Jump to content

Hoe wil je eruit zien in GTA 4?


CrashCo

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    4

  • ~Lance Vance

    4

  • Clowntje_93

    4

  • CrashCo

    2

Ik zou graag willen dat er drukke straten zijn met veel mensen.

The Blast, de vraag was, hoe je eruit zou willen zien :engel:

Maakt niks uit, volgende keer beter! :clown:

Trouwens, deze topic is beter bezocht dan ik had verwacht! Bedankt iedereen voor het posten in deze topic!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

mij lijkt het wel leuk om een vrouw voor deze ene keer te zijn, maar dan wel een heel lekker ding, niet zo'n heel dik mens met zo'n lelijk misvormd gezicht maar een beetje slank met blond haar. Of dat je helemaal zelf mag verzinnen wat je maakt zoals in the Godfather, the Sims(1 en 2) en Runescape.

EDIT: Het zou helemaal de spijker op de kop slaan als het een zwarte vrouw zou zijn, helemaal het tegenovergestelde van GTA 3 en VC, dus een beetje afwisseling vind ik niet erg.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit

ik wil het een beetje met die sfeer van Vice City en zo'n mafia gast die op Tommy Vercetti lijkt, en dan met de grafische eigenschappen van SA en misschien nog wat features, in ieder geval geen kapper meer en kledingzaken....

Het is wel leuk maar daar draait GTA niet om en het zorgt dat de GTA feeling weggaat

Bij VC had ik echt het gevoel je bent een gangster met een paar kledingstukken die het liefste missies doet om zo rijk mogelijk te worden

En sommigen zeggen zelf maken zoals in Sims 1 en 2 of Runescape.... Runescape is een MMORPG! Hoe kan je GTA in vredesnaam vergelijken met de Sims of een MMORPG....

Ik denk dat R* gewoon vaste characters aanhoud

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...