Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij een wiki site maken Bewerkt: 2 juli 2006 door fuffie Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 IPB 1.3 is onveilig want deze hele oude versie zit vol beveiligingslekken. Koop een nieuwe versie op http://invisionpower.com of gebruik een ander forum systeem wat wel regelmatig wordt geüpdate. Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 bedankt voor de waarschuwing ik kijk weer verder bedankt joriz Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Kan dan iemand een wiki site voor me maken wikireal deze vraag heb ik al eerder gestelt Bewerkt: 2 juli 2006 door fuffie Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) kan iemand asjeblieft sorry voor dubbelpost Bewerkt: 2 juli 2006 door fuffie Reageren
Damos Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik wil wel eens proberen maar dan moet je de link van de site geven. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Moet ik ook maar eens proberen. Lijkt me moeilijk, maar je kan er ook mooie site's mee maken. (Net zoals WikiGTA, die heeft dan ook echt een prachtige layout) Hoeveel MB kost dit pakket, bijvoorbeeld om te uploaden bij een host? Reageren
djaa Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 IPB 1.3 is onveilig want deze hele oude versie zit vol beveiligingslekken.Koop een nieuwe versie op http://invisionpower.com of gebruik een ander forum systeem wat wel regelmatig wordt geüpdate. maar waar krijg je IPB 1.3 wandt bij de NL site van IPB is het niet helemaal erop Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Hier kan je een IPB 1.3.x Forum Pakket downloaden. Ik weet niet of je goed begrijp, maar ik heb gedaan wat ik uit je vraag kon begrijpen. Sorry als dit verboden is om te posten. Reageren
djaa Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hier kan je een IPB 1.3.x Forum Pakket downloaden. Ik weet niet of je goed begrijp, maar ik heb gedaan wat ik uit je vraag kon begrijpen. Sorry als dit verboden is om te posten. maar als ik deze paket wil uploaden dan zeg die dat hij niet helemaal op staat Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hoe bedoel je? Welk ftp progamma gebruik je? En wat is de preciese error ? Reageren
djaa Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Tijdelijk heb ik geen maar ik zoek nu eentje Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Lees voor het uploaden eerst deze tutorial: *klik* Als hem installeert lees deze tutorial: *klik* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.