Jump to content

[SA|MAP] Een model in SA zetten.


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

:tu: werk, al die videotutorials, maar ik heb een probleem met Kam's scripts: ik kan niet exporteren. Als ik "export" doe, krijg ik wel zo'n "opslaan" vanster, maar daarna krijg ik in de "Listener window" van GMax een hele reeks maffe getallen (ik gebruik GMax omdat 3DS Max bijna $3000 kost en ik simpelweg alleen maar kan dromen van zoveel geld...). Vervolgens moet ik "T2B <FILE.TXT> <FILE.DFF>" (zonder de <> en "") typen. FILE staat voor een bestandsnaam. allemaal heel leuk en aardig, maar het werkt niet. Kan iemand me helpen?

Mvg, SmokingCookie

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    12

  • SmokingCookie

    7

  • jaah90

    5

  • topdrop

    4

Geplaatst:

Natuurlijk kan dat.

De laatste versie van KAM's script vind je in het topic op GTAForums.com. De laatste versie dateerd alweer van 21 december 2005.Ikzelf vind dat KAM zijn scripts moet updaten, want er zijn al veel nieuwe vindingen (en dus de scripts zijn een beetje outdated).

Vriendelijke groeten,

Dabeast :sigaar:

Geplaatst:
Natuurlijk kan dat.

De laatste versie van KAM's script vind je in het topic op GTAForums.com. De laatste versie dateerd alweer van 21 december 2005.Ikzelf vind dat KAM zijn scripts moet updaten, want er zijn al veel nieuwe vindingen (en dus de scripts zijn een beetje outdated).

Vriendelijke groeten,

Dabeast :sigaar:

Ik beschik al over deze scripts, maar in de tutorial wordt 'Col IO' gebruikt.

Ik neem aan dat dat in de nieuwste versie ' GTA_COL_IO ' is.

maar als ik die met run script open, zie ik niks met "Surface Parameters" en 'Create boundings"

bedankt! :dans:

  • 3 weken later...
Geplaatst:
Natuurlijk kan dat.

De laatste versie van KAM's script vind je in het topic op GTAForums.com. De laatste versie dateerd alweer van 21 december 2005.Ikzelf vind dat KAM zijn scripts moet updaten, want er zijn al veel nieuwe vindingen (en dus de scripts zijn een beetje outdated).

Vriendelijke groeten,

Dabeast :sigaar:

Ik beschik al over deze scripts, maar in de tutorial wordt 'Col IO' gebruikt.

Ik neem aan dat dat in de nieuwste versie ' GTA_COL_IO ' is.

maar als ik die met run script open, zie ik niks met "Surface Parameters" en 'Create boundings"

bedankt! :dans:

ik heb hetzelfde probleem en kom dus ook niet verder....

Geplaatst:

Het is hetzelfde, alleen vul je nu in het vakje je dff naam in en klik je daarna op ''collision mesh''. Nu klik je op je model waarvan je een COL wilt maken. Als het goed is komt daar nu de naam van je object te staan. Klik op de export knop, en sla je COL file op.

Geplaatst:
Het is hetzelfde, alleen vul je nu in het vakje je dff naam in en klik je daarna op ''collision mesh''. Nu klik je op je model waarvan je een COL wilt maken. Als het goed is komt daar nu de naam van je object te staan. Klik op de export knop, en sla je COL file op.

Ik zou eigenlijk ook de "Shadow mesh" doen, dan hebbie schaduwen...

Geplaatst:
Heb je een lantaarnpaal gemaakt, zou ik dat zeker doen. Heb je een flatgebouw gemaakt, raad ik dit sterk af.

En een olietank? (+/-20 meter lang, +/-2 meter diameter)

Geplaatst:

Het ligt er een beetje aan hoeveel polygonen je object heeft. Shadow Mesh schaduw is best wel brak. Alleen met een hoog aantal polygonen komt het er nog een beetje uit te zien. Je moet eigenlijk je map van schaduw voorzien met Radiosity vertex paint. Maar in jou geval zou je het kunnen proberen.

Geplaatst:
Je moet eigenlijk je map van schaduw voorzien met Radiosity vertex paint.

Juist ja...... :? Ik ga het in ieder geval proberen, collision mesh kun je tenslotte altijd nog een keer maken.

Geplaatst:
Ik heb het volgende probleem:

<a href="http://"Your%20Download-Link%20#1: <a%20href="http://rapidshare.com/files/49114084/probleem.RAR.html""%20target="_blank">http://rapidshare.com/files/49114084/probleem.RAR.html"</a>" target="_blank">Rapidshare.com download link</a>

{druk op Free ==> scroll naar onde ==> security code invoeren ==> Hij download}

Open dan de 1.html pagina.

misschien is t handig om dat blok te selecteren voor je op export drukt voor de rest deed je nix verkeerd

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer dat als je een voorwerp met Kladblok wil draaien dat je dan deze "eenvoudige" berekening moet uitvoeren:bedad48ddf764a6fa8db5362eb9b1006.png

Bewerkt: door SmokingCookie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...