.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 ik wil een phpbb forum maken maar ik wil veel functies en ook kunnen uploaden. dus er zit niets anders op dan een forum zelf maken. nu heb ik een paar vragen: ik zoek een zip programma want het standaard zip programma is heel traag, en ik kan geen html lezen. en ik kan niet uploaden (weet niet hoe) kan iemand mij helpen? Reageren
Argon Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 ik wil een phpbb forum maken maar ik wil veel functies en ook kunnen uploaden. dus er zit niets anders op dan een forum zelf maken. nu heb ik een paar vragen: ik zoek een zip programma want het standaard zip programma is heel traag, en ik kan geen html lezen. en ik kan niet uploaden (weet niet hoe) kan iemand mij helpen? Je kan om te beginnen al is goed zoeken hier op het forum. Dan had je deze tutorial van ViceAgent gevonden waar hij uitlegd hoe je kan uploaden (forum & cms worden van dichtbij besproken): link(klik hier dus ) Je kan als zip programma winrar gebruiken die kan je hier vinden: www.rarlab.com/ Als je een html bestand maakt dat opent en dan kiest dat je bijvoorbeeld met kladblok het bestand opent en dan aanvinkt dat hij bestanden met die extentie altijd met bv. kladblok opent (bij windows xp toch). Reageren
Samurai Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 En voor het uploaden kan *klik* hier eens kijken. Je kan best proberen, en dan pas de vragen hier stellen. Reageren
roelor Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 wat voor n host heb je? als het lycos is ben je genaaid want die ondersteunen geen phpbb forum je moet zeker weten dat je website mysql ondersteunt een goede host is http://www.phpnet.us/ een een goed ftp programma zoals filezilla een voorbeeld bij filezilla voor een login server phpnet.us username: je username passwoord je passwoord je moet natuurlijk wel een account hebben Reageren
Joriz Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Louche bedrijf. De kleine lettertjes zeggen al genoeg. Als je echt serieus was van plan bent kan je het beste gewoon bij een Nederlands bedrijf wat huren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.