ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Hij moet bij de sfeer van het spel passen, zoals Tommy bij Vice City hoort en CJ bij San Andreas. Verder laat ik het aan R* over. Dit vind ik ook. Het lijkt me leuk om zelf een personage samen te stellen, maar als het spel op bijv. de maffia gaat dan moet je je niet kunnen verkleden als bijv. een hippie Reageren
LBG Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers? eikel Reageren
medion Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 doe mij maar een FBI agent die moorden een leuke hobby vind. Natuurlijk wel in zo'n donker pak met een zwarte zonnebril. medion Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Vrouw 1.80meter lang Lang bruin of zwart haar lippenstift Slank lichaam Gesheurde jeans Leren vest Dat zou nog iets zijn Reageren
Whoop Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Ik zou het liefste hebben dat het hoofdpersonage iemand van de uk is die hebben een geweldig taaltje >> Schotland of Engeland, het liefst zo geschift mogelijk, verder zou het ook leuk zijn als er twee story lines door elkaar lopen met 2 verschillende hoofdpersonages : een man en een vrouw met verschillende mogelijkheden die in het begin constant mekaar de huid volschelden maar op het einde toch een succesvolle pakt sluiten. De game zelf mag veel weg hebben van GTA San Andreas : Gym, Kapper, Kleding, ect. er moeten natuurlijk wa nieuwe dingen bij komen, vermits ik kies voor een personage van de UK zou er een voetbalstadion in moeten zitten waarbij je een eigen hooligan clan hebt, die in het verhaal ook voor komt. En een side missie als portier zou ook wel lachen zijn. En ze mogen vooral geen rekening houden met al die criticasters die de game afbreken alsof het de oorzaak zou zijn van geweld. Ik zou er nog een schepje bovenop doen!!! PUSH IT TO THE LIMIT AND A LITTLE MORE Bewerkt: 25 juli 2006 door Whoop Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Het liefst van al, wil ik m'n personage gebaseerd op m'n favoriete film personage: Jack Mercer (Four Brothers). Let wel, GEBASEERD! http://img423.imageshack.us/img423/5080/00...ngtaiv00uq2.jpg Reageren
simsgek en gta gek Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) ik heb liever een Scarface mannetje soort Alpacino Bewerkt: 26 juli 2006 door simsgek en gta gek Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 mischien meerdere personages! bijvoorbeeld: een vrouw, een mafia ventje, een donker ventje, en een agent ofzo (of gewoon een ventje met meerdere beroepen) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers? eikel homo Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers? eikel homo [offtopic]We gaan niet schelden Lees de regels[/offtopic] Bewerkt: 27 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) een beedje vet postuur ongeveel 1,80 bier in zijn hand en een siraretje in zijn mond en veder blank of zwart het maakt mij niet uit sikje bruine stekeltjes maaar ik denk dat je het net zoals in gta sa kan veranderren en veder niks maar het zou ook cool zijn als het een meisje was en dan moet het ongeveer net als lara croft uitzien best een chille chick Bewerkt: 27 juli 2006 door rinaldootje Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers? eikel homo jij bent HOOMOO EDIT: en nog een racistische homo ook! Bewerkt: 29 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Hij moet lijken op Tommy Vercetti, in ieder geval geen niggers meer, niet racistisch bedoeld, maar GTA had altijd een mafia sfeertje totdat GTA SA in the picture kwam met al die homies 4 life shit Als je het niet racistisch bedoelt, waarom zeg je dan ''niggers'' en niet gewoon negers? eikel homo jij bent HOOMOO EDIT: en nog een racistische homo ook! hou je kleine mondje dicht n00bje ik ben geen racist kk gaylord als jullie mij racist noemen omdat ik nigger zeg ipv neger dan zijn jullie zeker zelf negers die gepest zijn in hun jeugd zielig stelletje Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Sorry voor het offtopic, maare... Mensen, asjeblief zeg! Vecht dit uit op straat, via PM of op MSN maar laat het topic er toch niet onder lijden! Trouwens, "nigga" is een normaal woord onder de rappers en hip hopper voor een zwarte. "Neger" is juist het scheldwoord. Hou het bij zwarte of kleurling, maar ga niet om een pietlullig iets mekaar staan uitschelden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.