Jump to content

Hoe wil je eruit zien in GTA 4?


CrashCo

Recommended Posts

Hij moet bij de sfeer van het spel passen, zoals Tommy bij Vice City hoort en CJ bij San Andreas. Verder laat ik het aan R* over.

Dit vind ik ook. Het lijkt me leuk om zelf een personage samen te stellen, maar als het spel op bijv. de maffia gaat dan moet je je niet kunnen verkleden als bijv. een hippie :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    4

  • ~Lance Vance

    4

  • Clowntje_93

    4

  • CrashCo

    2

Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit

Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers?

eikel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het liefste hebben dat het hoofdpersonage iemand van de uk is die hebben een geweldig taaltje >> Schotland of Engeland, het liefst zo geschift mogelijk, verder zou het ook leuk zijn als er twee story lines door elkaar lopen met 2 verschillende hoofdpersonages : een man en een vrouw met verschillende mogelijkheden die in het begin constant mekaar de huid volschelden maar op het einde toch een succesvolle pakt sluiten.

De game zelf mag veel weg hebben van GTA San Andreas : Gym, Kapper, Kleding, ect. er moeten natuurlijk wa nieuwe dingen bij komen, vermits ik kies voor een personage van de UK zou er een voetbalstadion in moeten zitten waarbij je een eigen hooligan clan hebt, die in het verhaal ook voor komt. En een side missie als portier zou ook wel lachen zijn. En ze mogen vooral geen rekening houden met al die criticasters die de game afbreken alsof het de oorzaak zou zijn van geweld. Ik zou er nog een schepje bovenop doen!!!

PUSH IT TO THE LIMIT AND A LITTLE MORE

Bewerkt: door Whoop
Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit

Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers?

eikel

homo

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit

Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers?

eikel

homo

[offtopic]We gaan niet schelden :t

Lees de regels[/offtopic]

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

een beedje vet postuur ongeveel 1,80 bier in zijn hand en een siraretje in zijn mond en veder blank of zwart het maakt mij niet uit sikje bruine stekeltjes maaar ik denk dat je het net zoals in gta sa kan veranderren en veder niks maar het zou ook cool zijn als het een meisje was en dan moet het ongeveer net als lara croft uitzien best een chille chick

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit

Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers?

eikel

homo

jij bent HOOMOO

EDIT:

en nog een racistische homo ook!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit

Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers?

eikel

homo

jij bent HOOMOO

EDIT:

en nog een racistische homo ook!

hou je kleine mondje dicht n00bje ik ben geen racist kk gaylord

als jullie mij racist noemen omdat ik nigger zeg ipv neger dan zijn jullie zeker zelf negers die gepest zijn in hun jeugd

zielig stelletje

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor het offtopic, maare...

Mensen, asjeblief zeg!

Vecht dit uit op straat, via PM of op MSN maar laat het topic er toch niet onder lijden!

Trouwens, "nigga" is een normaal woord onder de rappers en hip hopper voor een zwarte. "Neger" is juist het scheldwoord.

Hou het bij zwarte of kleurling, maar ga niet om een pietlullig iets mekaar staan uitschelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...