Jump to content

poll: krijgt gtaIV een andere naam?

naam gtaIV  

97 leden hebben gestemd

1. 1. krijgt gtaIV een andere naam?

• ja, gtaIV is maar een werknaam
      24
    • ik heb geen idee
      14
    • nee, het gaat gewoon gtaIV heten!
      55

Recommended Posts

Geplaatst:

yo,

mensen hebben verschillende meningen over de naam van gtaIV. sommige zeggen dat het maar een werknaam is, andere mensen zeggen dat gtaIV de 'echte' naam is. wat vinden jullie? zelf heb ik geen flauw idee! :?:D8)

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Lance Vance

5

• Lantyz

2

• VforV

2

• saboy

2

Geplaatst:

Ik denk niet dat ze een werknaam zouden nemen :) Ze hadden gta SA toch ook gelijk al sa genoemd, en niet eerst gtaIV? Ik denk dus dat het gewoon de echte naam is, al kan ik het natuurlijk grandioos fout hebben...

Geplaatst:

Nou, ik heb geen idee. Je hebt: Gta I, Gta II , en Gta III. Dus het zou kunnen dat Rockstar de volgende Gta, Gta IV noemt. Al hoop ik dat het niet zo is, en dat ze gewoon de naam van de stad gebruiken. En hopelijk is die stad een nieuwe stad. :puh:

Ik stem dus: Geen idee.

Geplaatst:

Ik zou het niet weten, maar ik hoop dat ie net als SA ook zo'n naam krijgt. IV vind ik een beetje leeg :puh:

Geplaatst:

Ik weet bijna wel zeker dat GTAIV een werknaam is :Y;)

Anders hoop ik het, want "GTAIV" is wel een beetje leeg :ch:_O_

Greetz,

GTA Vice VIP

Geplaatst:

Waarom zou Rockstar Games ons in hemelsnaam de werknaam vertellen? Dat hebben ze nog nooit eerder gedaan, waarom nu dan ineens wel? Daarbij heeft GTA wel meer 'lege' namen gedragen: GTA2 & GTA III. En alhoewel GTA2 geen ondertitel heeft, was het niet de werknaam (Wat overigens best interessant is: Houd 'Wist je Dat' op WikiGTA in de gaten, de komende weken!).

GTA IV is niet alleen de werknaam. Wen er vast aan. ;)

Geplaatst:
Ik zou het niet weten, maar ik hoop dat ie net als SA ook zo'n naam krijgt. IV vind ik een beetje leeg :puh:
Ik weet bijna wel zeker dat GTAIV een werknaam is

Anders hoop ik het, want "GTAIV" is wel een beetje leeg

Ik zou ook niet graag hebben dat ze GTAIV als definitieve naam gaan gebruiken. Ik vind het een beetje jammer dat ze GTA III niet GTA: Liberty City genoemd hebben maar het is nu eenmaal niet zo.

Waarom zou Rockstar Games ons in hemelsnaam de werknaam vertellen? Dat hebben ze nog nooit eerder gedaan, waarom nu dan ineens wel? Daarbij heeft GTA wel meer 'lege' namen gedragen: GTA2 & GTA III. En alhoewel GTA2 geen ondertitel heeft, was het niet de werknaamGTA IV is niet alleen de werknaam. Wen er vast aan. ;)

:{

Geplaatst:

-GTA1

-GTA2

-GTA III

--Vice city

--San andreas

-GTA IV

Vice city en San andreas draaiden op dezelfde engine als GTA III nu komt er een nieuwe engine dus ook IV. Tenminste zo denk ik.

Geplaatst:

:{

Je bent er stil van..! :puh:

Ja, ik vind het gewoon spijtig (hoewel het zo erg niet is, zolang het een goeie game is, is het goed! :puh:)

-GTA1

-GTA2

-GTA III

--Vice city

--San andreas

-GTA IV

Vice city en San andreas draaiden op dezelfde engine als GTA III nu komt er een nieuwe engine dus ook IV. Tenminste zo denk ik.

Ja, dat is het meest logische.

Geplaatst:

Het is inderdaad zo dat R* nog nooit werknamen heeft opgedragen, en het kan natuurlijk ook heel goed dat de volgende GTA GTA IV gaat heten. Toch heb ik zo'n voorgevoel dat dit niet de werkelijke naam gaat worden. Mij lijkt het waarschijnlijk dat het nog de naam gaat krijgen van de staat/land/of wat voor plek dan ook dat het gaat afspelen. Toch lijkt GTA IV me een ook wel waarschijnlijke naam, omdat dit (denk ik) een GTA van een nieuwe 'era' gaat worden, en bovendien heeft R* vermeld volgens een geheel nieuw concept te gaan werken, ook RAGE en dergelijke. Ja, misschien raad je het al, ik heb geen idee. ;)

Geplaatst:

het is een werknaam...

vanaf gta3 werden de andere GTA's genoemd naar game steden.

ik denk dat het dus nep is.

en er is een zeer grote kans dat de volgende GTA na de vice city stories (gta4 dus) in london gaat afspelen.

het kan ook een psp exlusive worden (gta london)

Geplaatst:

Ik weet het niet want dat kan zijn dat het bijvoorbeeld :gta IV :los santos.maar dat kan ook gewoon IV dus ik weet het niet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...