een beetje outdated). Download Kams Script. Vriendelijke groeten, Dabeast Ik beschik al over deze scripts, maar in de tutorial wordt 'Col IO' gebruikt. Ik neem aan dat dat in de nieuwste versie ' GTA_COL_IO ' is. maar als ik die met run script open, zie ik niks met "Surface Parameters" en 'Create boundings" bedankt! Reageren
ramonthief Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Natuurlijk kan dat.De laatste versie van KAM's script vind je in het topic op GTAForums.com. De laatste versie dateerd alweer van 21 december 2005.Ikzelf vind dat KAM zijn scripts moet updaten, want er zijn al veel nieuwe vindingen (en dus de scripts zijn een beetje outdated). Download Kams Script. Vriendelijke groeten, Dabeast Ik beschik al over deze scripts, maar in de tutorial wordt 'Col IO' gebruikt. Ik neem aan dat dat in de nieuwste versie ' GTA_COL_IO ' is. maar als ik die met run script open, zie ik niks met "Surface Parameters" en 'Create boundings" bedankt! ik heb hetzelfde probleem en kom dus ook niet verder.... Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Het is hetzelfde, alleen vul je nu in het vakje je dff naam in en klik je daarna op ''collision mesh''. Nu klik je op je model waarvan je een COL wilt maken. Als het goed is komt daar nu de naam van je object te staan. Klik op de export knop, en sla je COL file op. Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Het is hetzelfde, alleen vul je nu in het vakje je dff naam in en klik je daarna op ''collision mesh''. Nu klik je op je model waarvan je een COL wilt maken. Als het goed is komt daar nu de naam van je object te staan. Klik op de export knop, en sla je COL file op. Ik zou eigenlijk ook de "Shadow mesh" doen, dan hebbie schaduwen... Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Heb je een lantaarnpaal gemaakt, zou ik dat zeker doen. Heb je een flatgebouw gemaakt, raad ik dit sterk af. Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Heb je een lantaarnpaal gemaakt, zou ik dat zeker doen. Heb je een flatgebouw gemaakt, raad ik dit sterk af. En een olietank? (+/-20 meter lang, +/-2 meter diameter) Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Het ligt er een beetje aan hoeveel polygonen je object heeft. Shadow Mesh schaduw is best wel brak. Alleen met een hoog aantal polygonen komt het er nog een beetje uit te zien. Je moet eigenlijk je map van schaduw voorzien met Radiosity vertex paint. Maar in jou geval zou je het kunnen proberen. Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je moet eigenlijk je map van schaduw voorzien met Radiosity vertex paint. Juist ja...... Ik ga het in ieder geval proberen, collision mesh kun je tenslotte altijd nog een keer maken. Reageren
jaah90 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb het volgende probleem: http://rapidshare.com/files/49114084/probleem.RAR.html"" target="_blank">Rapidshare.com download link {druk op Free ==> scroll naar onde ==> security code invoeren ==> Hij download} Open dan de 1.html pagina. Bewerkt: 15 augustus 2007 door jaah90 Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik heb het volgende probleem:<a href="http://"Your%20Download-Link%20#1: <a%20href="http://rapidshare.com/files/49114084/probleem.RAR.html""%20target="_blank">http://rapidshare.com/files/49114084/probleem.RAR.html"</a>" target="_blank">Rapidshare.com download link</a> {druk op Free ==> scroll naar onde ==> security code invoeren ==> Hij download} Open dan de 1.html pagina. misschien is t handig om dat blok te selecteren voor je op export drukt voor de rest deed je nix verkeerd Reageren
jaah90 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ooooooooooooooooooh ja maar dat verklaart een hoop Bedankt Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Jammer dat als je een voorwerp met Kladblok wil draaien dat je dan deze "eenvoudige" berekening moet uitvoeren: Bewerkt: 15 augustus 2007 door SmokingCookie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.