Jump to content

poll: krijgt gtaIV een andere naam?


brbgtaplayer

naam gtaIV  

97 leden hebben gestemd

  1. 1. krijgt gtaIV een andere naam?

    • ja, gtaIV is maar een werknaam
      24
    • ik heb geen idee
      14
    • nee, het gaat gewoon gtaIV heten!
      55


Recommended Posts

het is een werknaam...

vanaf gta3 werden de andere GTA's genoemd naar game steden.

ik denk dat het dus nep is.

en er is een zeer grote kans dat de volgende GTA na de vice city stories (gta4 dus) in london gaat afspelen.

het kan ook een psp exlusive worden (gta london)

Waarom zou het een werknaam zijn? Rockstar heeft nooit werknamen gebruikt, waarom zouden ze dat dan nu wel doen? San Andreas werd ook niet als GTA IV aangekondigd.

Het is inderdaad zou dat de GTA's na GTA 3 naar de steden zijn genoemd, maar die games werkten ook allemaal op dezelfde engine. Voor GTA IV wordt een nieuwe engine gebruikt (volgens de geruchten de RAGE engine), dus geven ze er het nummer 4 aan om duidelijk te maken dat het een hele nieuwe game wordt.

GTA IV psps exclusive? GTA IV is al officieël aangekondigd voor de Xbox360 en de PS3, dus die is zeker niet voor de psp.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    5

  • Lantyz

    2

  • VforV

    2

  • saboy

    2

de tijd zal het leren.

maar ik hoop (niet denk) dat het een werk naam is

en ik hoop niet dat het gta san andreas stories word want dat is natuurlijk ook mogelijk.

maar zouden jullie nog inspiratie hebben na zoveel gta's

ja veel wel maar rockstar heeft al bewezen geen moeite te hebben met een port met een port met een port en nog een paar ports.

nogmaals, de tijd zal het leren

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe toch een gok. Ik denk een werknaam, want ze hebben het wel heel erg vroeg aangekondigt dus wat ik daar uit haal hebben ze nog helemaal niks gemaakt of geschreven!

& ze kunnen echt niet meteen zeggen zo heet de stad als ze nog met Vice City stories bezig zijn!

Zo denk ik erover!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, tenzij je niet kunt tellen weet je dat er inmiddels al acht GTA's zijn, dus als Rockstar nu met de naam "GTAIV" zou komen zou iedereen denken "WTF?"

Ik denk dat het gewoon weer GTA wordt met de naam van de stad waar het zich afspeelt erachter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het gewoon een werknaam is. Ik zou het ook raar vinden want 1 was er gta toen gta 2 toen gta 3 vanaf toen zijn ze namen gaan gebruiken. Dan beginnen ze nu in een keer weer met gewoon een cijfer?? t klopt trouwens niet eens. dan zou het eigenlijk gewoon gta 6 moeten heten! want het is de 6e gta!

Link to comment
Delen op andere websites

zoals al gezecht R* heeft nog nooit werknamen gehad en ik vind GTAIV prima klinken het begin van een nieuw era :bier:

Waar heeft Rockstar dan de naam GTAIV genoemd?

En het is niet de 6e maar de 9e GTA.

1. GTA

2. GTA: London 1969

3. GTA2

4. GTA3

5. GTA: Vice City

6. GTA Advance

7. GTA: San Andreas

8. GTA: Liberty City Stories

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gewoon dat ze het GTAIV gaan noemen,ze hebben het al aan aangekondigd...Dus het lijkt mij een beetje sterk om dan opeens van naam veranderd.

En waarom zouden ze een werk naam gebruiken,Dat hebben ze nog nooit gedaan...En het lijkt mij ook overbodig.

Al hoop ik wel dat het niet GTAIV gaat heten,omdat het zo...uuh, dom klinkt.Vooral omdat dit eigenlijk de 10e GTA word (niet 9e want eerst komt Vice City Stories uit).

Máár het IV kan ook staan voor een nieuwe era,zoals gta3 (3th person vieuw)

Dus ik ben er nog niet helemaal uit xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA 4 de echt naam is.

Ook omdat dit weer een nieuwe engine is...

Maar waarom is GTA 2 dan GTA 2 genoemd???

Dit is toch ook van dezelfde engine als GTA 1???

Dus als hier iemand uitleg over wilt geven...

gta-freak2

Link to comment
Delen op andere websites

GTA1, GTA2, GTA: London 1969, en GTA Advance hebben dezelfde engine.

GTA3, GTA: Vice City, GTA: Liberty City Stories en GTA: San Andreas hebben een andere engine.

En het feit dat de nieuwe GTA een nieuwe engine heeft is juist een punt waarom het niet GTAIV gaat heten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...