Lauriej Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) Ja maar toch was die niet hetzlefde Maar maakt niet uit heb een nieuwere versie gedownload en nou doet ie het wel! Alleen wilde het snel doen dus heb het een beetje verpest... Heb nu een zwart eiland waar je niet op kan lopen (gaat er gewoon doorheen) en dus geen texture.... Ach ja.. EDIT: oow lama de texture was geen bitmap Bewerkt: 4 februari 2010 door Lauriej Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Ontzettend bedankt voor je tutorial. Met jouw tutorial en beagle op msn om van alles uit te leggen is het mij gelukt om mijn eerste model ooit ingame te krijgen. Ontzettend bedankt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Graag gedaan, ik ben blij dat deze tutorial vier jaar na dato nog steeds mensen kan helpen. Reageren
valencio Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Dankjewel voor je wel voor de dooie link Reageren
valencio Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 dankjewel voor je dooie link* Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Dubbelpost, en die link is al 2/3 jaar oud... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.