CrashCo Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Hey, ik zou graag willen weten hoe je je personage zou willen hebben in GTA 4. Lang, klein, dik, dun, blank, baard, etc... Maak het zo duidelijk mogelijk. Geen racistiesche opmerkingen. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Een blanke man, met ongeveer lengte 1.80 m. Heel donkerbruin of zwart haat, en geen lang haar maar dus gewoon een beetje zoals Tommy Vercetti. Een zwart net pak aan, zoals een FBI agent, zwarte leren schoenen. (zoals je die ziet in films) Verder heb ik er niet echt wensen over. Dit zou ik wel willen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 een slanke man, met leuk zomers lookje, blanke man met zonnig tintje, zwart stekeltjes haar (of toch in de vorm) want ben al die andere kapsels in GTA beu gezien En ongeveer een man van 1m80 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Een lekker ding . Donker haar met stekeltjes en blauwe ogen... En lekker lang... Maar je moet wel dingen kunnen veranderen... Zoals de kapper en kledingzaken uit sa... Reageren
Juju Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 - Maakt niet uit welke huidskleur. Zwart, wit, groen, paars. - Een beetje spieren zoals CJ als hij naar de gym is geweest . - De kapsels mag je zelf uitzoeken. Reageren
LBG Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik zou het wel cool vinden als je alles zelf mag kiezen net als in the godfather of the sims 2 Reageren
GTA2 Gamer Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Van mij mag het dit keer wel een vrouwelijk personage zijn! Mijn al die mannelijke personages al wel bijna zat... Reageren
Othermacs Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Het maakt mij niet zoveel uit, het beste personage uit de GTA's tot nu toe vind ik Tommy Vercetti. Ik vind wél dat je er niet heel erg anders uit moet zien als de andere mensen op straat. Een beetje verschil mag, maar niet veel. Reageren
GICE Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Ik zou het wel cool vinden als je alles zelf mag kiezen net als in the godfather of the sims 2 Precies Bewerkt: 28 juni 2006 door GICE Reageren
SamShine Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Geen racistiesche opmerkingen. Een ne... Zereneus: Het liefst iemand met een zwarte huidskleur, omdat je daar de bling-blings beter op ziet. Ook staan veel kapsels ze veel beter! Qua groote gewoon, ongeveer M 1.80, zodat hij niet te lang is maar ook niet te klein! Maar het belangerijkste is dat je zelf de meeste dingen kan maken! (Wat een van de grote gemissen was van Tabe Tennis). Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Doe mij maar zo`n look als claude uit gta3, niet al te blank maar ook weer niet zo bruin als cj, zo`n opgestoken kapsel als die vent uit gta3 en een wat ongeschoren gezicht Bewerkt: 2 juli 2006 door erterer0 Reageren
"Cesar Vialpando" Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik hoop gewoon op 3D natuurlijk vind ik namelijk heel belangrijk! Gewoon veel lijken op GTA: LC, GTA: VC GTA: SA & GTA LC stories. Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) een beetje zoals Tommy Vercetti slank bruin haar enzo en dat je dan weer dik kan worden en ander kapsel kan krijgen natuurlijk Bewerkt: 5 juli 2006 door nick11123 Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Een echte GANGSTA, met een coole ketting, en een G Unit pet Bewerkt: 31 juli 2006 door Lord of War Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.