Jump to content

poll: krijgt gtaIV een andere naam?


brbgtaplayer

naam gtaIV  

97 leden hebben gestemd

  1. 1. krijgt gtaIV een andere naam?

    • ja, gtaIV is maar een werknaam
      24
    • ik heb geen idee
      14
    • nee, het gaat gewoon gtaIV heten!
      55


Recommended Posts

als dat echt waar is dan betekent het niet alleen dat het GTAIV gaat heten, maar ook dat Rockstar echt een samenwerking aangaat met Microsoft en dan zullen alle volgende GTA's waarschijnlijk extra's hebben voor de Xbox....

Ze zouden nu zelfs GTA alleen nog kunnen gaan uitgeven voor de Xbox (ik eg niet dat ze het doen om dat Rockstar dan minder verdient, maar toch)

das dus zwaar kloten....

en ik snap ze nu echt niet meer waarom ze het GTAIV noemen, omdat er al zoveel GTA's zijn met subtitels.

En meer gamers zullen did raar vinden.

En als het echt is is deze poll ook zwaar overbodig omdat er dan gewoon bewijs voor is.

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    5

  • Lantyz

    2

  • VforV

    2

  • saboy

    2

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
-GTA1

-GTA2

-GTA III

--Vice city

--San andreas

-GTA IV

Vice city en San andreas draaiden op dezelfde engine als GTA III nu komt er een nieuwe engine dus ook IV. Tenminste zo denk ik.

Ik geef Mania-92 gelijk..

GTA 1& 2 waren top-down, GTA III was de eerste 3d, dus in principe een nieuw begin van een ''ander'' tijdperk, aangezien 3d toen werdt ''uitgevonden'' in GTA.. in GTA III zijn nog 2 ondertitels, genaamd: Vice City en San Andreas.

De Next-gen console is net zoals de eerste 3D GTA game een begin van een ''nieuw'' tijdperk, dus zal ook een nieuwe naam heten, en 3+1=...4.. juist! :klap::puh:

Dus GTA IV is niet de werknaam, maar gelijk de ''volle'' naam.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ditmaal denk ik van niet. Net als Grand Theft Auto III die op een nieuwe console is uitgekomen, komt Grand Theft Auto IV op twee nieuwe consoles. Grand Theft Auto III maakte een grote stap voorwaarts, met de derdepersoons camera ter vervanging van the bird eye view. Ik hoop dat Grand Theft Auto IV weer een grote verandering teweeg gaat brengen.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...