killerfragger Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 rpg figuur die zich kwa status aan past dus hou better je wordt de mooier je poptje wordt Reageren
gta Coen Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dat je net zoals in GTA SA zelf je kleren kan uitzoeken en naar de gym kan voor spieren te kweken. Reageren
LBG Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Sorry voor het offtopic, maare...Mensen, asjeblief zeg! Vecht dit uit op straat, via PM of op MSN maar laat het topic er toch niet onder lijden! Trouwens, "nigga" is een normaal woord onder de rappers en hip hopper voor een zwarte. "Neger" is juist het scheldwoord. Hou het bij zwarte of kleurling, maar ga niet om een pietlullig iets mekaar staan uitschelden. Neger is gewoon een woord, net als Aziaat of blanke. ''Nigga'' is een woord dat negers hebben gemaakt van het woord ''nigger''. Het woord ''nigger'' werd in de tijd van de slaven gebruikt als een scheldwoord tegen negers om ze zich minderwaardig te laten voelen, dus probeer me niet wijs te maken dat dat geen rasistisch woord is. En nu zeg ik er niks meer over. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 mij lijkt het vet als je zon dikke hells angel kan zijn met zon vette motor en een kale kop en een lere jas Reageren
saboy Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 mijn maak het niet zovele uit hoe hij eruit zite maar tzouw el vet zij moeste als ge een klop tegen je oog krijgt dat j een blauw oog hebt enal Reageren
Preddy Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Voor de verandering es een vrouw kunnen spelen, zoiets als Catalina in SA ^^. Lekkr platvloers mens dat volkomen gek en über irritant is. Hehe en dat je dmv "operaties" je uiterlijk kan (laten) veranderen bij Hosp oid. Dat zou wreed zijn Bewerkt: 22 augustus 2006 door Preddy Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik wil wel een gangster met een lange broek, sneakers en een lange t-shirt. Of een maffiaguy met een mooi kostuum. Kleding mag je zelf uitkiezen, haar ook. Reageren
Assassin Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 ik wil zelf gewoon kunnen kiezen.. Lekker kleding kunnen shoppen, zelf een beetje lengte kunnen bepalen. Hoeft niet zo uitgebreid als bij the godfather, maar het liefst iets zoals bij tony hawk.. Dat je de stijl en lengte kunt bepalen. Het karakter wil ik niet kunnen veranderen, want dat zou het verhaallijn verpesten.. Reageren
icep0wer Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Doe mij maar lekker casual... Relaxt, normale kleren, beetje tommy vercetti stijl, maar dan ff wat meer ''Ghetto'' erin.. Reageren
chibi_kain Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Een echte GANGSTA, met een coole ketting, en een G Unit pet g-unit is nee gangsta , een compton pet da is pas cool (respect voor de plaats waar gangsta rap is ontstaan) ik zou trouwens eens een aziaat of blanke met blond haar willen zien Bewerkt: 6 september 2006 door chibi_kain Reageren
LBG Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Een blanke met een Compton pet? Can you say wigger? Reageren
The GamerII Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 ik zou graag een beetje een gangster met lauwe kleren en een new york yankees pet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.